nazoyla.com

9.12.09


www.nazoyla.com oldu blogum. Lütfen ayarlarınızla oynayın!!
Bir süre yeni adrese otomatik olarak yönlendirecek, sonra blogspot adresim kendini yok edecek.

Nasıl yaptın diyenler için;
Blogger'da kendi alan adınızı kullanmanıza olanak veren bir sistem var. Etki alanları bir Google ortağı üzerinden kaydedilir ve bir yıl için 10$ (USD) olarak ücretlendiriliyor. Sadece blogunuzun ismi değişiyor, geri kalan herşey eskisi gibi kalıyor;  bağlantı listesi dışında. Bir tek o silindi maalesef.
Yapmanız gereken Kumanda Paneli > Ayarlar >Yayıncılık > Özel Alan tıkladıktan sonra istenen adımları yerine getirmek. 10 dk.nızı bile almıyor ;)



35 yorum:

fatma dedi ki...

ben nasıl oldugunu anlamadım tıkladıgımızda sana ulaşamıyacazmı

n@zo dedi ki...

* Ulaşacaksın canım. İşleyiş tam olarak nasıl oluyor bilmediğim için bu yazıyı yazdım. Bağlantı listelerinizde benim blogum otomatikman değişmiş zaten. Senin ekstra birşey yaman gerekmiyor şu durumda. Sadece nazoyla.blogspot değilim artık.

Haydins dedi ki...

.com'un hayırlı uğurlu olsun Nazom :)Bende istiyorum bakacağım hemen nasılmış..

serrose dedi ki...

hayirlisi olsun canim :)

bir de iyiki dogduk icin geri donebilir misin?

ModaTrendi dedi ki...

hayırlı olsun nazo. bende de tam tersi bir durum söz konusu oldu com'u bırakıp http://moda-trendi.blogspot.com/ adresine geldim :))

Shopping Mage dedi ki...

Nazocum hayirli olsun..

Bende hersheyler'e soruyorum hep ".com" olaylarini. Seyahatten donunce ben de bakicam. hayirli olsun '.com" in;-))))

Haydins dedi ki...

Yaptım oldu bile, ne kadar basitmiş :)

yass dedi ki...

cok ıyı yapmıssın nazosko. ayarlamalarımı yaptım ben. aslında ben de blog ısmımı degıstırıp ve com uzantısı almak ıstıyorum ama usenıyorum. uzantılar otomatık degısıyor mu acaba ısım degıstırınce de

n@zo dedi ki...

* Haydins com'landık desene :)) Çok basitmiş, bunca zaman neden yapmadıysak..

* Serrose sağol canım, döndüm İyi ki Doğduk'a!

* Moda Trendi sen neden öyle birşey yaptın. Memnun mu değildin?

* Shopping Mage, 10 dk. sürmez. Çok basit :) Teşekkürler, iyi eğlenceler..

* Yass, herşey otomatik değişiyor ve hiçbir işlem yapmıyorsun. Hemen yap, çok basit. Sadece bağlantı listem silindi. Yeniden yapacağım.

Merve dedi ki...

nazocum, iyiki söyledin bende com'a geçmek istiyordum nura için ne zamandır..hemen geçtim bende ama 2 gün sürüyormuş adresin değişmesi öyle mi?

n@zo dedi ki...

* Merviş, hepimiz com olacağız desene :)) Hayırlı olsun canım. 2 gün yönlendirme sürüyormuş. Yani birkaç gün hem blogspot adresi, hem yeni adres geçerli olacak. 5-10 dk. sonra com olmuş olursun.

·٠٠•●tatlı cadı●•٠٠· dedi ki...

tamam anlaşıldı buradayım:)

Merve dedi ki...

nazocum, birşey daha soracağım yakalamışken seni :)
şimdi evet dediğin gibi ikiside gözüküyor ama halen blogger'dan giriş yapıyorum..com olunca da mı blogger'dan giriş yapılıyor? ben web sitesi üzerinden blog yazmayı bilmiyorum çünkü yani post yayınlama vs aynı mı kalıyor?

