ÇOK HIZLISIN PTT

22.10.09


PTT'nin çalışma şeklini ben bir türlü anlamıyorum. İstikrar diye birşey yok. Ya erken gelir, ya geç gelir.Kargo kodu olduğu ve net.ten nerede olduğu göründüğü halde bulamazlar.
Hong Kong'dan 2 gün içinde İstanbul'a gelen Strawberrynet paketim, Türkiye içinde elime 1 haftada geçti. Hong Kong mu yakın, İstanbul mu uzak bilemedim!
Neyse ki paketin içinden çıkanlar yüzümü güldürdü. Hatta bayıldım, özellikle çantaya. Makyaj çantası kendisi aslında ama ben kıyamayacağım. Güzel bir elbiseyle kullanırım yaza :)
Farın renkleri zaten çok güzel ve kullanışlı, ruj pembemsi bir renk verdi ki her zaman kullanılır, pudrayı da allık olarak kullanmak daha güzel olacak; çünkü parıltıları çok hoşuma gitti. Rimeli kullanmadım ama güzeldir o da :))
İyi ki varsın Strawberrynet :))


14 yorum:

hersheyler dedi ki...

güle güle kullann
bende aldım :) pek ciciler valla

zeynepin sesi dedi ki...

güle güle kullan canım..güzel gözüküolar :)

Flame dedi ki...

Çokkk güzel şeyler almışsın ben kozmetik diyetindeyim :D o yüzden sadece bakıyorum :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Cidden şeker senin cicide ne zor gelmişdi değil mi :) Güzel günlerde kullan canım

içimdeki yolculuk dedi ki...

bu sadece ptt de böyle değil!..
en bilindik aras kargo ,mng..vs
üzerinde alıcı adı soyadı yazmasına rağmen..apartmanın adını benim soyadım olarak aramışlar:))
adreste bir yanlışlık yok üstelik..
güle güle kullan

Merve dedi ki...

bende bu seti beğenmiştim nazocum güle güle kullan hepsi çok kullanışlı belli :)

cecilia dedi ki...

güle güle kullan cnm :) bende çok sevdim herbişeyi ama özellikle çantayı :)

derya dedi ki...

Nazocum güle güle kullan, çok güzeller. İçim gitti valla epeydir buradan birşey almadım ben, farın rengi tam aradığım renk ne marka acaba sorabilirmiyim birde color numarası. Fardaki açık ton tam benlik. Çanta da çok şık, hepsine bayıldım. Sevgilerimle..

Antigone dedi ki...

çok güzeller güle güle kullan canım ;D çanta hediye mi, yoksa setin bir parçası mı?

NzlGl dedi ki...

Güzel günlerde kullanman dileğiyle canım
sevgiler

n@zo dedi ki...

* Hersheyler, sen de güle güle kullan canım..

* Zeynepcim, içeriği de güzel, bugün kullandım, memnun kaldım. Teşekkürler..

* Alevcim, sen de çok alıyorsun değil mi? Ben de alıyorum da hakkını veremiyorum pek :) Aslına bakarsan hiç ihtiyacım yok, yeterince var ama işte :)))

* Stil, 8 günde İstanbuldu değil mi? :) Sağol canım..

* İçimdeki yolculuk haklısın ama onlar bir nebze yine. PTT hep böyle :))

n@zo dedi ki...

Mervecim, kullandım bugün, memnun kaldım hepsinden de. Çantası da tam senlik renk :)

* Cecilia, değil mi? Çanta güzel cidden. Teşekkür ederim canım..

* Deryacım far Stila gold glow S1C4-02
Güzel renk veriyor ve kalıcı. Tavsiye ederim yani :) Teşekkür ederim.

* Antigone, teşekkür ederim canım. Çanta setin parçası :)

* Teşekkürler Nazlı Ablacığım..

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

PTT özelleşti ama değişemedi hâlâ...

rino dedi ki...

TR'ye ulaştıktan sonra PTT'den nasıl takip ediyoruz öğrenebilir miyim acaba? Teşekkürler.