MAGIC LIP SUN BLOCK

15.7.09

Bu ara ucuz ve işlevsel ürünler denk geliyor. Belki çoğunuz biliyorsunuzdur, ben daha yeni keşfettim. Normalde Nivea'nın dudak nemlendiricileri yetiyor bana. Yaz-kış dudaklarım kurudukça kullanıyorum. Geçen hafta Watsons'da ödeme yaparken, kasanın yan tarafında dudak koruyucular vardı. Nivea alacakken Magic Lip'in kapak rengi hoşuma gitti. Bu seferlik bu olsun diye aldım. Fiyatı 3.5 lira sanırım. Neyse sürdüm aynaya falan bakmadan, bir süre sonra tesadüfen aynaya bakınca dudaklarımın pembe olduğunu farkettim. Sadece dudaklarım olsa iyi tabii ki, kenarları da pembeydi :)) Meğer beyaz olduğu halde, pembeleşiyormuş tenle temas edince :)) Koyu pembe, fuşya gibi bir renk. O an temizlemek zor oldu, çünkü çok kalıcı. Öyle gezmişim dışarda :)) Sonraki günlerde düzgünce sürdüm ve ruj bile kullanmıyorum, çok sevdim rengini. Ayrıca net.te aratınca SPF 25 olduğunu da öğrendim. Tadından yenmez bir ürün :))


15 yorum:

ebvata dedi ki...

Magic Lip in çok hayranı vardı bizim güzellik forumunda,Watsons'da kalmamıştı bile bir ara:)) Ben renk vermediği,için turuncu olan kutudakini kullanıyorum bazen.
Güle güle kullan canım:))

sihirli eller dedi ki...

bendede şu yeşil olup sürünce pembeleşen rujlardan yayınlamıştım.bir kaç yorumda magiclip'i tavsiye etmişlerdi.
sende memnun olmuşsun.çok merak ediyorum ama bir türlü watsons'a gidemedim.ilk fırsatım bundan almak.çok merak ediyorum.
dudaklarda rengini çok merak ettim yayınlarmısın nazo'cuğum?

hersheyler dedi ki...

bende de var evet çok cici birşey
birde turuncuları vardı ben alırken ama onlardan almadım tam ne renk oluyor bilmiyorum

uyuz cadı dedi ki...

hımm hiç duymamıştım Nazo'cum iyi ki söyledin :) Birazdan watsons'a gidicektim zaten hemen bakmam lazım :)
muck

MoonSun dedi ki...

Bundan ben de istiyorummmm :))

NzlGl dedi ki...

Nazom
çok özledim seni :)
umarım herşey yolundadır.
Tavsiyen için teşekkür ederim. En kısa zamanda almak düşüncesindeyim.
çok öptüm canım

hanimish dedi ki...

o kadar girer çıkarım watsons'a hiç dikkat etmemişim... sağol öğrendim sayende :)

el*ff dedi ki...

Nazoo uzun zamandır gezinemiyordum buralarda ne çok şey olmuş ben görmeden :)) Eşyaların harika çok şıklar kesinlikle bi de o çanta vee Lachen den aldığın bluz bayıldım bayıldım güle güle kullan hepsini :))
Sevgilerimle...

ayci dedi ki...

hu huuu :) komikmis aslinda :)
gicik oldugun birisine verceksin - al sür diceksin - sürcek öyle her yerine :) sende eglenceksin :)

tabii senin basina gelmesi o kadar da komik degil :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazocum valla benimde haberim yoktu ondan.Bende denemek istedim.Hele ki renk veriyorsa şahane:)

ASLI dedi ki...

NAZOCUM BENDE HEP NİVEA KULLANIRIM AZCIKTA PEMBELEŞTİRİR ÇİLEKLİSİ VE VİŞNELİSİ.YILLARDIR VAZGEÇİLMEZİMDİR BU LİP STCK..WATSON DA GÖRÜYODUM BU ÜRÜNÜ VE İYİ OLUP OLMADIĞINDAN EMİN OLAMIYORDUM TAVSİYENLE HEMEN DENEMEK İSTİYORUM.. dUDAKTAKI RENGİNİDE YAYINLAYABLİRMİSİNN

sihirli eller dedi ki...

hu huuu
nazo'cuğum hiç sesin soluğun çıkmıyor.herşey yolundamı merak ettim.

n@zo dedi ki...

Herkese merhaba,
Ani bir kararla eşimin yanına gittim ve uzak kaldım yine.. Denemek isteyenlere tavsiye ediyorum ancak dudağımda nasıl durduğunu gösteremiyorum. Çünkü fotoğraf makinem yok artık :( Servise vereceğim, umarım tamir edebilirler.
Kocaman sevgiler..

Adsız dedi ki...

peki bu ruj mat bir görünüm mü veriyor yoksa parlak mı ben yeşil ruj almıştım pembe oluyor sürünce ama çok mat duruyor sevmiyorum eğer bu parlaksa tavsiyenle almak istiyorumm.:))

n@zo dedi ki...

Parlak duruyor. Özellikle ilk sürdüğün birkaç saat birşey yiyip içmezsen normal parlatıcı gibi. Birşeyler yiyip içince matlaşıyor ama silinmiyor. Deneyebilirsin :)