ONLINE ALIŞVERİŞ SİTELERİ, EMILY GÖZ KALEMİ

6.8.09

Mudo, Koçtaş, Boyner ve YKM dışında bildiğiniz online dekorasyon ürünleri vs. alabileceğim siteler var mı? Bunlarda ne var, ne yok ezberledim artık.. Abajur alacağız yatak odasına, salona da lambader.. Bir de çerçeve ve vazolar var tabii ki.. IKEA'da neden online alışveriş yok? :(
Şuraya bu yakışır, buraya bu yakışır diye orada burada ahkam keserken, neden kendi evime hiçbir şey alamıyorum? İşin kötüsü ne alacağımı bile bilmiyorum. Sürekli eksik arıyorum. Mesela duvarlar sarı olmamış olsaydı, herşey çok güzel olacaktı gibi geliyor. Duvarlar sarının sevmediğim bir tonu bu arada.. Kalacak olursak, seneye yaza ilk işim ev boyatmak olacak :) Aslında mobilyalarla aşırı uyumsuz, alakasız olmayacak biliyorum ama yine de gıcık oldum bir kere.. Ankara yolu gözüküyor aslında, herşeyi görerek almak en güzeli olacak gibi ama ben çok sabırsızım..
Salı ya da çarşamba eşyalarım gidecek. Hiçbir aksilik olmamasını umuyorum.. Kocacığımı sefil öğrenci hayatından kurtarmak istiyorum artık :))
İşte böyle garip haller..
Herkes tatile gidiyor ve hatta geliyor.. Bense bronzlaşmış tenlerine bakıp, ne güzel olmuş diye iç geçiriyorum. Mümkünse seneye yaz olsun! Tüm düzen otursun, tatiller peşi sıra gelsin.. Ben önce nereye gitsem diye düşüneyim. Tek sorunum sırtımın soyulması falan olsun.. Olsun da olsun..
***
Emily göz kalemi aldım. YKM'de, kocaman bir cam fanusun içindeydiler. Her zaman ki kasa yanı alışverişi :) 2 gündür kullanıyorum, dün çok sıcak olmasına rağmen akmadı, dağılmadı. Ucuda çok yumuşak. Üstelik fiyatı 1.75 lira. Siyah almıştım, bugün değişik renklerini alacağım. Büyük markalara dünya kadar para veriyoruz, ee bir zahmet iyi bir performans da göstersinler.. Amaa böyle üç kuruşa alıp da memnun kaldığım ürünlerin yeri apayrı bence.. Diğer renkleri çok canlı ve güzeldi, makine olsaydı çekip, koyardım. Fotoğraf makinesiz olmak çok b.ktan bir durum benim için. Taşınma işini halledelim, ona da sıra gelecek..
***
Merak ediyorum yazı dizisini ama böyle iki de bir karşıma çıkmasına da sinir oluyorum. Aslında genel olarak ben bu adamdan iğreniyorum!!
***
İşte böyle birbirinden alakasız konuları bir arada yazma becerisini de gösterip, aranızdan ayrılıyorum. Ve de şimdiden güzel bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum..


22 yorum:

Prima Rima dedi ki...

Emily...unytmayasam bari alıp denemek lazım.Yumusak uclu kalemlerı severım.Bazen dandik şeyler daha iyi çıkıyor biliyormusun bir kere eşim bana çok mu çok dandik ne idüğü belirsiz bir rimel almısdı n asıl guzeldı anlatamam kırpıklerım resmen takma kırpık gıbı oluyordu surunce:)))

yass dedi ki...

benımde araya yeterlılık sınavı gırdıgı ıcın bır suru eksıgım var nazos.. gel ankaraya beraber talan edelım:)

Flame dedi ki...

Online alışverişle başlayıp 70'lik sinir adamla tamamlamışsın ya yazıyı bravo sana :)))

Böyle sorunca aklıma bişey gelmedi ben Nazo?
Varmıydı acaba başka site..
Bir de umarım mobilyaların sorunsuz gelir..
Kardeşim çok problem yaşadı ve hala değişecek parçaları var :(
Ödemenin tamamını yapmadıkları halde hala eksikler olması çok sinir :(
Kolay gelsin sana..
Eşyaların başında dur kurulurkende sorun çıkmasın..

Abuk Kraker dedi ki...

Şu Emily göz kalemini denemek bir türlü nasip olmadı bana.Bir çok blogda okudum,arkadaşlarımdan da duydum.

Ve bir arkadaşımın dediğine göre renkli olanları da öyle dibindeki göstermelik renkten değilmiş tam rengiymiş üzerindeki.

n@zo dedi ki...

* Prima Rima, bence de şans vermek lazım bazen.. Cidden çok iyi çıkanlar olabiliyor. Bir de büyük markalarda zaten paranın çoğunu isme veriyoruz..

* Ahh Yass ne iyi olur. Hem sen nereden ne alınır bilitsin ;)

* Alevcim düşün artık beynimin içinin karmaşıklığını :)
Ben de çok endişeleniyorum. Kendileri gelip kuracaklar ama inşallah hiçbir eksik olmaz.

