NEHİR İÇİN..

15.4.09

2 yaşında, minicik bir kız.. Geç farkedilmiş bir kanser türü ~Neuroblastoma ~.. Zorlu bir süreç.. Ameliyat, kemoterapi, radyoterapi.. Mücadele.. Mücadele..
Ablasından ve diğer aile fertlerinden uzakta, anne ve babasıyla Amerika'da sürüyor tedavisi.. Böyle hastalıklarla savaşmak her yaşta zordur ama Nehir'in daha yaşayacağı çok zaman var. Küçücük bedeniyle üstesinden gelmeye çalışıyor ancak hepimizin desteği gerekli. NEHİR İÇİN NE YAPABİLİRİM? diyorsanız.. (Amerika'da yaşayanlara daha çok iş düşüyor!)
Tedavi süreci ile ilgili bilgi almak ve Nehir'e ve ailesine manevi destekte bulunmak içinse buraya..


7 yorum:

2-Chic dedi ki...

Ablamın blogunda gördüm, okudum, resimlerine baktım ve onun için iyileşmesi için çok çok dua ettim...

herşeyden azıcık dedi ki...

Bende okudum çok üzüldüm Allah kimseyi evladıyla sınamasın.Türkiye'de herşey için kampayalar düzenleniyor bu neden hala internette kaldı anlamıyorum numaralarını aldım eft yaptım ama hala dahaçok paraya ihtiyaçları var haydi kızlar pamuk eller cebe.

uyuz cadı dedi ki...

oyy canım benim ya :(

NzlGl dedi ki...

Allah Nehir'e şifa anne-babasına dayanma gücü versin inşallah.

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Kendi derdime dalmış gitmiş o arada da görmemişim.Sen ve Bilun'un sayesinde haberim oldu NEHİR'den.Kendimi unuttum şimdi NEHİR'deyim..Duyarlı kızlar Bilun ve nazo'ma teşekkürler

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazocum ah nasılda içim acıdı Allah yardımcısı olsun.

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Nazo'cum yazı için teşekkürler.. Ben bu bloğu daha önce görmemiştim, Nehir'den de haberim yoktu. İnceledim hemen. Belki bloğumda görmüşsündür ben de moleküler biyoloğum, uzmanlığım sinirbilim üzerine. neuroblastoma da çalışıyoruz.. Bu tümör malesef çocuklarda görülüyor çünkü sinir hücrelerinin tümörü ve sinir hücreleri 6 yaşına kadar gelişiyor, dolayısıyla çocuklarda sık görülüyor.. benim onunla çalışmayı seçmemin nedeni de masum çocukların hastalanması idi zaten. her gün hastalığa karşı mücadele edebilecek kimyasallar, ilaçlar deniyoruz, dünyada bununla uğraşan birçok merkez var ama uzatmamak için burda yazmiyim, gerçekten zor bir hastalık :( inşallah yakın zamanda çaresini bulabiliriz ve tüm neuroblastomalı çocuklar için bir şansımız olur. :(