KİBRİT KUTUSU OYUNU

13.2.10

İşte benim kibrit kutum da bu; demek isterdim ama diyemiyorum. Çünkü ben oyunda minik bir değişiklik yaptım ve sakız kutusu süsledim. Oyuna katıldığım zaman biliyordum aslında başıma geleceği; yapmaya başlayınca denedim ama olmadı. Ben de kibrit kutusuna benzer sakız kutusu aldım. Küçüklüğümden beri kibrit kutusuna dokunamam, daha doğrusu tiksinirim. Nedenini hiç bilmiyorum. Islak gazete kağıdına da dokunamam mesela. Her insanın böyle garip özelliği vardır öyle değil mi?
Konumuza dönecek olursak; şurada duyurduğum sevgili Kelebek Atölyesi'nin düzenlediği etkinlikte sona geldik. Eşler belirlendi, herkes birbiriyle iletişim kurdu. Benim eşim Evimin İncileri Belgin. Biz bugün gönderiyoruz birbirimize. Hatta birazdan çıkacağım evden.
Sakız kutumu keçe ile kapladım -aman ne şaşırtıcı :p- İçine minik hediyemi de iliştirdim. Umarım beğenir Belgin Hanım..
Kelebek Atölyesi'ne de bir kez daha teşekkür ediyorum; hem bu güzel organizasyon için, hem de pek çok farklı kişiyle bizleri tanıştırdığı için..


15 yorum:

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Canım n@zo'm; senin kutunu gördükten sonra benimkine ağladım :D Her yaptığın iş gibi çok ama çok güzel olmuş. Becerikli ellerini seveyim senin..

Aslı dedi ki...

Benimki de keçe:)) Hepimiz keçeye yönelmişiz meğer! Hatta eşimle ben az daha aynı aparatı ekliyormuşuz kutularımıza ki ben eklemişim o vazgeçmiş:))

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ellerine sağlık harika olmuşşşş

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

N@zo tam seni temsil eden bir kutu olmuş, çok beğendim.

Antigone dedi ki...

çok güzel olmuş gerçekten, ellerine sağlık ;D

kelebek atolyesi dedi ki...

Şahane bir kutu olmuş nazocum ,ben teşekkür ederim oyuna katıldığın için ,sevgilerimle

mermaid dedi ki...

bayıldım. çok kıskandım. ben yapamayacağımı düşünerek katılmadım. ki pek haklıymışım:)

Flame dedi ki...

Çokkk güzel olmuş Nazocum. Bayıldımmmm :D Benimki bu kadar güzel olmadı ühhhüüüü :DD

Hesionka dedi ki...

nazocum harika olmuuuş!! bayıldıım <3

Yeşim dedi ki...

Nazocuğum ellerine sağlık nefis olmuş. Ben de keçeyle kaplamıştım kutumu ama seninkinin yanında çok acemi kalıyor ;) daha çoook çalışmam gerekiyor senin kadar güzel işler yapabilmem için :)
Sevgiler...

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgili nazoyla,çook beğendim. Ellerinize emeğinize sağlık. Bende bugün gönderdim.Pazartesi günü elinizde olacağını belirtiler.

Güzellikler sizlerle olsun görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın...

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Ayy canım ya kibrit kutusu olup olmaması önemli değil valla süper şeker görünüyor bayıldım ben. ayrıca böyle bakınca çok da farkı yok gibi zaten kibrit kutusundan. ben senin tam tersinim bu konuda.kibrit kutularını çok severim. sırf tipini beğendiğim için burda aldım kendime kocaman bir tane.kokusuna da bayılırım ayrıca..ama anlıyorum seni o hissi biliyorum bende.bu tür bir hissi bana mantar denen o tuhaf şey veriyor:)kocaman sevgiler canım..hediyeni beğeneceğine eminim etkinlikteki eşinin..

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgili Nazo güzel ve zarif hediyenizi aldım Bloğumda yayınladım. Çok teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın...

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgili Nazo beğenmenize çok sevindim. İyi günlerde kullanın. Sorun olmadığına sevindim.

Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

inci duru dedi ki...

Harika olmuş, ellerinize sağlık...