le petit yubbié

12.11.09

"le petit yubbié, Ezgi ve Çağrı adındaki iki sevgilinin oluşturduğu bir oyuncak markası. Bu çift keçeden, kağıttan ve resinden, bazen kumaştan, bazense fimodan oyuncaklar ve aksesuarlar yapıyor. Şuan blogda gördükleriniz Ezgi Genç'e ait fakat yakın zamanda Çağrı Akyurt'un oyuncaklarına da kavuşacağız"
diye başlamışlar bloglarına..


Bugün çok güzel bir maille attım yorgunluğumu. Onlarda keçe sever ve çok şirin oyuncaklar yapıyorlar. Benim diğer bloguma şans eseri rastlamış Ezgi, hoşuna gitmiş. Sonra mail atmış bana. Öyle içten ki; üşenmemiş ve Friend Feed'de paylaşmış. Şaşırdım; çünkü birbirimizi hiç tanımıyoruz. Çok sevindim tabii ki.. Ona buradan da teşekkür etmek; yaptıkları oyuncakları ve aksesuarları sizlerle de paylaşmak istedim.


7 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Ne romantik iki sevgilinin olusturmus olmasi ;) Ayrica tanimadan birisine böyle jest yapmak cok hos. Kendilerine basarilar diliyorum.

tuku dedi ki...

Bloglarda en cok bunu sevıyorum, cıkarsız paylaşımı.
karşılıklı destegınız super,
sitelerini inceledim hakikaten cok orjınal seyler ..
nazocum sen daha minimal çalışıyorsun onlar daha farklı ama ikinizinkilerde süper söylemeden geçmiyim dedim

fotograf penceresinden dedi ki...

çok güzeller ne iyi yapmışsın paylaşmakla
sevgiler..

ozlem dedi ki...

daha neler yapıcaklar kimbilir, neler. çok aktif, çok yaratıcılar. radyo prog, sergi, stopmotion film bile çektiler geçenlerde. çok alemler :) bi de nazo var ama hakkını yemeyelim keçelerden harikalar yaratıyor ;)

eliBubbly dedi ki...

hihih, cok tatli, zaten asiksan boyle guzel seyler yapiyosunn, bakkk, onlar da asikk, bu yuzden :)

htp://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba sevgıler

n@zo dedi ki...

* Kelebek Gibi, bence de çok hoş :) Jestleri çok doğal ve çıkarsız olduklarını gösteriyor bence.

* Tukucum aslında sandığın gibi çıkarsız paylaşım hep olmuyor. Mesela benim yaptıklarımı yapıp, daha ucuza satanlar biliyorum. Aynı şey diğer arkadaşlarımın başına da geliyor. Ya da "aa o da keçeyle çalışıyor, ne güzel" demek yerine düşman gözüyle bakıyorlar. Bunları yaşayan biri olarak, Ezgi'nin iyi niyeti çok etkiledi beni.
Teşekkür ederim canım..

* Fotoğraf Penceresinden teşekkürler..

* Ozlemcim bilmiyordum ben, takipteyim bundan sonra.. Umarım daha güzel şeyler yaparlar. Teşekkür ederim sana da ;))

* eliBubbly, doğru söylüyorsun ;)