OYALI İNCİ KOLYE

13.3.09

Gizem'in çok güzel takılar yaptığını bilmeyen kalmadı. Ben özellikle tarzını çok beğeniyorum. Uzun zaman önce, yandan incili kolyeyi paylaşmıştı. O gün bugündür yapmak istiyordum, bir inci sever olarak. Boyunda çok güzel duruyor. Üstelik sade inci olmadığı için herşeyle kullanılabilir. Ben yeşil ve beyaz bluz ile denedim, ikisiyle de hoşuma gitti. İnciyi başka boncuklarla karıştırarak kullanmayı seviyorum. Daha önce yaptığım incili kolye burada. Bu arada oyalar, Pınar'ın hediye ettiği küpenin. Yeşil taşı, çantalarımın birinde ya da takı kutumda düşmüş. Ben de oyasının rengini çok sevdiğim için, kolyede kullandım. Yeşil büyük taş yeşim, küçük olanlar aventurin. Ayrıca farklı renklerini de yapacağım bu kolyenin; ama önce anneannemin yanına gidip, dolaplarındaki oyalara el koymam lazım.



31 yorum:

Haydins dedi ki...

Cok sik olmus Nazocum bayildim :) Oyalar cok farkli bir hava katmis , cok begendim..

nazpek dedi ki...

çok zarif inciyi hiç böyle düşünmemiştim emeğine sağlık güle güle kullan

pammuk dedi ki...

Kıskanmadım ki kıskanmadım ki :))

herşeyden azıcık dedi ki...

Ellerine sağlık.Çok güzel olmuş.Ben de 2 gündür eatsy ve pasaj'ı araştırdım durdum.Ama sanırım pasaj eatsy den daha avantajlı üceret konusunda.Eatsy kredi kartını istiyor pasaj öyle değil.Ayrıca moonsun un başına gelenleri biliyoruz kızın 200$ borcu birikmiş onu ödemek de ayrı dert ama madem bu kadar güzel şeyler yapıyorsun bence bunları değerlendir.Kocaman öpücükler.

uyuz cadı dedi ki...

ay çok güzel olmuş Nazo yaaa. Gizoda gördüğümden beri ben de yapmak istiyorum, ama zaten onda ne görsem yapmak istiyorum :))

sen yorum yazmıştın ya O'na yaptım diye çok merak etmiştim :) güle güle kullan...

n@zo dedi ki...

* Haydinscim, sağol canım..

* Nazpek, teşekkür ederim. Ben inciyi böyle daha rahat kullanıyorum. Sade olduğunda ağır kaçıyor sanki :)

* Pammukcummm, kıskanma yaa, çok basit. Ben gelince yapayım sana da, hatırlatacaksın ama bana, unuturum çünkü.

* Herşeyden azıcık, etsy derya gibi oldu.. Çok gelişti ama yurtdışı olduğundan Tr.den almak zahmetli olur. Türk lirası olmadığı içinde daha pahalıya gelir. Türkiye'ye satış yapmak istiyorsan Pasaj daha avantajlı. Hem desteklemek lazım ki gelişsin, byüksün. Döndüğümde düşünüyorum ben de.. Beğenmene sevindim.. Öpüyorum ben de..

* Cadıcım Lalecim :) ben deee.. Gizo'nun yaptıklarını çok beğeniyorum.. Tezini kolaylasın da, yapmaya başlasın yeniden :) Beğenmene sevindim, valla ben de çok beğendim :p Öptümm şekerim..

Merve dedi ki...

Nazocum süper olmuş! çok zarif bende oya inciye bayılırım :) çok şık herşeyle gider,baharda da kullanılınır!

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok şık ve çok değişik olmuş! İnci ama çok farklı! Bayıldım ben! Çok hoş bir tarz. Ellerine sağlık Nazo!

Flame dedi ki...

Çok şık durmuş boynunda. çok beğendim bende..

Jojee dedi ki...

çok beğendim.Çok zarif durmuş oyalar çok farklı bir renk katmış çok beğendim.

n@zo dedi ki...

* Mervecim, evet herşeyle olur. Beğendiğine sevindim..

* Seblacım, teşekkür ederim..

* Sağol Alevcim..

