MARKAFONİ'DE DOGO SKINZ STICKER

16.9.09

Markafoni'de laptop ve iphone için Dogo Skinz sticker satışı başladı (15.90 lira). Ben bilgisayarım için alacağım birazdan. Fiyat çok uygun, ne zamandır da istiyordum. Almak isteyenler buyursun Markafoni'ye; almak istiyorum ama siteye üye değilim diyorsanız mail adresinizi bırakırsanız davetiye gönderebilirim.

Ayrıca Limango'da da Özdilek çift kişilik nevresim takımlarının fiyatı 62.90 lira. Alev'in Limango ile yaşadığı tecrübeyi bilmesem alacağım ama her çöpü online aldığım halde güvenemedim bu kez. Ben yine de bakacağım diyorsanız ve üye değilseniz; mail adresinizi gönderebilirsiniz bana.


5 yorum:

oytunla hayat dedi ki...

merhaba
bizede yollarmısın markafoni daveti
oytunla.hayat@gmail.com

n@zo dedi ki...

* Merhaba,
Davetiyeyi gönderdim. Keyifli alışverişler ;)

zehra dedi ki...

banada davetiye gönderirseniz sevinirim.
zehra_ozer@yahoo.com

teşekkürler<<<

Aslı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

mrb nazo banada limango için davetiye göndermen mümkün mü? şimdiden teşekkürler ilkuysal@hotmail.com