{HERSHEYLER} VAR BURADA :)

28.9.09



Yukarıdaki boyunluk benim oldu. Orijinal, şık ve çok pratik. Tiftik olduğu içinde sıcacık tutacak boynumu.. Sizler de bu ciciye sahip olmak istiyorsanız buyurun Hersheyler'in bloguna ve pasajına.. Blogunda beğenirseniz, İnci sizin için listeler pasajında.. Farklı renkleri de var üstelik..

Bir de şık mı şık pakete iliştirilmiş hediyelerim var ki tadından yenmez :) Küpelerimi taktım, broşumu da en yakın zamanda kullanacağım İnciciğim.. Çok teşekkür ederim sana..

Unutmadan Hersheyler'in bir de çok farklı craft malzemeleri satın alabileceğiniz sitesi var. Bence bir göz atın e-craft'a da..


5 yorum:

hersheyler dedi ki...

Nazo'm teşekkürler :)
yazını görünce çok sevindim:) güle güle kullan canım beğenmene sevindim

n@zo dedi ki...

Canım benim, az bile.. Gerçekten çok beğendim.. Tekrar teşekkürler, ellerine sağlık..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Nazocum çok güzelmiş ya:))) Güle güle sağlıkla kullan inşallah!

n@zo dedi ki...

* Seblacım çok beğendim ben de.. Sağol canım.. Örgüden anlıyorsan yap kendine ama anlamıyorsan al sende bir tane ;)

madammoda dedi ki...

Cok guzelmis gule gule kullan, kurdela detayi da ayri bir hava vermis.