SOBE / KREATIV BLOGGER & 7 ÖZELLİK

20.8.09

Sihirli Eller ve Alev (edit: Hersheyler ve Serrose) beni "Kreativ Blogger" ödülüne layık görmüş. Yaratıcılığımın diplerde gezindiği şu günlerde, ikisine de çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi göderiyorum :)

Şimdi bu ödülü 7 yaratıcı bloggera vermem gerekiyor ama pek çok blogger geliyor aklıma.. Yine de oyunun kuralını bozmamak adına 7 blogger seçmeye çalışacağım..


Bir de kendim hakkında 7 ilginç şey yazmam gerekiyor.

* Bazı takıntılarım var. Örneğin kitaplığımda kitap boyları uzundan kısaya gitmeli, elbise askıları aynı yöne bakmalı. Yani herşey kendi içinde düzenli olmalı.

* Arabaya binince ilk işim kapıyı kilitlemek. Otomatik kilitlilerde bile ben kendi elimle kontrol ederim. Nedeni, kapının açılacağı ve benim arabadan savrulacağım korkum, özellikle dönüşlerde.. Hayır, daha önce böyle bir kaza atlamadım.

* Yün halıya basamam, yün kazak giyemem, yün battaniye ile yatamam. Tenime dokununca huylanıyorum. Ayrıca yünlü birşey yıkandığında, garip bir ses çıkar dokunulduğunda ya, aklıma gelince bile tüylerim diken diken oluyor.

* Hatırası olduğunu düşündüğüm herşeyi saklarım, aklınıza ne gelirse ama :) İdolüm, Orhan Pamuk'un Masumiyet Müzesi kitabındaki Kemal :p

* Detaycı ve sabırsızım.. Bu iki özelliğimden bazen ben bile sıkılıyorum :p

* Kışın kulaklarım ve burnumun ucu çok üşür. Kulaklarım kepçe o yüzden de, burnum neden çok üşür? hep merak ederim.. Kulaklarım kepçe evet :)) Saklıyorum saçlarımın arkasına, gerçi onlar aradan dereden çıkarlar hep..

* Ne yazsam diye düşünürken eşime sordum. Küçük şeyleri kafama çok takıp, büyük resmi göremezmişim.. İlginçç, demek öyleyim.. Bunun altından birşeyler aramaya gidiyorum ben..
Hoşçakalın ;)


4 yorum:

derya dedi ki...

Tebrik ederim çok doğru bir seçim yapmış :)

uyuz cadı dedi ki...

teşekkür ederimmm :)

Bilun ŞEN dedi ki...

Teşekkürler Nazo'cummmm :)

a. gizem dedi ki...

teşekkür ederim nazom :)