:)

13.11.09


Herkese mutlu hafta sonları..
Ben ailemin yanına gidiyorummm :))


13 yorum:

megg dedi ki...

I LIKE YOU BLOGGG

ELÇİN dedi ki...

çok sevindim senin adına :)

iyi tatiller canım benim

Merve dedi ki...

ne güzel nazom..:) güzel haftasonları!

ZencefilliÇörek dedi ki...

sana da canim keyifli gezmeler olsun:))

sünter dedi ki...

Sana da iyi hafta sonlari, dememe gerek bile yok, senin haftasonun iyi gececegi belli:))

Hadi bakalim güle güle git, gel insallah.

fotograf penceresinden dedi ki...

iyi yolculuklar da o pembe valizler ve o ayakkabılarla mı çok güzeller :))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ben geldim sen gittin süper ama gittiğin yere mucx

Flame dedi ki...

Kavuştun sonunda canım, gözün aydın..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

n@zom anneciğine de nice seneler canım

n@zo dedi ki...

* thanx megg

* Arkadaşlar teşekkür ederim :)) Salı dönüyorum; o yüzden az zamanda çok iş yapmaya çalışıyorum :) Öpüyorum sizi..

esketek dedi ki...

Öğretmenim hayırlı yolculuklar

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazocum ne güzel iyi yolculuklar.Foto şahane:)

htp://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

selam tatılın nasıl geçtı sevgıler