İYİ Kİ BENİM ANNEMSİN !!

10.5.09



9 yorum:

herşeyden azıcık dedi ki...

Allah en yakın zamanda kavuşursun annecine onunda potansiyel bir anne olan seninde anneler gününü kutlarım.

cansudere dedi ki...

allah kavuştursun anneler günün kutlu olsun sevgiler....

kamikaze dedi ki...

merhabalar sevgili sünter teyzenin bloğunda gördüm sizi:) annenizin ve sizin ve tüm annelerin bu özel gününü kutlarım.Allah kavuştursun.

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

Allah tez zamanda kavuştursun ve bitsin bu hasretliğiniz.Anneciğinin ve senin anneler günün kutlu olsun canım

Zeynep A. dedi ki...

En kisa zamanda kavusmaniz dilegiyle canim!

NzlGl dedi ki...

Kıyamam sana nazocum Allah hayırlısıyla bir an önce kavuştursun size
çok öptüm canım

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

çok az kaldı Nazocum,
biraz daha sabır:)

n@zo dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim. Geçti biliyorum ama anneler gününüzü kutluyorum..

Serap dedi ki...

:( Anne bambaşka bir şey.