TÜM EŞLER ÇİLEK'TEN ALIŞVERİŞ YAPSIN ETKİNLİĞİ :)

7.1.10


Yeni yıl öncesindeki indirimden bu kez ben yararlanmadım. Eşim genelde takip eder ve uygun gördüklerini alır :) ~nazar değmesin~ Kendisine parfüm aldığını ve kargo ücreti ödememek için birşey almamı söyledi. Ben de şöyle bir baktım, Bourjois Wish You Were Here Palette seçtim. Daha önce duymadığım bir marka ama far üçlüsü+ruj+allık cazip geldi. Kutusu da Tahiti temalı metal kutu; farklı temaların içindeki ürünlerin renkleri farklıydı. Benim istediğim tonlar Tahiti'deydi.
Dün geldi paket ve de içinden sürpriz Burberry parfümüm çıktı ve ben de doğal olarak mutlu oldum.
Bu durumda ne yapıyoruz; birşeyleri istemiyoruz, benim var zaten diyoruz ve sürpriz olarak geliyor..
Bundan sonra bu inanış da olacağım ^_^


7 yorum:

Flame dedi ki...

Burberry clasic benim de vazgeçilmez kokumdur. Kış aylarında olmazsa olmazzz :D Enişteye alkışşşş, misss gibi kokun :DD

n@zo dedi ki...

* Benim de Alevv.. Bayılıyorum kokusuna.. Kalıcı oluşu harika!
Bence de alkışşş :))

ISIL CAN dedi ki...

Cok sanslisin allah nazarlardan korusun bide hep boyle devam etsin =)

Merve dedi ki...

düşünceli eş böyle olur :) güle güle kullanın canım!

pofiş dedi ki...

maşallah nazar değmesin...güzel günlerde kullan...

Lacin dedi ki...

:)) ben bu etkinliğe eşimi sokmak istiyorum zorla :=)Aman yazdığın gibi nazar değmesin.
Makyaj setinden de memnun kalırsın bence, bourjois genelde iyidir :))
Hepsini güle güle kullan..

fotograf penceresinden dedi ki...

benim kullandığım parfümden :) harika kokusu var