KÜLTÜRTV İNDİRİMİ {SON GÜN 7 EYLÜL}

6.9.09

Çillicim, KültürTV indiriminden bahsetmiş. Hemen baktım ve kayboldum sitede :)
{Teşekkürler Çillicim}
5-6-7 Eylül'de tüm kitaplarda kredi kartı ile ödemede %50, havale ile ödemede %60 indirim var.
Yarın son gün, fırsatı değerlendirmek lazım!!


Ondan bundan şundan atıyorum sepete ama kararsız kaldım. Tavsiyelerinizi bekliyorum!

Şuan sepetimde bekleyenler :)


Bizim Gizli Bahçemizden - Nermin Bezmen

Umut - Ayşe Kulin

Veda - Ayşe Kulin


Bir Bilet Al - Gizem Altın Nance

Yüzyıllık Yalnızlık - Gabriel Garcia Marquez

Yolda - Buket Uzuner


15 yorum:

beetlejuice dedi ki...

Nazocum rica ederim canım. Biz kitap kurtları için bayram oldu bu indirim:) Veda ve Umut çok güzel, bir solukta okumuştum ikisini de. Ben de sürekli sepete atıp duruyorum, akşama toptan onaylayacağım sepetimi:) Dediğim gibi uzun sürede geliyor, paket gelmeyince telaşlanma canım:)

Abuk Kraker dedi ki...

Sipariş etmediysen sakın bulaşma Nazo!
Kitaplar gelmiyor.Gelse bile en az 2-3 hafta sürüyor.İnternette şikayet sitelerine bir bak istersen.
Ben 3 ay önce 5 kitap sipariş ettim.Havaleyle ödemesini yaptım.Temin ettikleri 2 kitabı yolladılar,3 kitabın iadesi yapılacaktı sözde.Kaç kere aramama rağmen iadeyi yapmadılar.
Sadece ben değil arkadaşlarım da bu siteden mağdur durumdayız.

yass dedi ki...

nermın bezmen'ın kıtabını cok begendım ben.. cok farklı hısler uyandırdı farkında olmamı sagladı.. 100yıllık yanlızlık ıse hıc dusunme hemmen al:)

n@zo dedi ki...

* beetlejuice, evet canım, bayram gibi valla :) Bende akşam alayım diyorum, bakalım.. 14 günde temin edileceğini belirtmiş zaten. Bazı olumsuz yorumları okudum gönderim ile ilgili ama şans vereceğim ben. Teşekkürler tekrar..

* Abuk Kraker, 14 gün temin süresi vermiş. Acelem yok zaten, daha okuyacağım kitaplar var elimde. Olumsuz yorumları okudum bende ama şans vereyim diyorum, bakalım. Daha almadım, akşam hepsini olmasa bile bir kaçını alayım diyorum.
Ssağol canım uyarın için..

n@zo dedi ki...

Yasscımm, tamamdır canım.. Alacağım! Sağol..

serrose dedi ki...

yaaaw ben de doldurdum sepeti odemeyi de yaptim :( gonderimde sorunlar oluyor duyunca uzuldum ya :( bir sorun cikmaz degil mi?

bir de Abuk kraker sana yorum yazamiyorum :( neden bulamiyorum

n@zo dedi ki...

* Serrosecum bende aldım. Zaten kampanya kapsamında tedarik süresinin 14 gün olduğu yazıyordu. Bişey olmaz umarım ;) Bu arada Abuk Krakere ben de yorum yazamadım dün.

Ayşe dedi ki...

umut ve veda birbirinin devami. ben Ayse Kulin'in tarzini severim, begenmistim.

yuzyillik yalnizlik klasik ben cok begenmistim.

yolda biraz agir gidiyor, ama betimlemeler falan super.

Flame dedi ki...

Bende kaydoldum sabah sabah :)
İşe gidince alışveriş yaparım artık :)

Adsız dedi ki...

Elimdeki roman: Sonsuza kadar, Judith McKnaught. Romanın içine giriyorsun okurken, sıcacık, enfes. Kesinlikle oku derim..

Zeynep A. dedi ki...

aldiklarini daha sonra paylas e mi canim:)

n@zo dedi ki...

* Ayşecim merakla bekliyorum bende. Yolda'yı almadım. 5 kitap aldım sadece. 3'de evde var. 8 kitap okunmayı bekliyor :))

* Alevcim bende dün öyle oldum. Buna rağmen unuttuklarım olmuş.

* Adsız, not aldım, sağol..

* Zeynepcim;
Bizim Gizli Bahçemizden - Nermin Bezmen
Umut - Ayşe Kulin
Veda - Ayşe Kulin
Yüzyıllık Yalnızlık - Gabriel Garcia Marquez
Leyla'nın Evi - Zülfü Livaneli
5'ini aldım. Tavsiyenle Veda önce okunacak, sonra Umut :)

el*ff dedi ki...

Nazocum bi ara ben de kaybolsam mı sayfanın derinliklerinde dedim ama evde okunmayı bekleyen bi sürü kitap olduğunu anımsayınca kendimi zor tuttum :)) Tatil boyunca gördüğüm her kitapçıya dalmıştım zira :)) Aldığın kitapların hepside çok güzel Yüzyıllık yalnızlık büyülemişti beni ,Ayşe Kulin ve Nermin Bezmen favori yazarlarımdan zaten.Leyla nın eviyse çok etkileyici bi kitap...
Keyifli okumalar...

Flame dedi ki...

Nazocum bana mail gelmiş Kültür Tv'den PTT kargoya teslim edilmiş :)
Sorunsuz ulaşacak sanırım :)))

Seher Ozturk dedi ki...

merhaba. kitapyurdunu da tavsiye ederim. kıyasladığımda hem fiyatlar çok uygun hem de teslim süreleri. ben yıllardır oradan alıyorum kitaplarımı ve hiç sorun yaşamadım.