FLORMAR

21.11.09


Flormar'a çok ayıp ettim. Paket geleli 3 hafta oldu; ancak fırsat buldum yazmaya.
Birçok blogda gördük zaten. Gönderilen ürünler genelde aynı ve benim memnuniyetim de üst seviyede.
Öncelikle Flormar'ın web sitesindeki şu formu dolduruyorsunuz  Ardından Marka Müdürü Elif Hanım sizinle iletişime geçiyor. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum.

Üürünlere gelecek olursak;
1. Perfect Coverage Foundation-103 Creamy Beige: Kapatıcılığı bence gayet güzel bir fondaten. Bir ton koyusu bana daha iyi olacak ama bunu da kulllandım ben. Allıkla falan güzel durdu. Ayrıca kıvamı da yoğun. Çok azıcık alarak tüm yüzüme uygulayabildim. Bir de koruma faktörlü oluşu çok iyi.
2. Flormar Waterproof Eyeliner-107: Kalemi kaşlarımdaki minik boşlukları doldurmak için kullandım. Gözde kullanma fırsatım olmadı ama iyidir kanımca.
3. Supershine Lip Stick-502: Renginden dolayı kullanamadım maalesef. Çünkü bana yakışmayan bir renk. Ben bu tarz yoğun renkleri yakıştıramıyorum kendime ama yapısı harika. Nemlendirme özelliği var. Bu arada bu ruju isteyen olursa hediye edebilirim. Hiç kullanmadım. Maille iletişime geçerseniz seve seve gönderirim. Rengi nar çiçeği ile kırmızı arasında bir renk.
4. Supershine Lip Gloss: İşte bu ürüne bayıldım. Neredeyse hergün kullanıyorum. Geçenlerde aldığım Stila Far ve allık olarak kullandığım pudramla çok uyumlu oldu.
5. Great Look Volume Up Mascara: Bu ürünü de daha kullanmadım ama adı üstünde great! ;)


1 yorum:

SadeceBlog dedi ki...

Benim de 3 hafta oldu canım, hala daha gelmedi. Umudum kalmadı şahsen!:)