YİNE RAPORVARİ BİR YAZI & BAGIE BAG

2.2.10

Önceki akşam evime döndüm.. 6 gün kalmış oldum annemlerde ama hiçbir şey anlamadım bu kez.. Mahrumiyet bölgesinde yaşıyor gibi gezmenin yanında, alışveriş, kişisel bakım vs. tüm işlerimi hallettim. Saçımı boyattım; yine bakır.. Aslında tam bakır değil; karamele daha yakın. Bu rengi çok tuttum 4. kez aynı renge boyanmış oldu saçlarım.
*
Annemle alışveriş çok zevkli.. Bana ne yakışır, ne yakışmaz en iyi o biliyor.. Daha denemeden al ya da alma diyebiliyor. Mor bir elbise aldım. Normalde kıyafette mor pek tercih etmem nedense ama beğendim ilk defa. Bir de kürklü bir yelek aldım. Giymem dediğim iki şey.. Şaşırdım doğrusu kendime ama annem pek memnundu.
*
Tatil boyunca 12 tane taç yaptım. Daha öncekilerden.. Birikmiş siparişlerim vardı, bugün hepsini gönderdim. Sıradakilere başladım şimdi. Bazen ürünleri 2. defa yapmasam mı acaba diyorum. Çünkü hem yeni şeyler üretmeye vakit kalmıyor, hem de bir üründen 7-8 defa yapmak bunaltabiliyor.
Hobi işleri doğru dürüst para kazandırmıyor; kazandığın doğruca malzemeye gidiyor genelde ama manevi açıdan çok doyurucu.. Niye uğraşıp, kendini yoruyorsun diyenler de bunu anlamıyor bir türlü..
*
Akşama kayınvalide/peder ikilisi geliyor. Bir süre bizde kalacaklar.. Biraz panik havası hakim bende :) İlk kez gelecekler, belki ondan.. Belki annem olmadığından.. Ev hazır, yemek hazır, ben de hazır sayılırım :)
*
Günler önce outletim.com'dan NY temalı Bagie Bag aldım. Normal satış fiyatının yarısıydı, hemen atladım :) Bildiğiniz kağıt görünümlü şuan. Hiç kullanmadım daha.
Sitesinde şöyle yazıyor hakkında;
"Bagie kağıt benzeri ama kağıt olmayan, yırtılmaya dayanıklı, Tyvek isimli bir malzemeden üretilen, çok hafif, 12 kiloya kadar taşıyabilecek sağlamlıkta, ıslanmayan, elde yıkanabilen, antistatik, %100 geri dönüşümlü, doğaya saygılı, kullandıkça daha hoş bir görünüm kazanan, katlanabilir, buruşturulabilir, ergonomik bir çanta"

Outletim.com'dan da ilk alışverişimdi ve çok memnun kaldım. Siparişi verdiğimin ertesi günü elimdeydi çanta; ayrıca kargo ücreti de yok. Bundan sonra daha sıkı takipçisi olacağım ;)
*
Şurada Bonny Food'dan bahsetmiştim ya; eşimin benim için dondurucuda sakladığı kek çiçeğini dün yedim :) Beklediğimden çok daha lezzetliydi. Ayrıca görünümü de çok sevimli. Minik browni kek, üzerinden gül şekli verilmiş pembe krema var. Ayrıca pek sevimli seramik bir saksı var :) Merak edenlere tavsiye ediyorum anlacağınız ;)
*
Tatilinde son haftası.. Bir sürü şey yapacaktım sözde bu tatilde ama yine hiçbir şey yapamadım. Hep diyorum ben; çalışma hayatı daha düzenli aslında. Mesela sabahtan beri net.deyim. Abuk sabuk şeyler yapıyorum. Normalde zamanı iyi değerlendirmek adına yararlı şeyler yapardım. Yine 'memnuniyetsiz ben' geldi. Ne tatili beğenirim, ne çalışmayı.. :))
*
Şimdilik hoşçakalın.. Bu hafta için şans dileyin bana.. Hamarat gelin iş başında :))


19 yorum:

sibel dedi ki...

NAZOCUĞUM İYİ ŞANSLAR.SEVGİLER

''AnGeL!CAbuZ'' dedi ki...

Bol şanslar canım..ayrıntıları da anlatırsın sonra bize:)

ayci dedi ki...

cantani cok begendim nazom,
bir arkadasiminda o cantadan var - gayette memnun umarim sen memnun kalirsin ;)

Lacin dedi ki...

Ürünleri ikinci defa yapmak bazen bunaltıyor gerçekten. Bana kumaş güllerde olmuştu, herhalde yüzlerce kumaş gül yaptım ve uzun zamandır yapamıyorum.
Yeni şeyler denemek çok daha zevkli bence, kendini geliştirmiş oluyorsun.
Misafirler için kolay gelsin, eminim rahatlıkla halledeceksin.

zeynep dedi ki...

bonny food'dan bir yerde okumuştum nerdeydi diye uzun müddet aramıştım nazocum:) oh bee dedim:)

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Oh ne güzel,anneyle enerji depolamışsındır sen şimdi:)
Kayıvalide+kayınpeder ikilisini ağırlayacaksan işin zor şekercim,kolaylıklar diliyorum sana!İnsan kendini nasıl kasıyor iyi bilirim:))

Flame dedi ki...