çok sağol canım yardımına! :)

ModaTrendi dedi ki...

ben memnundum ama senin gibi blogspot üzerinden kullanmadım. Bilişim firmasıyla alakalı bir sorundu.geçici bir durum ama bakalım zaman ne gösterecek.

n@zo dedi ki...

* tatlı cadı, teşekkürler..

* Mervecim, hiçbir şey değişmeyecek. Zaten benim tercih etmemin sebebi bu. Server, hosting vs. hiçbir şeyle ilgilenmiyorsun. Herşey blogger'ın üstünden.

Merve dedi ki...

oh içim rahatladı :) korktum bir anda sanki normal web sitesi gibi olacak zannettim..

canım benim çok çok teşekkür ederim! öptüm çok!

n@zo dedi ki...

* Moda Trendi, tamam öyleyse.. Benim de içime şüphe düşmüştü :)

ModaTrendi dedi ki...

normal şekildeki web site kullanımı başa bela açıkçası için rahat olsun bu yüzden :)

n@zo dedi ki...

* Merviş, ben de çok öptüm şeker :)

ModaTrendi dedi ki...

ya bu server ve hostingler gerçekten başa bela. Hiç tavsiye etmiyorum. Hele bir de yanlış bir firmayı seçerseniz yandınız. Ben çok çektim Allah'ta kimseye çektirmesin diyorum :)

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Daha bugün Kaptanla konuşmuştuk.Ayarları yaptık diyelim.Peki ücret nereye yatıyor Nazo'cum bende orayı anlamadım?
Hayırlara vesile olsun,
Başarıların daim olsun...

n@zo dedi ki...

* Moda Trendi, aman benden uzak olsun. Zaten öyle ayrıntıları hiç bilmiyorum :)

* İçimden geldiği gibi, adımları takip ettiğinde kredi kartıyla ödemeni isteyecek bir adım var. Orada online satış gibi yapıyorsun. 10 dolar hesabından çekilince com oluyorsun canım. Çok teşekkür ederim canım..

el*ff dedi ki...

Nazocumm güle güle kullan canım ben de istiyoruuum :))Afilli bir isimle beraber :))

gunduz68 dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun canım benim...

n@zo dedi ki...

* Elifcim, katıl sen de bu kervana :)) sağol canım..

* Gündüzcümm, çok teşekkür ederimm..

sihirli eller dedi ki...

hayırlı olsun nazo'cuğum.
peki blogspot ve com.
arasında ne fark var birde onu ayrıntılı yazarmısın ?
belki bende geçebilirim.

Zeynep A. dedi ki...

hayirli ve de ugurlu olsun!!!! :)

Tanya's dedi ki...

Aaa şahane olmuş..bende istiyorum..dur hemen araştırayım bende.

Güle güle okuyalım burayı..keyifle..

Sevgi TUNCER DALGIÇ dedi ki...

Ya nazom ilaç gibi geldi bu yazı bana bende hamile tişörtlerimi .com lu ayrı bir sitede nasıl yazsam die düşünüp duruyordum.Çooook teşekkürler sanaaaa....

nazo dedi ki...

* Sihirli Eller, teknik anlamda hiç bilgim yok. Ben bana özel olsun istediğim için yaptım. Ayrıca kısalmış da oldu.

* Zeynep A. teşekkürler :)

* Tanyacım hadi o zaman ;) Teşekkür ederim..

* Sevgi TUNCER DALGIÇ, işine yaramasına sevindim. Şimdiden hayırlı olsun ;)

Burcu dedi ki...

Gerçi ben blog olayında yeniyim ama bu kadar basit bir şekilde yapılması ne güzel, aklımda olsun :))

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Nazo var ya geçen yıl eim adres aldı bir türlü web sitesi yapıp kullanamamıştım. Bu süper oldu hiç bir şeyin değişmemesi ayrıca güzel... Teşekkürler paylaşım için. Sevgiler...

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Heyoo ben de yaptım süpersin NAzo...

n@zo dedi ki...

* Burcucum gayet basit, yapabilirsin istediğinde..

* Esincim, hayırlı olsun canım ;)

ayci dedi ki...

ay dur neler olmus - bu yogunlukta anca gördüm canim - hemen yapiyorum ;)