KIŞ GELDİ GALİBA

23.9.09

*  Bayram bitti :( Bu kez keşke bitmeseydi diyebileceğim bir bayram oldu geçen seneden sonra ;)
2 gün eşimin ailesinin yanında, 2 gün de benim ailemin yanında kaldık.. Göçebe yaşam biraz sıkıntı yaratsada güzeldi. Bol bol yedik, içtik. İlk günkü "zayıflamışsın!" mutluluğundan sonra, son gün bol bol kilo aldığımı hissettim. Kurban bayramına kadar tatlı yiyebileceğimi sanmıyorum :)
* Sabah evdeydik, ev buz gibi ama özlemişim.. Şuan hırka ile oturuyorum. Her zaman ki gibi ellerim, ayaklarım ve burnumun ucu buz gibi, bir de kulaklarım tabii ki.. Isıtıcıyı yaktık ve ben böyle oturmayı bile özlemişim. Az sonra çay da içeriz, oh.. Bir yandan da Allegra'nde'nin siparişlerini hazırlıyorum.

Resim: weit
* Bu arada bloggerda sorun yok kendi bilgisayarımda ama babamın bilgisayarında bayram süresince ne blogları okuyabildim, ne de konrol paneline girebildim. İlginç yani, umarım düzelir şu sorun her neyse..
*  Yarın öğrencilerle tanışma günü.. Çok heyecanlıyım :))
İşte böyle.. Durum raporu geçtim :)


16 yorum:

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

N@zo'm; hırkan pembe mi? Bir an gözümün önüne pembe renkli bir hırkayla geldin. Yeni ders yılı hayırlı olsun. Umarım özlediğine değecek bir eğitim-öğretim yılı olur.
Çok öpüyorum..

ELÇİN dedi ki...

canım çok duygulandım gene geçen seneki yazını okuyunca :) ve ilk yorumu ben yazmışım orda seneye gönlüne göre bir bayram geçirmen dileği ile demişim

ve zaman ne çabuk geçmiş...inanıyorumki her şey o güzel zarif gönlüne göre oldu :)

ELÇİN dedi ki...

unuttummm yazmayı:) ben sana bunu geçen sene gene yazmıştım.bu üşümeler için kan tahili yaptırdın mı benim dediklerimi ?

demir,demir bağlama,çinko,b12 ve b6 bunlara mutlaka baktır.sonuçlarını biliyorsun ben yazmıştım.bedelini çok ağır ödedim ben eksikliğinin

sakın unutma lütfen :)

n@zo dedi ki...

* Gülen Ablacım, pembe değil kırmızı ama benim kalın bir pembe hırkam da var. Hatta onu çıkarmayı düşündüm yarına :) Kalbin ne kadar temiz :))
Teşekkür ederim, öpüyorum..

* Elçin şimdi blogundan geldim. Net sinir etti. Bağlantı gidip duruyor. Yarın okuyacağım ayrıntılı, sen neler yapmışsın öyle.. İnan gözlerim doldu 1-2 yazı okuyabildiğim halde..
Bayram güzel geçti gerçekten, her zaman ki gibi dilediklerin gerçek oldu canım Elçincim..
Ayrıntılı bir kan testi yaptırmadım ama mutlaka yaptıracağım. Demir eksikliğine bağlı olabileceğini söylemişti bir doktor ama o da test istedi. Taşınma işleri araya girdi, kaldı. Mutlaka yaptıracağım ama çok önemli çünkü. Çok teşekkür ederim ilgin için..

Alışveriş Cini dedi ki...

İnsanı zayıflamışsın yorumları kadar mutlu eden bir şey yok :) Bu arada blogspottaki sorunlar beni de deli ediyor çileden çıkarıyor kaç gündür. Umarım en kısa zamanda normale döner!

ayci dedi ki...

hiii yarin miiii :D sen heyecanlisindir - yani ben durduk yere heyecanlandim :)

üstelik bayramdan abur cubur yemek cok kötüüü ya!
midem fena!

sogukta olsa - kendi evinde olmak güzel biseydir ki!

NzlGl dedi ki...

Sevgili öğretmenim
yeni eğitim-öğretim yılınız hayırlı olsun.
Sevgilerimle

turkuaz kıyılar dedi ki...

ohhhh ne güzel bayram olmuşşş, hatta tadı damaklarda kalmış:)

Nazocum evet Eylül geldide geçti bile neredeyse, kış kapıda...okul yolu seni bekler:)

hayırlı, beklediğine değer, sorunsuz, güzelliklerle dolu bir eğitim öğretim yılı diliyorum sana canım...

sihirli eller dedi ki...

geçmiş bayramın kutlu olsun nazo'cuğum.
hem bağlanma sorunundan dolyı hemde benim zamansızlığımdan dolayı ancak bloğları dolaşabiliyorum.
bende aynen seni gibi üşüyenlerdenim.ama ev bulunca yakıcam ben ısıtıcıyı.şimdi aynı sizin gibi bir annemler bi kayınvalidemler göçebe durumundayız.
yeni eğitim yılın başarılı ve mutlu geçsin.
nimetçubukçu böyle msj attıya cep tellere birden kendimi onun gibi hissettim.

a. gizem dedi ki...

nazocugum,
nasıl gecti ilk günün :)
seni kocaman operrr gecmiş bayramını kutlarım şeker!

herşeyden azıcık dedi ki...

Nazocum ilk başta geçmiş bayramını kutluyorum ne güzel geçmiş benimki berbattı her zamanki İstanbul sendromu üzülmüyorum artık.Üşümenin sebebi kansızlıktır büyük ihtimal bende de var iyi bilirim kendisini ama kışı o kadar çok seviyorumki herşeye değer:))Ben bunları yazarken sen öğrencilerinle buluşmuşsundur büyük ihtimal örtmenim:)) Hayırlı olsun kendine iyi bak sevgiler.

pearl dedi ki...

Nazo'cum bloğun ve sen çok şekersiniz.Ellerinle yaptığın cicilerine mütemadiyen bakıyorum.Süperler en yakın zamanda bir kaç tane satın alacağım:) birde keçelerini nereden temin ediyorsun? ben renkli keçeye hiç rastlamadım.

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Sevgili Nazo,yeni öğretim yılındaki çalışmalarında başarılar diliyorum.Umarım güzel bir yıl geçirirsin...

AssoRTieK dedi ki...

ben baya uzak kaldım bloglardan sana hoşgeldin demeyede geç kalmışım,hoşgeldiniz öğretmeniiim:)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Nazocum yeni eğitim-öğretim yılınız mutlu olsun! Nasıl öğrencilerin???Çok şanslı oldukları kesin:)))Öptüm kocaman:)))

n@zo dedi ki...

** Herkese çok teşekkür ederim.. Ne güzel şeyler yazmışsınız yine, her zaman ki gibi yüzümü güldürdünüz :) Okul güzel gidiyor, hemen alıştım.. Ara ara yazarım zaten :)

* Pearl, geç kaldım cevap vermekte ama keçelerimi Amerikadayken almıştım ben. Burada da var, pasajda satanlarda var. İstanbul'da yaşıyorsan daha rahat bulursun. Yalnız ben ucuza almıştım, burada biraz pahalı sanıyorum.
Çok teşekkür ediyorum güzel sözlerin içinde.. Her zaman beklerim..