LACHEEN & HAYDİNS

12.11.09


Arkadaşlarımın birşeyler üretmesi, onları zevkle satın almak, kargoyu merakla beklemek, özenli paketleri heyecanla daha ev yolunda otobüste açmak, yanında oturan her kimse yan gözle bakarken ona bir bakış fırlatmak, sonra içinden gülmek, aldığım cicilerin yanında hediyelerinde çıkması çok keyifli, çok..

Laçin'den bu obi kemeri aldım. Yani o yazıda bahsettiği siparişlerden biri bendim. Aşk-ı Memnu'nun 2-3 hafta önceki bölümünde bir oyuncuda gördüm. Hemen şimşek çaktı beynimde, Laçin'e mail attım. O da görmüş tabii ki :)) Neyse sonra yaptı işte benim içinde. Paketten hediye olarak keçeler çıktı, gördüğüm an çığlık atmış olabilirim :) Hani geçenlerde bir kolye yapmıştı ya, çok beğenmiştim renklerini. O tasarımlarında kullanırsın yazmış ama ben kendim için birşey yapacağım o keçelere. Teşekkür ederim Laçincim!!

Sıradaki ciciler Haydins'ten. Artık onun askısı var ve askısında yok yok :) Zamanla daha da çoğalacak ama ben bekleyemedim. Kelebek ve yeşili bir arada görünce, bunlara yaprak da eklenince benim olsun dedim bu kolye. Paketten çok güzel bir kelebek daha çıktı, bir de melek küpe :) ama beni en çok güldüren yedek parçalar oldu. Yedek çek boncuğu da eklemem lazım bu kolyeye :) Çok teşekkür ederim Haydinscim.
Buradan Haydins'in pasajına zıplamak için tık!



6 yorum:

Flame dedi ki...

Süpperr şeyler bunlar Nazooo! Güle güle kullannn..

Haydins dedi ki...

:) Mutlu olduğuna sevindim :)

Lacin dedi ki...

beğendiğine çok sevindim canım, mutlu günlerde kullan.

fotograf penceresinden dedi ki...

iyi günlerde kullan :)

Zeynep A. dedi ki...

iyi günlerde kullan nazocum cicilerini!:)

n@zo dedi ki...

Laçin ve Haydins ikinize de teşekkür ediyorum tekrar. Çok severek kullanacağıma emin olun!

* Arkadaşlar size de teşekkür ederim ;)