BUTİK HESIONKA ♥

16.1.10


Tam zamanında geldi kargom..
Neşesiz, karın ağrısından kıvranırken ve mızmızlığımın doruk noktalarındayken..
Önce yukarıdaki sevimli hediye paketi gülümsetti yüzümü..

Sonra içinden çıkan Marilyn şahanesi..
Audrey'leri kaçırdıktan sonra bunun için saat kurdum :))
Evet yaptım! :p
Sonuç olarak başardım ^_^

Ne karın ağrısı kaldı, ne neşesizlik..
Lay lay lom cumartesi yeni geldi.
Sürpriz broş pijamanın üstünde bile güzel..
Pek çok teşekkürler Hesi !!


Duymayan bilmeyen kaldıysa;
.
.


8 yorum:

SÜRPRİZ MUTFAK dedi ki...

HESİONKAYI BENDE YAKINDAN TAKİP EDİYORUM ÇOK CİCİ GÜLE GÜLE KULLAN...

selfet dedi ki...

Merhaba,
İkisi de pek güselmiş hele çanta süper,iyi günlerinde kullan :)
Sevgilerle

zeynepin sesi dedi ki...

güle güle kullan nazo..çok güzeller..

Hesionka dedi ki...

nazocuuum!
güle güle kullan beğenmene çoook sevindim ^_^ mucuruxxx

Hesionka dedi ki...

bu arada ben de yazdım tatlım ^_^
http://www.hesionka.com/2010/01/nazonun-butik-hesionka-alsverisi.html

Hande dedi ki...

süper! aynısını ben de aldım :DD benim paketim siyah beyaz çizgili ve sevimli broşum gri renkli hihi..
güle güle kullanalım.. ^_^

JanuskieZ dedi ki...

Hi... Looking ways to market your blog? try this: http://bit.ly/instantvisitors

inci duru dedi ki...

Gerçekten güzel olmuşlar. elinize sağlık...