CRAFTS BY NAZO TEŞEKKÜR EDER :)

11.9.09

Mayıs ayında bir heves açtığım Pasajımdaki ürünlerimi beğenen, destekleyen, beğenisini dile getiren blog arkadaşlarıma teşekkür etmek istedim.
Sevgili Alev
Sevgili Pammuk
Sevgili Bilun
Sevgili Hersheyler
Sevgili Serrose
Sevgili Yass
Sevgili Haydins

Yaptıklarım belki çok matah şeyler değil ama bana ait olmaları ve beğenilmeleri çok mutlu ediyor beni. Ayrıca gaza da getiriyor :) Ayrı ayrı teşekkür ediyorum sizlere..
.
Bir de blogu olmayan; ancak teşekkürünü şurada yaptığı keçe tanımının altına linkimi vererek yapan şeker insan Özge var. Ona da çok teşekkür ediyorum tekrardan..
.
Ve tabii ki mail yoluyla görüştüklerimi de unutmuyorum. İyi ki başlamışım bu işe dememi sağladıkları için onlara da kocaman teşekkür ediyorum.
.
Son günlerde üst üste satış alınca, uyandım bende yaz uykumdan :) Hafta sonu yeniden keçelerime adamak istiyorum kendimi, bakalım nasıl şeyler çıkacak? ;)
.
.


16 yorum:

ELÇİN dedi ki...

senin adına çok sevindim ...yakında siparişlerden başını kaşıyacak zamanın olmayacak :)

hersheyler dedi ki...

canım benim yap tabii o matah değil dediğin şeylere ben bayılıyorum
elcağızlarına sağlık

Flame dedi ki...

Eline sağlık canım. Tostosumu zevkle kullanıyorum. Bizim için zevk, teşekküre gerek yok :)

n@zo dedi ki...

* Elçincim hadi bakalım, inşallah :)

* Canım, İncicim çok teşekkür ederim..

yass dedi ki...

mınıs kedılerın buyuklerı de olsun:)

şirinem dedi ki...

ne güzel canım darısı benim uyanmalarıma olsun :) herşey gönlünce olması dileğiyle

B U K E T dedi ki...

Nazocum bende bugün kendi mesleğimdeki ilk işim için laboratuarın anahtarlarını yaptırdım ve yaptırırken anahtarlığımı Nazodan alıcam dedim:)şimdide bu yazıyı görünce garip oldum birden:)
oleyse yeni anahtarlıkları dörtgözle bekleyenler arasında bende varım haberin olsun:)

Haydins dedi ki...

Valla begenmesem almazdim :) severek kullaniyorum bende :)

n@zo dedi ki...

* Yasscım olsun canım :)

* Şirinem uyan sende :)) Bugün çok serin ve ben uyandım iyice :) Teşekkür ederim canım, senin de herşey gönlünce olsun..

* Buketcimm, çok çok sevindim.. Hayırlı uğurlu olsun.. Seve seve yapacağım, özel isteğin olursa söyle..

* Haydins, çok sevindim canım :) Teşekkür ederim..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazo'cum,eline koluna sağlık.Hepsi öyle güzeller ki:)

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Hepsi şeker gibi bunların güzel ellerinize sağlık sevgyle kalın...

sermoon dedi ki...

Seroosenin aldigi anahtarliktaki postun linkinden yola cikarak once bu blogda sonra pasajda buldum kendimi.Bergene asik oldum ama tr de banka hesabim olmadigi icin hemen serroseyi aradim ve bergen simdi yanimda :)
ellerinize saglik.Bayiliyorum sizin pasajiniza.
Ayrica guzel notunuz ve kucuk hediyeniz icin cok tesekkur ederim.

n@zo dedi ki...

* Zilsizcim sağol canım :)

* Evimin İncileri Belgin, çok teşekkür ediyorum güzel söleriniz için. Sevgiler..

* Sermoon, beğenmene çook sevindim canım.. Banka hesabı falan önemli değil, isteğin olunca söyle olur mu? Sevgiler kocaman..

sermoon dedi ki...

cok cok tesekkur ederim.Takipcinizim.istedigim olursa hemen mail yazarim artik :)

n@zo dedi ki...

* Rica ederim. Her zaman beklerim ;)

kırmızı ba$lıklı kız dedi ki...

Hmmm kendimi tebrik etmeliyim. Bloğu takip ettiğim hâlde yer aldığım post'u gözden kaçırmı$ım.. (=
O zaman gecikmeli bir fotoğraf çalı$masıyla kendimi affettirmeliyim; Bergen Be$ikta$'ta.. http://img49.yfrog.com/i/8pxh.jpg/

PostScriptum: Hayır, Efes sponsor olmadı. (=