Bilun Design // Alper & Alev :)

13.6.09

Sonunda ben de Bilun'nun yaptığı tokalardan alabildim. İstediğim renkleri söyleyince, Biluncuğum hemen denizci temalı bir tarak toka yaptı bana. Saçım az ve ince telli olduğu için tutmayacağı konusunda endişem vardı ama süper oldu. Çok çok beğendim ben, hala daha almadıysanız acele edin bence. Ayrıca çok şık bir ambalajda geldi tokam, üstelik aynam ve yine denizci temalı bir kolyem de oldu, Bilun'un ince düşüncesi sayesinde. Tekrar tekrar teşekkürler canım!

Haftanın 2. ve şık paketi de Alper & Alev ikilisinden. Alevciğim sana da teşekkür edeceğim elbette; ama en büyük teşekkürüm Alper'e. Hediye almayı da, vermeyi de çok severim. Büyük, küçük hiç ayırt etmem; ancak bu sefer ki hediyem gerçekten çok değerli. Alper'den ona aldığım boyalardan, benim için bir resim yapmasını istemiştim. Kırmamış beni ve resmi yapmış, Alev de bana göndermiş o resmi. Hep saklayacağım :)) Ayrıca cüzdan, kelebekli broş, magnet ve tokalar için de çok teşekkür ederim Alevciğim.. İyi ki varsınız!!


11 yorum:

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Güle güle kullan tokanı ve kolyleni.Senin gibi narin birine çok yakışacağından eminim.
Resim de en az benimki kadar sanat eseri :P ellerine sağlık Alper'in :)

neslihan dedi ki...

güle güle kullan hediyelerini.hepsi çok güzel.sevgilerimle...

Alışveriş Cini dedi ki...

Çok güzel hepsi canım. Denizci temalı tarağa ayrıca bayıldım.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazo'cum,
Bilun'un eline koluna sağlık,nasıl da marifetli.Sende güle güle kullan:)

n@zo dedi ki...

* Gülen ablacım teşekkür ederim :) Alper ne güzel yapmış ama deeğil mi? :))

* Neslihancım teşekkürler..

* Cincim teşekkür ederim :) Bence de çok güzel tarağım, eline sağlık Bilun'un..

* Zarifem bence de.. Çok zevkli benim arkadaşım.. Teşekkür ederim canım..

zehra dedi ki...

ıyı gunlerde kullan guzel cıcılerını
bu arada bır cocugun senın ıcın resım yapmasından guzel bırsey olabılırmı:))

ZencefilliÇörek dedi ki...

hepsi birbirinden guzel canim. gule gule kullan :)) neler yapiyorsun bu aralar, okullar kapandi mi Tr'da? ev tuttunuz mu?

Prima Rima dedi ki...

Tarak ne kadar şık öyle gule gule kullan bayıldım:)

Serap dedi ki...

Bilun'dan bende sipariş verdim. Heyecanla bekliyorum :)

Bilun ŞEN dedi ki...

Canım benim güle güle kullan, bol bol şans getirsin sana! Öpüyorum kocaman seni!

serrose dedi ki...

canim nerelerdesin sen :))

merak ettim seni