BLOG ÖDÜLÜ

10.4.09

Sevgili Herşeyden Azıcık tarafından yeni bir blog ödülünün sahibi oldum :) Sihirli Eller, Derya Kuzusu, Bilun Şen, Pammuk, Lacheen'de blog listelerindeki arkadaşlarına göndermişlerdi. Bu durumda onlardan da aynı ödülü almış oluyorum. Hepsine de teşekkür ediyorum öncelikle..
Blog ödüllerinin blogların tanıtımı konusunda önemli olduğunu düşünüyorum. Mesela ben bir kaç gündür yeni bloglarla tanışıyorum, arkadaşlarımın verdiği ödüller sayesinde. Blog yazmaya başlayalı 1,5 sene oldu. Çok uzun bir süre sayılmaz aslında ama o günden bugüne değişik pek çok blog açıldı ve her geçen gün de artıyor sayıları. Bu çok güzel birşey bence.. Çok seslilik her zaman güzel oluyor.. Ben kendi adıma pek çok şey öğreniyorum bloglardan..
Şimdi gelelim benim ödüllerime.. Aslında ben de listemdeki herkesi ödüllendirmek istiyorum. Çünkü hepsini ayrı ayrı seviyorum, sık sık güncellemeye de çalışıyorum listemi ama blog izleme olayı daha kolayıma gidiyor sanki, izleme listeme alıveriyorum sevdiğim blogları :)
Ben ödülümü;
Decaf Latte'nin üç güzel hanımına vermek istiyorum. Nilüfer, Derin ve Selin.. Okumaktan çok zevk aldığım, eğlendiğim, düşündüğüm, özendiğim, sevdiğim, farklı ama yabancı olmadığımız, güzel bir blog işte.. Okumayanınız varsa kaçırmayın..
Bir de Gülen Ablam'ın blogu var. Yazılarını okumaktan çok keyif alıyorum. Yazmayı çok sevdiğinden kısaca diye başlıyor, uzun oluyor yazılar her seferinde ~yani kendisi böyle söylüyor~ ama ben bu duruma bayılıyorum. Okuyorum, hem kendisini seviyorum, hem blogunu..
~Laf aramızda ödül için hazırlanan logo uyduruk olmuş sanki:p~


3 yorum:

herşeyden azıcık dedi ki...

e bencede uyduruk olmuş ama ne yapalım valla bende senin sayende yeni bir bloga girdim ama ödülleri verdiğin arkadaşların linkleri çalışmıyor nazom:))

n@zo dedi ki...

Günaydın canım,
Benim verdiğim ödüllerin linkleri çalışıyor. Bana verenleri bilerek linksiz vermiştim. Listemde var onlar ama linkleriyle veriyorum şimdi. Öpüyorum, tekrar teşekkürler..

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

N@zo'm seni çok seviyorum!