* Jojee, sağol canım..

eliflehayat dedi ki...

Çok güzel olmuş ço kbeğendim.Ben hiç takı yapamam ama bunu denemek geldi içimden.Benim de yeni blog sayfam var.Beni de ziyaret edermisin.http://eliflehayat.blogcu.com/ ben daha acemiyim blog konusunda yavaş yavaş öğreneceğim...

Bilun ŞEN dedi ki...

Nazo'cum çok çok güzel olmuş, bayıldım!

Yelda dedi ki...

Ellerinize sağlık çok şık olmuş
İyi günlerde kullanın

a. gizem dedi ki...

ayyy yeni gördüm nazo çok şık olmuş canım; güle güle kullan nefis durmuş :) yorumlardaki şekerleri de seni de çoook opuyorum!

n@zo dedi ki...

* Elifle hayat gayet kolay, deneyebilirsin. Geleceğim bloguna..

* Biluncum, teşekkür ederim canım :)

* Yelda, teşekkür ederim..

* Gizoşum sayende ;) Ben de çoook öpüyorum canım..

derya dedi ki...

Kolye harika olmuş yeşilin tonu ve inciyle uyumu süper güle güle kullan

NzlGl dedi ki...

Süper bir düşünce çok güzel olmuş nazocum
Ellerine sağlık güle güle kullan. İnci en sevdiğim mücevherdir:))))
sevgiler

ZencefilliÇörek dedi ki...

cok hos olmus Nazo'cum, ellerine saglik...

Z Fashion dedi ki...

Gerçekten çok beğendim, çok hoş. Ellerine sağlık

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Nazo'm başlığı gördüğümde oyayla inci nedirki dedim ama demekki buymuş,çok beğendim hele kuğu gibi bir boyunda çok asil durmuş.Oyanın ucundaki boncuklar çok yakışmış..

MoonSun dedi ki...

Nazocum ellerine saglik :)) Igne oylarina bayildim :)) Muhtesem:))

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazo'cum ne güzel olmuş kolye...Yeşille nasılda uyumlu olmuş.Eline koluna sağlık:)

ASLI dedi ki...

Nazocum çok güzelll bnde istyorum ya yapmalıyım çok şıkk :D O güzel oyacık nasılda yakışmışoraya ellerine sağlıkkk.. muckk

caprice diyari dedi ki...

Gerçektende çok kibar bir kolye olmuş.Güle güle kullan

Salincakta Iki Ki$i dedi ki...

cok cok cok guzel olmus Nazo'cum, ne kadar romantik duruyor..tek kelimeyle bayildim! bu kolyeyi soyle Audrey heprbun tarzi bir elbiseyle hayal ettim.

http://www.tutiz.com/wp-content/uploads/2008/10/tiffany-pearls.jpg

:)

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Nazo'm 3 gündür yoksun.İyi misin?Öptüm büyük..

Serap dedi ki...

Kesinlikle bende istiyorum bayıldım... Aynısını bende yapacağım. Sanada fotoğrafını yollarım :)

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

ÇOk güzel bir kolye, iğne oyaları ayrıca harika.

n@zo dedi ki...

* Deryacım teşekkür ederim..

* Nazlı Ablacım, sevindim beğenmene. Ben de çok seviyorum inciyi..

* Zencefilli Çörek, teşekkürler..

* Z Fashion merhaba, teşekkür ederim..

* Gülen Ablacığım, utandım bak şimdi :) Sevindim beğenmene, öpüyorum..

* Moonishim sağol canım..

n@zo dedi ki...

* Zarifecim teşekkür ederim canım.. Yeşil en sevdiğim renk :)

* Aslıcım, incinin havası değişiyor. Daha kullanılabilir oluyor sanki. Yap canım yap..

* Caprice Diyari merhaba, teşekkür ederim..

* Ooo Banucum elbise çok şık cidden ama hiç aklıma gelmezdi onunla kullanmak. Ben o elbiseyi kesin incecik bir zincirle tamamlardım. Korkmamak lazım ;) Beğenmene sevindim..

* Serapcım yap mutlaka, beklerim mailini :))

* Banucum, iğne oyaları herşeyi güzelleştiriyor valla ;)