PAZAR PAZAR KALPLİ BROŞ

8.2.09

Günler birbirinin aynısı oluyor çalışmıyorken. Hafta sonunu iple çekmemek aslında hiç de güzel birşey değilmiş, cumartesi ve cuma önemini yitiriyor çünkü. Ne planlar yapardım ben o bir gün için, ne çok şey sığdırırdım cumartesiye. Rahat batıyor gibi yorumlar yapabilirsiniz, garip özlemlerimin olduğunun farkındayım :p Çoğu zaman hangi günde olduğumuzu bile bilmiyorum, bilme gereği duymuyor insan hergün aynı olduğu için. Bir tek pazar farkını gösteriyor. Eskiden olduğu gibi 'pazar pazar' ile başlayan cümleler kurabiliyorum mesela. Pazarın miskinliği daha bir yoğun oluyor. Yataktan çıkmak istemiyorum, kahvaltı uzun sürsün istiyorum, kitap okumak, uyumak, sonra yine okumak istiyorum.. Bugün olduğu gibi.. Arada ufak şeylerde yapıyorum tabii ki, tek renk tişörtlerin bir köşesine kondurmak için.. Kalpler, bu haftaya yakışsın diye :p

Şeker gibi bir hafta olsun!

Not: Yan tarafa google çeviri gadgetini ekledim. İstediğiniz dile çeviriyor blogunuzdaki yazıları. Gerçi devrik cümleleri falan karıştırıyor ama çok da kötü değil. En azından anlaşılıyor genel olarak yazının ne demek istediği. İsterseniz buradan ekleyebilirsiniz.



23 yorum:

nazpek dedi ki...

haklısın aslında çalışmayınca tatilin anlamı olmuyo
ama bende yaklaşık 2 ay boyunca pazar da dahil hergün çalışıcam oofff of

a. gizem dedi ki...

nazoooo neler yaptın şirinemmm yaaa :)
eline sağlık canım benim :)
tr geri dönmenizi iple çekenlerdenim :) ama oraların da tadını iyi alın olur mu cnm?
bir de nazo, inan bana da o kadar monoton gelmeye başladıki hayat ptesi bir başlıyor cuma aynı bitiyor; ama haftanın önemi büyük sevdiceğim tusa çok az kalmasına rağmen ankaraya geliyoooooooo :P

n@zo dedi ki...

** Nazpek, pazarlarımı da verecek kadar çok özlemedim tabii ki çalışmayı :) Yazık sana ya, çok sıkıcı ve zor olsa gerek :(

** Gizoşumm, çok sevindim. Kavuşma var desene.. Ohh ohh.. Çalışıyorken monoton oluyor biliyorum ama insan ne yaparsa yapsın doyumsuz oluyor işte :)) Seneye bu zamanlar tatil de tatil diye bağırırım emin ol :) Öptüm çoookk..

serrose dedi ki...

Nazo sen donerken bi bavul bu yaptiklarin tutacak haa :)
cok hiz aldin :)
ama cok guzel olmuslar eline saglik
sevgiler

elfeyp dedi ki...

Bayıldım. Yazın buralarda giyeceğin t-shirtlere dikersin artık :) Bi daha dönecek misiniz ABD'ye? Yoksa kesin dönüş mü var?
Eğer kesin dönüş yapacaksan bence her anın tadını çıkar!!
Sevgiler...
Bi tülle bi düğme nasıl yakışıyor birbirine yaa!!Harikaa!!Ellerine sağlık..

AskinAy dedi ki...

Gün senin günün gülüm keyfini cikar bugünün:)broslarda harikalar!sevgiler...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazo ne cici eline koluna sağlık:)

MoonSun dedi ki...

Nazom cok cici olmus bunlar yaff :)) Ellerine, emegine saglik , bayildim :)) Nasil da seker gibiler :))

n@zo dedi ki...