* Abuk Kraker, evet kapaktaki rengin aynısı.. Ben baktım ama almamıştım. Bugün alacağım. Tavsiye ediyorum gerçekten.. Beğenmesen bile verdiğin paraya acımazsın ;)

Ayşe dedi ki...

ya ankarada bir semt var, mobilyacilar mi, isikcilar mi ne unuttum simdi. annemler ankaradaki ev icin lambalari oradan aldilardi... Ankara'nin yerlisi olanlar bilir ismini. giderseniz oraya bakin.

a. gizem dedi ki...

cok keyifli işler bunlar nazocum... bugun oylesine gezinirken tchibo ya baktım biz de bodrum daki yazlığı sıfırdan yaptık biliyosun ama ankaradki evimizden daha çok ozendik inanır mısın, ankastre olayı falan :) 6 ay annemler orada olacaklar cunkü..
tchibo ya baktım bugun, mesela uçuş uçuş perdeler var 2 kanat, ölçüleri de yazıyor biz bodruma zara home dan almıştık üst katı ise izmir ikea dan ama buradan da bakabilirmişiz dedik... beyazlar açık renkler falan çok hoş. belki küçük odalardan birine olur, yanlış hatırlamıyorsam abajur da vardı bir bak...
not ankaraya gelirsen ki gelllll görüşelim gezelim bakalım nazocum
optum

hersheyler dedi ki...

şekerciimmm ikea'yı ara istediklerini sor ellerinde varsa yolluyorlar hesap numarası veriyorlar sonra adresine kargoluyorlar :)))
babam izmirden koltuk kılıfları getirtti istanbulda bulamayınca telefonla yardım ediyorlar
herhalde yoğun ilgi olmasın diye zikredilmiyor ama biz aldık yani ondan biliyorum 1-2 gün içinde kargo ile geliyor

B U K E T dedi ki...

emily nin en canlı mavisinden var bende tam yazlık tavsiye ederim rengine vuruldum zaten ve evet yumuşacık:)

n@zo dedi ki...

* Ayşecim, Siteler'den bahsediyorsun galiba. Ankara'ya gidebilsek her yerde buluruz da bir türlü fırsat olmadı.

* Gizemcim, perde işini hallettik. Ivır zıvırlarla, halı kaldı bir tek. Ankara'ya gelip, kalma şansımız olsa ne güzel olur seninle alışveriş yapmak. off.. dur bakalım :)


*

n@zo dedi ki...

* İncicim, olmazsa öyle yaparım. Aslında alacaklarımın hiç acelesi yok ama ben çok sabırsızlanıyorum. Sağol gizli bilgi için :))

n@zo dedi ki...

* Ben de alacağım Buketcim, bugün çıkamadım ama almam şart oldu :))

Keyifli Hobiler dedi ki...

Merhabalar,
benim tavsiyem
"www.myhouseshop.net." bir bakmanızı öneririm Kolay gelsin.
Sevgiler/Nur

ZencefilliÇörek dedi ki...

Tr'daki baska online siteler hakkinda bilgim yok canim. sen zaten bildiklerimin hepsini yazmissin:)Tepe mobilya'da da guzel aksesuarlar vardi diye hatirliyorum. ama online satisi varmidir acaba?
emily goz kalemini de gule gule kullan bu arada. burada varmidir acaba?:)

NzlGl dedi ki...

Nazom
Düşündüm de çok haklısın sıkılmaktan. Ama bunlarda geçecek herşey yerli yerine oturacak hiç merak etme canım.
Evlilik öncesi bu tip sorunlar normal karşılanıyorda evlilik sonrası hoş olmuyor.
Bir an önce kendi evinizde uyanmanız ve nefis bir kahvaltı eşliğinde şükretmeniz dileğiyle
sevgiler

n@zo dedi ki...

* Nur hanım merhaba,
cidden güzel bir site, teşekkür ederim.

* Zencefilli Çörek, Tepe'de güzel şeyler var ama aksesuarların satışı yok net.te. Gidince bakacağım artık. Emily oralarda yoktur bence. Zaten bilindik bir marka değil ama emin de değilim..

* Nazlı Ablacığım işte tam da onu istiyoruz biz de.. Fazlasını değil emin ol.. Neyse bakalım sona yaklaşıyoruz artık. Çok teşekkür ediyorum güzel dileğine, sağol..

mc dedi ki...

merhaba :) ikea dan bursa ya daha açılmadan önce telefonla sipariş verip mobilya aldık,gayet iyi ilgileniyorlar,bide budun un sitesinede bakabilirsin farklı şeyler var

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

ıkea dan onlıne alısverıs oluyor bırsuru ınsan var tanıdıgım netten alan.sanırım en az 200 lıra mı ne alısverıs yapman lazım.

n@zo dedi ki...

* mc, merhaba.. teşekkür ediyorum. Budun'a baktım şimdi. Çok cici şeyler var, sağol..

* aqua / ~~denizbahcesi~~, online alışveriş yok İkea'da. Telefonla sipariş veriliyor sadece. Arayıp, öğrendim..

herşeyden azıcık dedi ki...

Horne pislik herif başka bişey değil o.

herşeyden azıcık dedi ki...

Horne pislik herif başka bişey değil o.

elfeyp dedi ki...

Emily, şimdiye kadar kullandığım eeen ucuz ama en kaliteli göz kalemi gerçekten. Çok değişik mavi tonları var, onlardan almıştım. Süper gerçekten...