MİM

31.7.09

- Hayatınızdaki önemli 3 erkek: Eşim, babam, kardeşim
- 2 gün 3 gece durmadan uğraşabileceğiniz hobiniz nedir: Keçelerimle uğraşabilirim. Dönem dönem takıntı haline getirdiğim şeyler değişiyor. Yani o dönem neyle uğraşıyorsam 10 gün 10 gece bile uğraşırım. Sonra bıkarım o ayrı :)
- Yaşadığınız şehir dışında sevdiğiniz 3 il: Ankara, İstanbul, Eskişehir
- En Büyük fobiniz: Her türlü böcek ve karanlık
- Giyim konusunda en çok kullandığınız 3 renk: Beyaz, yeşil, siyah bir de pembe ve kahve tonlarını eklemek istedim :p
Alevciğime teşekkür ederim. Mim yazmayı özlemişim.
Belki Gizem'de özlemiştir ben gibi ? ;)


4 yorum:

serrose dedi ki...

eski hizina don NAzooo :))

gerekirse sana 100 mim bulayim :)

a. gizem dedi ki...

:))) özlemişim özlemişimmm... ankara benim de en sevdiğim şehir yaa nazo

n@zo dedi ki...

* Serrosecummmmm, kışın daha iyi yazılıyor bu blog di mi ama :) Ben de özlüyorum çok çok yazmayı..

* Gizoşum ikimizden başka da Ankara sevdalısı yok zaten :p

NzlGl dedi ki...

Selam nazocum
önerilerin için teşekkürler kendine iyi bak canım.
çok öptüm
iyi haftasonları diliyorum
sevgilerimle