H&M - EKOL İLİŞKİSİ

15.7.09

Geçenlerde YKM'de dolanırken birşey farkettim. Beni "Hamile misin?" sorularıyla muhattap eden tuniğim askıdaydı (yandaki resim). Şaşırdım çünkü ben onu Amerika'da H&M'den almıştım. Burada EKOL'ün ürünü. Hemen fiyatına baktım tabii ki ve gözlerime inanamadım. 80-90 lira arası bir rakam vardı. Ben 12 dolara almıştım. Üstelik indirimden de değil. Yeni sezon ürünüydü. Gayet sıradan, rahat olacağını düşündüğüm için almıştım. Türkiye'de olsam hayatta almayacağım bir ürün, hele 80-90 liraya mümkün değil :) Model, renk, kumaş herşey aynı. Eve gelince benimkinin üretim yerine baktım. Made in Indonesia yazıyor. H&M'nin pek çok ürünü Tr.de üretiliyor çünkü, belki burada üretilmiştir diye düşündüm. Tekstil cennetiyiz de; nedir bu durum, fiyatlar?.. Resmen enayi yerine koyuluyoruz.


4 yorum:

hersheyler dedi ki...

valla çok güzel demişsin gerçekten enayi yerine konuyoruz çok gereksiz pahalı
ben şimdi bebek ve hamile kıyafetlerine baktıkça iyicene anladım

ModaTrendi dedi ki...

Kesinlikle haklısın.. Bende bazen indirimlere oldukça şaşırıyorum. Ünlü markalar 300 tl'lik bir ürünü sezon sonunda 50- 60 Tl gibi fiyatlardan satıyor. Arada çok fazla uçurum var.

Adsız dedi ki...

slm ben hollandadan sedef.sitenizde bu blouse gorunce sasirdim 80-90 tl olmasina...ayni urun suan bizim burdaki H&M de var suanki indirimli fiyat 14.90 euro..indirimsiz olan fiyati 19.90 euro turkiye cok pahali bence enayi yerine koyuyorlar gercekten insani..basarilarinizin devamini dilerim

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * dedi ki...

Aynen canım ama bak H&m'den lüksü ucuza giyme projesi var artık

http://www.stildirektoru.com/2009/07/h-luksu-ucuza-giyme-projesi.html