** Serrosecum, dağıtıyorum yaptıklarımı, bana bile kalmıyor :)

** Elfcim kesin dönüş canım. O yüzden tatil havasında geçecek bundan sonrası :)

** AşkınAy, teşekkür ederimm ;)

** Zarifecimm, teşekkür ederimm :)

** Teşekkür ederimm Moonsuncummm :)) Biraz daha yapayım bari, havaya girdim :))

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Nazocum haklısın aslında. Çalışmayınca cuma olması çok fazla birşey ifade etmiyor ama bu zamana da ihtiyacımız var. Daha çok yorulacaksın merak etme;)) Bu arada broşlara bayıldım. Düz renk t-shirtlere çok yakışırlar gerçekten! Ellerine sağlık! İyi haftalar:))

elif dedi ki...

Nazo orada boşdurdugundan her yakındıdıgında neden bir kursa gitmiyor diye düşünüyorum .ingilizceni geliştirmek için olabilir, yada ispanyolca yada dans kursu yada el becerileri vs.. aklıma gelmeyen birsürü şey .. neden:)?

L@L dedi ki...

N@zo çok cici olmuş bunlar ellerine sağlık .) Güpgüzel bir hafta diliyorum canım :)

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Evde otursam bende sıkılırım heralde bir süre sonra ama çalışınca anlattıkların çok cazip geliyor, günleri unutmak, saatle yaşamamak... Ama dediğim gibi 1-2 ay en fazla.

Tanya's dedi ki...

Nazocum,

Süper olmuşlar..güzel bir haftaya başlanıç..

Flame dedi ki...

Nazocummmm, eline sağlık çok güzel olmuş bunlar. Maharetli arkadaşım benim oyyy oyyy oyyyy... Ben çalışıyorumda ne oluyor bir bakıyorum pazartesi bi bakıyorum pazar :P

Ânın değerini bil keyifle yaşa ve bolca miskinlik yap tamam mı? Benim için özellikle, çok öptüm seni...

sihirli eller dedi ki...

kendi yorumunu kendin yapmışsın işte rahat batıyor.kalbin çok cici beyaz ve siyahı renklendirir.

NzlGl dedi ki...

Canım nazom
Harika olmuşlar ellerine sağlık
Çok beğendim
iyi günlerde kullan güzelim.
Sevgilerimle

SeDda dedi ki...

nazocumm broşlar çok şeker görünüyorlar.. sende görüp hevesleniyorum:) etamine de taktım burada blursam yapmak istiyorum bişiler, tabi broşlardan da:))
hep buralarda ol emi:)

n@zo dedi ki...

** Seblacım haklısın canım ve de teşekkür ederim ;)

** Elifcim, hemen düzen kurmak kolay olmuyor. Pat diye alışılmıyor ve masrafımız çok oluyor iki kişi olsak bile. Yasal olarak çalışma iznim yok benim. Eşim burslu öğrenci zaten. Ek masraf çıkarmak istemediğimden evde oyalancak birşeyler bulmaya çalışıyorum. Bir de kalıcı olsak burada daha farklı olabilirdi tabii ki..

** Lalcim teşekkür ederim..

** Banucum kesinlikle öyle..1-2 ay ideal, fazlası tembellikten başka birşey değil :)

n@zo dedi ki...

** Tanyacımm, teşekkürler..

** Alevcim, emin ol fazlasında sana da fenalık gelir. En az tatilsizlik kadar kötü anlayacağın :) Beğendiğine sevindim..

** :)) Sihirlicim, renklendirecekler gri ve siyah ile kullandım bile..

** Nazlı Ablacım, teşekkürler..

** Sedacım, çok tatlısın :) Buralardayım ben, sen de yap da paylaş..

Bursada Moda dedi ki...

Merhabalar..
Sitenizi yeni takip etmeye başladım. Broş çok cici gözüküyor, t-shirtlerin üzerinde gerçekten çok hoş dururlar.
Ellerine sağlık...

nazardeymesin07 dedi ki...

iyi akşamlar çok güzel çalışmalar ellerinize sağlık sevgiler

şirinem dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş devamını beklerim sevg,ilerimle ödülünde hayırlı olsun darısı başımıza :)