MUZOCUM İYİ Kİ DOĞDUN !!

1.2.09


Bugüne kadar kız arkadaş konusunda büyük şanssızlıklarım olmadı. Her dönem yakın olduğum, çok güzel şeyler paylaştığım birkaç kız arkadaşım oldu etrafımda ama lise arkadaşlarımın yeri hep özel kaldı. Lise günlerim zaten başlı başına özel :) Mesela üniversite de aynı tadı bulduğumu söyleyemem. Bunda okulumuzun 7/24 olmasının, yazın yaptığımız stajların, 12 ay boyunca açık olan otelimizin ve dönem arkadaşlarımızın gerçekten iyi olmasının payı büyük elbette. Çok eğlenceli, kalabalık bir grubumuz vardı bizim. Okula ve dersaneye koloni halinde giderdik, tenefüslerde yine aynı şekilde gezerdik. Bu kalabalığın içinde ise el üstünde tuttuğum 2 kişi oldu. Yıllar geçtikçe kopuyoruz diğerlerinden, unutulmuyor ama paylaşılan şeyler azalıyor. O 2 kişiyle ise her bir araya gelişimizde konuşacak yüzlerce şey bulabiliyoruz. Araya giren zaman hiç olmamış gibi, kaldığımız yerden devam edebiliyoruz.

Bugün onlardan birinin doğum günü.. Başta O'na ve eski günlere özel birşeyler yazmak istedim. Muzo ile ortaokula dayanan bir tanışıklığımız var. O zamanlar çok huysuzdu kendisi, çoğu zaman gıcık ederdi beni, sürekli küserdi ota çöpe. O yüzden pek sağlam bir dostluğumuz olmamıştı :)) Sonra lise de yeniden kesişti yolumuz ve bu kez sağlam ve güzel bir dostluğa adım attık. Sevinç'te katıldı aramıza ve 4 yılı 'kıskanılan bir 3'lü' olarak geçirdik. Çok kavga ettik, çok ağladık, çok güldük, çok eğlendik.. Yaşayabileceğimiz herşeyi yaşadık birlikte. Hatta Muzo günlüğümü okuyan tek kişi oldu. Gerçi O'nun hakkında yazdıklarımızı okuyunca küstü bana ama olsun :p 2000 yılının yazı tekrar yaşamak isteyeceğim bir yazdı. Muzocum ile eşek gibi çalıştık, bardaklar, tabaklar kırdık, yüzlerce bardağı, tabağı, takımı aynı gün içinde 3 defa yıkayıp, sildik.. Resepsiyon deskinin üzerinde otururken hocalara yakalandık, kat temizliği yaparken uyuyakaldık, 3 sandalyeyi birleştirerek kendimize dünyanın en rahat yatağını yaptık, makarna savaşı, bahçe hortumuyla birbirimizi ıslatmamız, daha dün gibi hatırladığım mezuniyet gecemiz ... daha bir sürü şey.. Bu yazdıklarım sizler için anlamlı gelmeyebilir tabii :) Benim için ise hayatımın hep özlemle anacağım zamanları idi.

Bugün ise fiziken olmasa da kalben yanyanayız. Dinlediğim şarkılarda, izlediğim filmlerde, yediğim yemeklerde hatırlamaya devam ediyorum güzel günlerimizi.. Bir araya geldiğimizde ise en az eskisi kadar eğleniyoruz, dertleşiyoruz, gülüyoruz, konuşuyoruz..


Muzocan iyi ki doğdun.. Ben iyi ki tanıdım seni.. İyi ki onca şeyi yaşadık.. İyi ki dost olduk.. İyi ki kan kardeş olduk.. Sen var olduğun sürece iyi kilerin sonu gelmeyecek..

Çok seviyorum ben seni.. Bir de çok özledim !

Eski günler, sen ve Sevinç için bu yazı, bu ve bu şarkı !



12 yorum:

MoonSun dedi ki...

Mutlu yillar Muzocan'a :)) Ne kadar guzel bir sey Nazocum, eski dostluklarin unutlumamasi, her an seni dinleyecek birinin oldugunu bilmek :) Dostlugunuz bri omur boyu sursun :))

Merve dedi ki...

canım ne güzel yazmıssın..ne güzel dostluğunuz var imrenmemek elde değil...inşallah bir ömür sürsün...İyiki doğmuş sevgili arkadaşın..!

nazpek dedi ki...

nice sağlam dostluklara

pammuk dedi ki...

vallahi ben bile duygulandım harika yazmışsın iyiki doğmuş arkadaşın :))

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazocum ne mutlu ki hayatında böyle biri var:)
Biz de burdan hep beraber İYİ Kİ DOĞDUN MUZOCAN diyouz o zaman:)

a. gizem dedi ki...

mutlu yıllar muzooo :)
ne tatlı bi arkadasın var; nazooo!
ben de nazoyu acayip seviyorum, bilmiyorum neden :PP
dostlugunuza hiç bi zaman nazar değmesin :)
opuyorum nazo

Flame dedi ki...

Ayyyy pek bir kötü oldum okuyunca :( Dostluk gibisi var mı hele Lise de ki tam insanın aklının başına geldiği yıllarrr, yaşananlar...

Eski arkadaşlarıma, eski günlere götürdü bu ayzı beni...

İyi ki doğmuş Muzo...

NzlGl dedi ki...

Nazom
Arkadaşına nice yıllar diliyor selamlarımı yolluyorum. Çok şanslı senin gibi bir dostu olduğu için.
sevgilerimle

AskinAy dedi ki...

Ne güzeldir gecmisin güzel günlerini hatirlamak daha nice hatirlayacaginiz keyifli vakitler gecirmeniz dilegiyle,sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım dostum ne diyeceğimi inan bilemiyorum kelimeler boğazımda düğümlend inan biraz geç gördüm ama yinede o kadar çok mutlu ettin ki beni evet senin gibi bir dostum olduğu için asıl ben çok şanslıyım dinlediğim müzikte geçtiğim yollarda hep bir hatıramız var ve ben ne zaman bu hatıraları hatırlasam bir gülümseme beliriyor yüzümde....bu arada burada benim doğum günümü kutlayan arkadaşlarına da çok teşekkür ederim...seni çok ama çok özledim ve çok seviyorum az kalmış buna çok seviniyorum.......muzooooooo

n@zo dedi ki...

Muzooo nihayettt, hiç görmeyeceksin sanmıştım :(
öptüm koskocamannnnn.. 94 (lise numaram) gün kaldı :))))

muzoooo dedi ki...

canım köy şartları ben senin gibi medeniyetin olduğu yerlerde değilim ki artık ne zaman girebilirsem......seni çok özledin bitanem gerçekten artık geçsin günler ve gelin yeter sanki çok daha uzun süredir oradaymışsınız gibi geldi.....seni çok seviyorum ve çooookkkk ösledim bana ne hediye yaptın o resimdekilerin hepsinden istiyorum ona göre senin yaptığın bir şeyi istiyorum ....kocaman öptüm bitanem