Çanta çok şirin Nazocum kullanışlı bir şeye benziyor. Güle güle kullan.. Kolay gelsin ve de..

sihirli eller dedi ki...

dünde kayınvalide grubu bendeydi.
biz aynı şehirdeyiz çok şükürki kalmıyorlar.
ama sen başarılı olursun.kolay gelsin.ben moru severim,yeleği çantayı güle güle kullan.saçlarının renginin yayınlarmısın benimde dip boyam geldi renk değiştireyimmi diye kararsızımda?

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Güle güle kullan çantanı. Misafir konusunda streslisindir anlayabiliyorum umarım güzel geçer. Bir mor elbise de ben aldım bu arada.Ama benim favori rengim :) Sevgiler...

Zeynep A. dedi ki...

Annenle güzel vakit geçirmene sevindim. Sanirim bizim öyle bir sansimiz yok artik. çantani da merak ettim dogrusu, en iyi günlerde kullan ve bu hafta için bol sanslar sana!!!=)

n@zo dedi ki...

* Sibel teşekkürler..

* ''AnGeL!CAbuZ'' :) teşekkür ederim..

* Aycim ben de merak ediyorum.. Yaza artık, deneyip göreceğim ;)

* Lacincim çok haklısın.. Elimdekileri bitireyim, yenilere başlamak istiyorum ben de..

* Zeynepp :)) bulmuş oldun yani ;)

* Kitap Kurdum, hem de nasıll.. ilk günü atlattık bakalım ;) Darısı ilerleyen günlere..

n@zo dedi ki...

* Alevcim öyle gibi, kullanınca anlayacağım ;) teşekkürler canım..

* Sihirlicim sen kadar hamarat olabilsem keşke.. Saçlarımın rengini unutmazsam ilerleyen zamanlarda gösteririm.. Bu hafta malum ;)

* Esincim ben moru severim aksesuarda falan ama hiç kıyafetim olmamıştı. Teşekkür ederim canım..

* Zeynepcim çok teşekkür ederimm.. Çantayı kullanınca yazarım tekrar..

harikabirkeçetacıolanmermaid dedi ki...

Tam girmiştim, "yaz artık tatil rehavetine kapılan öğretmen:)" yazıcaktım:) Hop yeni yazı gelmiş:) E bir çok şey yapmışsın aslında. 6 gün anne tatili, bolca arınma, super gıda, kendine bakım. Tatil bu zaten. Bence herkes annesine tatile gitsin. Sınırsız nazlanma, şımarma, serme yapılabilen herşey dahil bi tesis:)
Para kazandırmadığını biliyorum, hobiden gelecek paraya ihtiyacın olmadığnı da, ama sahiden hem güzel yapıyorsun, hem de kesinlikle uğurlu elin. O yüzden hep yap. Kendin yap.

Bagie bag ben de alıyorum, pek heyecanlıyım:)
Öpücük.

sünter dedi ki...

Iyi gelmistir aile ziyareti.
Kayinvalidenlerin gelmesi o kadar ürkütmesin seni, sonucta onlar da ana-baba.
Güleryüzlü ol yeter zaten gerisi kendiliginden gelir.

Öpüyorum canim

Demet SEN dedi ki...

bol sans dilerim nazo :) blogunu bugun kesfettim ve senin hakkinda birkac sey yazdim :)

http://cheerfuldemet.blogspot.com/2010/02/ordan-burdan-havadan-sudan.html

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgili Nazo, Kelebek Atölyesinin hazırlamış olduğu etkinlik sayesinde sizlerle tanışma fırsatı doğdu.

Güzellikleri paylaşmak ta buluşmak dileğiyle sevgiyle kalın...


mail:
belginerhan@hotmail.com
belginerhan41@gmail.com

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgili Nazo sizden haber bekliyorum.
Arzu ettiğiniz zamanda hemen bloğumda
size göndereceğim kibrit kutusunu yayınlayacağım. Bereber hareket dersek daha uygun olacağını tahmin ediyorum.

Sevgiyle kalın...

Adsız dedi ki...

merhabaaaa,gogıla bagie çanta yazınca çıktınız.acaba
1- bu çantaların kullanışı nasıl memnunmusunuz,
2-alanlar "kağıt bu"deyip geri veriyormuşda"
3-gerçekten çok şey konulabiliyormu,ben çok şey koyarım çantama mesela
4-ve kaça aldınız acaba sorması ayıp ama bende alıcam kazıklanmayayım diyorum.
çok sevdim blogunuzu iyi günler
gizem

n@zo dedi ki...

Merhaba Gizem,
Çantayı ilk eline aldığında bildiğin kese kağıdı gibi. Kullandıkça çanta şekli alıyor. Ben cüzdan, su, anahtar vs. koydum, bişey olmadı. Bir arkadaşım daha kullanıyor.. Benim için tek dezavantajı fermuar, çıt çıt vs. olmaması. Onu daçıt çıt yaptırarak çözdüm. Fiyatını hatırlamıyorum ama piyasa fiyatının altıydı..
Sevgiler..