MOBİLYALANDIK !!

10.7.09

Heyooo nihayet mobilya aldık. Evliliğimiz için büyük adım :p Teslimat maalesef 1 ay sonra ama olsun. 1 ayda geçer..

Resimdeki büfeyi almadım ben. Sadece konsol, yemek masası ve tv. ünitesini aldım. Tv. ünitesinin arka tarafı ve 2 rafı resimlerde yok. Oturma grubumuzun modeli resimdekiyle aynı değil ama çok benziyor. Renk aynı, kumaşıda antilop. Leke tutmayan bir kumaş. Orta sehpa henüz almadım. Düzenleyince karar veririm. İlk resimdeki konsolun üzerinde 2 ayna var. O aynalardan farklı boyda 3 tane aldım. İstediğim şekilde asabilirim. Aksesuar olarak bir kaç vazo, mum ve çerçeve alacağım. Sade olsun istiyorum. Halı ve perde mobilyalar kurulduktan sonra alınacak. Onları da sade düşünüyorum.

Yatak odamızda yine Kelebek. Bakmak isterseniz web sitelerinde var. Model M65. Onu da abajurla falan hareketlendiririz. Aynayı da kelebekli olanlardan aldım. Tuvalet masasının kendi aynasını istemedim. Zaten tuvalet masasını da daha çok dolap olarak kullanacağım.

İşte böyle.. Evimizde güzel. Bir tek duvarların rengi açık sarı :p Uzun süre oturmayacağımızı düşündüğümüzden boyatmadık. Zaten mobilyalarla çok da uyumsuz bir renk değil. Hatta güzel bile olabilir belki.

Ve de yaşayacağımız şehirle ilgili sızlanmalarımı ayrı bir başlık altında yapacağım. Hazır olun başınız çok ağrıyacak :p



18 yorum:

Çek Git Güneşimden! dedi ki...

merakla bekliyoruz Nazocum..hayırlı uğurlu olsun güzel seçmişsin her zamanki gibi..güzel günlerde,mutlulukla oturun..iyice yerleş de keçelere devam:)

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

N@zo'm; ütü yapıyordum.Dedimki bu kız nerelerde, bir posta yazayım dedim ütüyü bırakıp geldim baktımki yazı girmişsin :)
Özledim seni ya ben :/
Bütün eşyaların sana uğur getirsin, hayatın umut ve mutlulukla geçsin.Şimdi değil ütüm bitince Kelebek'e bakacağım.
Çok beğendim mobilyalarını.Allah eskitmek nasip etsin.
Seni çok seven Gülen :)

a. gizem dedi ki...

HAYIRLI OLSUN ŞEKERCİM :)

Merve dedi ki...

Nazo'cum güle güle kullan,mutlu mutlu keyfini sür inşallah tatlım :) ben şimdiden bakıyorum koltuk vs ev ortada olmamasına rağmen :) çok zevkli dekorasyon!

Salıncakta iki Kişi dedi ki...

Coook zevkli secimler Nazo'cum. Uzun yillar kullanabilecegin tarzda, modasi hemen gecmeyecek turden mobilyalar secmissin. Hepsini guzel gunlerde kullan canim.

B U K E T dedi ki...

daha da mutlu günler geçirin inşallah bu mobilyalarla ben de çok beğendim:)

turkuaz kıyılar dedi ki...

ben uzun süredir yoktum Nazocum ama dönmeye karar verdim artık...öncelikle yuvana "hoşgeldin" demek istiyorum:)
ev kurma telaşı hem çok yorucudur, hem de bir o kadar zevkli. kolay gelsin, mutluluk dolu yuvanızda, sağlıkla güzel günlerde kullanın inşallah...
hepsi sizin gibi çok cici...eskitip eskitip yenilerini alacak upuzun bir ömrü birlikte geçirin Nazo'cum...

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * dedi ki...

Hayırlı olsun canım ağzınızın tadıyla yaşayın. Mailine döndüm ama gelmedi mi sana acaba? sevgiler.

hersheyler dedi ki...

nazom güle güle mutlu mesut güzel günlerde kullanın çok beğendim renklerde modelde çok güzel yatak odanda çok güzelmiş
çabuk modası geçmeyecek modeller seçmişsin
aksesuar konusunda bence acele etme ben hiç birşey almamıştım 0 aksesuar olsun diyordum o kadar hediye geliyor ki ev hediyesi diye inanamazsın her yer incık cıncık oluyor bir anda

n@zo dedi ki...

* Çek Git Güneşimden, çok teşekkür ederim.. Keçelerle hiç ilgilenesim yok bugünlerde, sıcaklardan galiba.. Elimde kitap uyuyakalıyorum daha çok :)

* Gülen Ablam içine mi doğdu.. Çok sağol, her zaman böyle destek oluyorsun. Çok öpüyorum senii..

* Gizoşum sağol canım..

* Mervecimmm bak valla.. Ben de bakıyordum eskiden ama alırken daha farklı oluyor.. Beyaz isteyen ben, bir anda koyulara bakmaya başladım. Aklım başıma geldi, temizlik gerçeğiyle yüzyüze gelince :p Çok sağol şekercim..

* Banucum çoook sevindim beğenmene.. Doğru yoldayım desene.. Teşekkür ederim canım..

n@zo dedi ki...

* Buketcim çok teşekkür ederim. Darısı başına canım ;)

* Turkuaz Kıyılar, ben çok merak ettim seni.. Yazmanı bekliyorum bloguna.. Umarım herşey yolundadır senin için.. Çok teşekkür ederim..

* Stil direktürü, döndüm sana.. Teşekkürler..

* Hersheyler çok haklısın aslında ama her yerde birşey beğeniyorum :p Hevesimi alayım die 2-3 bişey alacağım ama. Çok teşekkür ederim..

derya dedi ki...

Ne kadar güzel hepsini güle güle iyi günlerde kullanmanı diliyorum Nazocum evini tamamladıktan sonraki fotolarını da merakla bekliyorum Sevgiler..

Alışveriş Cini dedi ki...

Ne jadar şık bir seçim olmuş,tebrik ediyorum. Güle güle kullanın, harika görünüyor eviniz :)

Flame dedi ki...

Kelebeksever Nazocummm :)
Sonunda kuruluyor evin bak ne güzel..
Herşeyy çok çok güzel olmuş. Sade ve şık bence..
Güle güle oturunn.
Öptüm canım..

n@zo dedi ki...

* Deryacım çok teşekkür ederim..

* Alışveriş Cini beğenmeniz çok mutlu ediyor beni.. Darısı başına :)

* Alevvv nihayet değil mi? Kuruldu kurulacak derken :) Çok teşekkür ederim canım benim, sağol..

Haydins dedi ki...

Nazocum guzel gunlerde kullanın ınsallah mobılyalarınızı , çok zevkli hepsi çok güzeller..Huzur olsunda bir evde gerisi çokda önemli değil galiba :)

Gülhan dedi ki...

Renklerine bayıldım, güle güle kullan canım. Mutluluk ve huzur evinizden eksik olmasın...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok güzeller Nazocum! Gerçekten zevkli ve şık seçimler:) Allah ağız tadıyla, sağlıkla, mutlulukla kullanmayı nasip etsin inşallah! Merakla devamını bekliyorum:)