ETAMİN / DANS EDEN ÇİFT

18.3.09

Zaman hızlı geçmeye başlayalıdan beri, etaminlerim bir köşede boynu bükük kalmıştı. Ayrıca bu model diğerleri gibi küçük olmadığı için, sabrımı zorladı; fakat nihayet bitti. Dergimdeki orijinal desende yeşil ve tonları kullanılmış. Ben mor tercih ettim. Nerede ve nasıl kullanacağımı bilmesemde, sevdim bitmiş halini.

Burada geçecek yaklaşık 2 aylık zaman diliminde tekrar etaminle uğraşır mıyım bilemiyorum; ama bu güne kadar can sıkıntımı paylaştıkları için teşekkür ediyorum iplerime, kumaşlarıma, kasnaklarıma, iğnelerime :)


19 yorum:

serrose dedi ki...

Donuse az kalmis artik alma eline :)
bu kdar yeter :)))
cik gez
optum cok cok

Haydins dedi ki...

Cok guzel gorunuyor bir kac renk daha yaparsin evine yerlesince uygun renklerde kombin bir sekilde duvara asarsin :)Yatak odasina mesela bas tarafinda guzel durur gibi :)
Cookk az kalmis :) bende gun sayiyorum izin icin :)

NzlGl dedi ki...

Nazocum ellerine sağlık çok güzel olmuşlar.
İnan etaminin modası hiç geçmiyor. Ne kadar yaparsan o kadar kullanırsın.
Şafak az kaldı. Allah yardımcınız olsun çok öptüm canım

nazpek dedi ki...

bizde sana teşekkür ediyoruz bu güzellikleri paylaştığın için

L@L dedi ki...

N@zocum ne tatlı olmuş, renklerine bayıldım. Çerçeveletip asarsın evine, çokta hoş durur bence :) Öptüm seni!

SedA dedi ki...

Nazocum az kalmış hadi hayırlısı:)
Ben de etamin aldım çok güzel deseni falan ama biraz zor gibi geldi bana, nrden başalayacağımı bilmiyorum :) bir püfü olsa gerek:)

herşeyden azıcık dedi ki...

Ellerine ve sabrına sağlık alışkanlık haline gelen şeylerden kolayca vazgeçilmiyor elbet bir can sıkıntısı daha alır bu etaminler.Öptüm...

Noni dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş ben hayatta yapamam çok zor gözüküyor!

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok güzel ve şık olmuş Nazocum:) Renk harika! Beyaz çerçeveyle çok uyumlu olur bence. 2 aydan az kaldı:))) Bir bakmışsın siz dönmüş, yerleşmişsiniz; benim de kuzum da gelmiş:)))Öptüm kocaman:))

Zeynep A. dedi ki...

cok hos olmus nazocum, mor ve tonlarini cok severim. Mesela bir ani defteri, ajenda kapagi olabilir, ya da bir kutu varsa (benim mektup dolu kutularim vardir) onun kapagina da hos olabilir. Yani mutlaka birseyler cikar bundan merak etme!:) ellerine saglik!!

beetlejuice dedi ki...

Nazocum, ellerine sağlık çok güzel olmuş. Son 2 ay, ne güzel dönüyorsun. Simit ve kebaba kavuşmana az kaldı:) Gez, dolaş, alışveriş yap bence, oyalanma etaminle:)

Ayşe dedi ki...

canim, ben TR'ye giderken yanimda goturup cercevelettircem bunu. simdi de sut veren anne ve bebegi modeline basladim, ama cilt rengini tutturmak bir kabuus. ben yine orguye donuyorum! :) gozun aydin, az kalmis. gitmeden iyice keyfini cikarin...

Flame dedi ki...

Nazocummmmmmm; kaç "m" oldu sayabildin mi :)))))

Pek komiğim di mi yaaaa :))))

Haydinsçiğime katılıyorum. Bencede Yatak odası için uygun olur bu etamin hemde şık bir çerçeveyle...

Azz kaldı, hadi dön artık!

AskinAy dedi ki...

emegine saglik canim harika olmus bende cosuyorum arada yapsammi diye:))sevgiler...

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

oy n@zo'm oy.Bu ne sabırdır ama değmiş.Kadının baldırındaki, adamın diz kırışındaki estetiğe, kadının eteğindeki rüzgar volanı detayına bayıldım ve hala da baygınım..
Ne zaman gelirim demiştin??

n@zo dedi ki...

* Serrosecum, başladık turist gibi gezmeye.. Uğraşmam artık ;)

* Haydinscim, sağol canım ama farklı renklerini yapabileceğimi hiç sanmam. Fenalık basıyor :)) Mutlaka kullanırım ama bi şekilde, o kadar uğraştım :p

* Teşekkür ederim Nazlı Ablacım. Çok az kaldı, sağol.. Öpüyorum..

* Nazpekcim, rica ederim, ZEVKLE ;)

* Lalcim, bakacağız artık :)) Sağol canım..

n@zo dedi ki...

* Sedacım teşekkür ederim.. Ben karmaşık desenler yapmadım hiç.. Sol üst ya da alt köşeden başladım, devam ettim. Dikkatli say ama sonra sökmek zorunda kalma :)

* Herşeyden Azıcık, haklısın.. Gelecek kış falan belki, yeniden ;) Teşekkür ederim, öptüm..

* Nonicim, hiç zor değil ama boyar gibi sürekli işliyorsun.. Sıkıyor bir süre sonra :)

* Seblacım teşekkürler.. Evet canım, bundan sonrası daha kolay geçecek inşallah.. 54 kaldı bizimkine ;)

* Zeynepcim, defter kapağı olarak ben de düşünmüştüm ama kutu kapağı da güzel olabilir. Sağol canım ;)

n@zo dedi ki...

* Beetle Juice, simit ve kebaba 54 kala :))) Evet evet bundan sonra gezeceğiz artık bol bol. Sağol canım..

* Ayşecim, sabır ve kolaylık dilerim sana :) Michaels'da bir sürü renk var, baktın mı? Örgüden sıkılınca, buna dönersin :) Teşekkür ederiz canım..

* Alevv, 7 m :) Önce anlamadım, ne M si diyodum :p Bence de dönelim artııkkınn :))

* Aşkınaycım beğenmene sevindim. Vaktin varsa, yap canım.. Güzel bir uğraş bence..

* Gülen Ablacımm, o kadar zor bişey değil.. Ben şıpsevdi olduğumdan sıkıldım işte, ama bakma sen bana eğlenceli aynı zamanda

uyuz cadı dedi ki...

ay sabır işi gerçekten Nazo, çok güzel olmuş ama.