SOBE / HAYAL LİSTEM

9.5.09

Sevgili Buket sobeledi beni. Konu tam benlik.. Yapmaktan zevk aldığım şeylerden biri hayal kurmak çünkü. Öyle gerçekleşmeyeceğini bildiğim ya da gerçekleşme ihtimali az olan şeylerin hayalini kurmam. Hayal gücü sınır tanımamalı ama ben sonunda hayal kırıklığı olmasın diye kendimi güvence altına alıyorum sanırım ;)

Hayallerimi ayrıntılı kurarım -ki bu genelde uyamadan hemen önce olur ve öyle dalarım uykuya- Sonra da ertesi gün en son hayalimin şurasında kalmıştım der, oradan devam ederim :p

Burada uzun uzadıya anlatmayacağım hayal unsurlarımla neler yapacağımı. Sadece benim olmasını istediğim şeyleri yazacağım.

* Geçen sene düğünümüzün hayalini kurardım hep. İlk dans anını yüzlerce defa kurguladım :) Sonra gerçekleşti aynı şekilde ve dört köşe oldum. Bu yıl hep, dönüşte aileme kavuşma anını hayal ediyorum.
* Sonra yeni evimizin hayalini kuruyorum. Orada yapacağımız pazar kahvaltılarına arkadaşlarımı davet etmeyi istiyorum.
* Zamanı geldiğinde oğlum olmasını hayal ediyorum. Elbette sağlıklı bir bebek öncelikli hayalim ama hep erkek bebekli hayallarim var nedense.
* Sonra sonra Volkswagen Beetle istiyorum. O olmaz Beetle Blush verelim denirse daha da güzel olur. Son zamanlardaki en büyük hayallerimden biri de bu. Rengine karar veremedim henüz ama pastel bir renk olacak. Beetle'ımla nerelere gittim bir bilseniz :)

* Hala bir fotoğrafçılık kursuna gidemedim. Umarım birgün gideceğim. Nikon ya da Canon -karar veremedim-, profesyonel bir makinem olmasını hayal ediyorum ama tabii önce iyice öğrenmem lazım ki hakedeyim makineleri.
* Evimizin bir odasını hatrı sayılır bir kütüphaneye dönüştürme hayalim vardı bir de.. Bunun için daha çok yol almam lazım ama olmayacak bir şey değil.
* Sonra sonra kendi evimizi almak en büyük hayalim ama acele etmeye gerek yok bunun için. Bir de ev demişken, Ege'de bir kıyı kasabasında yaşamak, pek çoğunuzun olduğu gibi benim de hayalim. Yol Arkadaşım dizisindeki gibi bir kasaba olabilir mesela ;)
* Paris olmadan olmaz. Paris ve Yunanistan'ı görmek yakın gelecek hayallerim. Yakın derken, ucu açık tabii ki :p Görmeyi hayal ettiğim daha pek çok ülke var.
* Bir de mağazalara girip, etikete bakmadan, ondan bundan şundan yapma hayalim var. Tamam bu ütopik ama en azından bu sezon almayı hayal ettiğim şeyleri alayım bari..
* Bir de bir de... diye uzatmamakta fayda var. Bu kadar istekten sonra kocamı kaçırıp, "kocamı bulmayı hayal ediyorum" maddesi eklemeyi istemiyorum çünkü :p
Teşekkürler Buketciğim!
Ve de Zeynep ve Gizem sobe!!


9 yorum:

B U K E T dedi ki...

alışveriş fikrini çok tuttum:) süper olurdu valla

zehra dedi ki...

yol arkadasım dızısının kasabası benımde favorım kesınlıkle hatta esıme gecenlerde de dedım boyle bır yerde yasasak super olur dıye
kım bılır hayal degılmı bunlar belkı ılerde komsu oluruz nazocugum :)
bu arada anneler gununu kutlu olsun ve annenınde tabıkı :)

herşeyden azıcık dedi ki...

Yapılmayacak ya da olması imkansız hayeller değil bunlar istersen hepsi olurda kocanı gerçekten kaçırma derim:))

MoonSun dedi ki...

Tum hayallaerin gercek olsun Nazomm :))

Zeynep A. dedi ki...

güzelim mim'i mutlulukla kabul ediyorum! tüm dileklerimizin gerceklesmesi dilegiyle!:) hadi % 90'i olsa yeter:) öptüm!

a. gizem dedi ki...

amanınnn mimlenmişimmm!!!
:)
ne güzel hayaller yahu nazom seninkiler...bişi diyeceğim yalnız ilk paragrafta beni anlattıgının farkında mısın :P
aynı uykuya dalış ve aynı ertesi gün devamı!
inş bu hafta yazacagım nazo!
seni çok opuyorum

Tanya's dedi ki...

Hayallerinin tamamı olsun ama evet kocayı da ürkütmeyelim...Öptüm.

n@zo dedi ki...

Hepinize kocaman öpücükler.. Tüm hayalleriniz gerçek olsun !! İstemeye devam ;)

Yeliz dedi ki...

tabiki NIKON .Biz Nikoncular bu konuda cok hassasizdirda :))