ATAM

16.4.09

Öykü'yü tanımıyorum ama bizleri öyle güzel bir ortak paydada buluşturdu ki.. Bir çeşit mim.. Bu kez çok anlamlı, çok özel bence.. Atatürk resimleri.. O'na ait düşüncelerimizi anlatan bir kaç satır..

O'nun hakkında söyleyecek elbette çok şeyim var ama bu kez susmayı tercih ediyorum ben. Sadece unutmadığımı, unutmayacağımı bilsinler istiyorum.. En sevdiğim 3 resmini paylaşıyorum..

Lütfen Öykü'nün çağrısına kulak verin.. Cumhuriyetimiz, ülkemiz ve Atamız için tek yürek olduğumuzu gösterelim bir kez daha..

Arkadaşlar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır.

M. KEMAL ATATÜRK


4 yorum:

Gülen Tezer üstün dedi ki...

N@zo'm; ben şimdi bir başlasam bir Allahın kulu susturamaz beni; senin de söyleyecek çok şeyin olduğunu susmandan anlıyorum.Asla bana düşmez ama seninle gurur duyuyorum nacizane.
Büsbümbüyük öptüm.

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

ne güzel bir mim konusu. tebrik ediyorum. en kısa zamanda bende sayfamda yer vereceğim canım.
teşekkürler paylaşımın için.
Hakkı ödenmez Atam iyiki senin evlatlarınız.

zehra dedi ki...

ne kadar anlamlı ve guzel bır mım olmus bu boyle ozellıkle ulkece bu gıbı durumlardayken

Serap dedi ki...

Bİr kare fotoğrafını gördüğümde ağlamaya başlıyorum. Hayatımda bir tek bu duguyu bana Atam yaşatıyor. Çok çok teşekkürler fotoğraflar için...