EN SON YÜREKLER ÖLÜR / CANAN TAN

9.1.10


2009'da okuduğum son kitaptı. Diğer Canan Tan kitaplarıyla, pek çok ortak nokta vardı arasında.
Konu açısından değil ama anlatım, kelimeler..
Konu güzeldi.. Aslında sonu baştan belli bir kitap ama çok ağlattı beni..
Hayatta en çok korktuğum şeylerden biri sevdiğimi kaybetmek, o yüzden çok etkilendim.
Bir de organ bağışı konusunu gerçekten güzel işlemiş.
İhtiyacı olan herkes, umarım geç olmadan kavuşur sağlıklı organlara..
***
Bu arada 2009 yılında 22 kitap okumuşum. Aslında hiç de fena bir rakam değil ama okumak istediğim pek çok kitapta sonraya ertelenmiş. Bu yıl daha çok okuyabilirim umarım.
***
Bu yılın ilk kitabı Korkma İnsancık Korkma olacaktı; babam geldiğinde el koydu.
Ben de Kayıp Sembol'e başladım.
Her zaman ki gibi kitap önerilerinizi bekliyorum.


6 yorum:

nymphea dedi ki...

Ben de su anda Canan Tan'ın bu kitabını okuyorum. Şimdilik fena gitmiyor:)

sibel dedi ki...

maşallah bukadar yoğun elişi arasında 22 kitabıda okumuşsun valla ben takıları gece yaptığım için gözlerim bir birine geçiyor kitap okuyamaz oldum.sevgiler

n@zo dedi ki...

* nymphea, hemen okuyayım, bitsin hissi uyandırıyor değil mi? İyi okumalar canım..

* Sibel, sürekli el işi yapınca sıkılırım ben. Azıcık o, azıcık kitap.. öyle geçiyor zamanım.. Bir de kitabı işe gelip, giderken serviste okuyorum. Sevgiler..

fotograf penceresinden dedi ki...

canan tan'ın kalemini çok beğeniyorum bende

Pell-in dedi ki...

http://pell-in.blogspot.com/search/label/kitap%20%C3%B6nerileri kitap önerilerimi okuyabilirsin burdan (:

Zeynep A. dedi ki...

Canan Tan'in 2 kitabini okudum, ikisinde de birbirine cok yakin karekterler vardi, bu yüzden okudugum 2. kitabindan pek zevk alamamistim. Basarili genç kizlar ve sonu hüsranla biten ask hikayeleri... bu da mi öyle acaba?