TAVUK SALATASI

21.11.09


Bugün evlilik hayatımın bir ilkini daha yaşadım :) İlk kez çaya misafir aldım. Farklı bir şehirde olunca çok çevre olmuyor. Ailemin yanında olsam şimdiye onlarca misafir davet etmiş olacaktım ama benim için daha yeni ilk oldu :)
Okuldaki arkadaş grubum geldi. Dün ve bu sabah panik havası hasıldı evde. Yetişecek mi, yaptıklarım güzel olacak mı? vs. heyecan yapmıştım ama alnımın akıyla atlattım. Herşey istediğim gibi oldu :) Bir sürü de övgü aldım, havalara girdim. Bu gazla yeni misafirler almam lazım :) Bir de davet derken, hani çok parçalı yemek takımları var ya; iyi ki varlar. Alırken "ne işime yarayacak, gerek yok" dedikçe; annem ısrarla aldırmıştı. Meğer ne iyi birşey yapmış. Çok işe yarıyorlarmış :)
Neyse salata olarak tavuk salatası yaptım. Ne yapsam diye düşünürken annem tavsiye etti. Annem de iyi ki var, çok akıllı kadın :)) Nasıl kolaymış ve lezizmiş. Tavsiye ediyorum !!

Miktarlı bir tarifi yok. Herşey göz kararı. Kişi sayınıza göre; haşlanmış tavuk göğsünü didikleyin. Haşlanmış bezelye ve havuç, mısır, ceviz, dere otu, tuz, limon, zeytinyağı ve biraz nar ekşisi ile karıştırın. İşte bu kadar. Hem mayonezli tavuk salatası gibi bol kalorili değil, hem de çok basit ve lezzetli.

Bu arada şuan evde yalnızım. Eşim şehir dışına gitti. Henüz korkmuyorum; umarım geceyi böyle sonlandırabilirim :)
İyi pazarlar herkese..


15 yorum:

Haydins dedi ki...

Korkma korkma hiç korkacak bir şey olmaz o zaman :)
Ben alışığım çok yalnız kalmaya ,hiç de korkmam..
Salata çok güzel görünüyor, aslında uzakta olmak bir bakımdan iyi misafirlere ne yapsam etsem derdin olmuyor bir yandan da özlüyorsun tabi şöyle ortamları :)
Ben özlemişim bu arada gelen giden oluyor, bayramda geliyor hem :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Eaee kimin annesi, akıllı kız ve annesi heh :) Afiyet bal şeker olmuştur cicim, korkarsan buradayım canım.

Flame dedi ki...

Tebrik ederim canım :D Salata nefis gözüküyor bende yaparım bunu hem hafif hem de lezzetli :D

Moonish'in hediyeleride çokkk güzel. Çocuklar çok sevinecekkk..

nergisce dedi ki...

foto harika, kesin tadini güzeldir:)

yass dedi ki...

ben mısafırden korkuyorum:P

n@zo dedi ki...

* Haydins, ben çok korkarım, herşeyden. Yani bazeb eşimden bile, o derece :)) Bugün oldukça iyiyim :))
Ben severim misafiri ama olmuyor işte burada fazla. Gerçi fazla olursa da sıkıntı olur. Daha yeniyim ne de olsa ev iş, yemek :)

* Stil, sağol canım ;) garip ama korkmuyorum :)

* Alevcim öyleymiş valla.. Bundan sonra daha sık yapiciğim :) Moonishimin hediyeleri çok şirin değil mi? Sağol canım..

* Nergiscim güzeldii :) Gel, sana da yapayım ;)

* Ben de Yass; ama alışmamız lazım. Hem senin annen de yanında ;)

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

bezelye yerine kapari daha cok yakısır bu salataya;)

sünter dedi ki...

cok nefis görünüyor salatan:)
Korkmayi sana hiiiic yakistiramadim.Güzel bisey degil o. Hic yüz verme kov gitsin basindan:)

Öpüyorum canim

Girls-on-blog dedi ki...

Korkma şekeriiimmm...korkma:)
Ben buralardayım....seslen yeter:)
salatan da güzelmiş...zaten karnım bir aç şu saatte:) Olsa da yesem kıvamındayım...
Optum

el*ff dedi ki...

N@zoo bende korkarımmm :(( İnsan ailesinden uzakta olunca özlüyor onlar gelsin evimde olsunlar masalar hazırlayayım istiyor maalesef ki uzak olunca burukluğu kalıyor içinde...
Evliliğin ilk yıllarında gelen gidenin bol oluşu ve özenle hazırlananlarsa başka bi keyifli :))
Tadını çıkar canım...

ZencefilliÇörek dedi ki...

ellerine saglik olmus canim, ne de guzel agirlamissin misafirlerini:) annelerimiz basimizdan eksik olmasin dimi :)
bu arada yalniz kalmaya da alisirsin merak etme. sen ki buralarda bile yalniz kaliyordun bir zamanlar degil mi :)

n@zo dedi ki...

* Aqua, o bitki devedikeni de deniyordu galiba değil mi? Ben farklı şeylerden hiç hoşlanmıyorum. Faydalıdır mutlaka ama değişik sonuçta. Bezelye nefisti ;)

* Sünter teyze nelerden korkabilme potansiyelim var benim bir bilsen ama dün iyiydim. Şaşırdım doğrusu :)

* GOBcum seslenebilecek kadar yakınımda olsaydın ben yapardım, yerdik birlikte :))

n@zo dedi ki...

* Elifcim öyle valla.. O yüzden az da olsa eksik olmasın gelen gidenimiz ;)

* Evet ya, ama yalnız uyumadım orada. Gündüz yalnız kalmak o kadar ürkütücü değildi :) İnşallah canım. Anne olgusu çok garip. O olunca bana bişey olmaz, yaparım, annem var diyorsun. Muhteşem bir güven duygusu :)

tuku dedi ki...

Ama salata cok güzel duruyor cherryleri fışt diye dişleyesim geldi:P

DUSBAHCESI dedi ki...

Cok severim bu salatayi, ellerine saglik.