ÇEYİZLİK FİLMLER "EZGİ GENÇ"

31.3.10

Herşey Ezgi'nin, film afişlerinin gün geçtikçe sıradanlaştığını, tasarımcıların kolaya kaçtığını düşünmesiyle başlıyor.
Duruma kendi diliyle çözüm getirmeye çalışıyor ve çok sevdiği keçe ile yeni bir yorum getiriyor.
Yaptığı afişlerin bir kısmını 3 boyutlu, bir kısmını ise interaktif olarak tasarlayan Ezgi,
pazarlama stratejileri içermeyen çocuksu fikirlerini ve filmler için hissettiklerini afişlerinde sunuyor.
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Geleneksel Türk Sanatları Bölümü, Hat Anasanat Dalı öğrencisi olan
Ezgi Genç’in “Çeyizlik Filmler” adını verdiği bu el emeği göz nuru film afiş sergisini, 1-18 Nisan 2010 tarihleri arasında,
Milk Gallery & Design Store'da Pazar ve Pazartesi hariç her gün, 13:00-19:00 saatleri arasında ziyaret edebilirsiniz. 
Hatırlıyorsanuz Ezgi'den bahsetmiştim şurada ve şurada.
Duyunca çok sevindim. Sergiye gidebilmeyi o kadar çok isterdim ki..
Fırsatınız olursa mutlaka gidin ve benim içinde gezin olur mu?
Şahkulu Mah. Balkon Çıkmazı
No: 8/A Galata / Beyoğlu
Telefon – 0212 251 57 97
GSM – 0532 564 87 66


5 yorum:

Yeşim dedi ki...

Harika bir çalışma olmuş, tam çeyizlik gerçekten de :) keşke İstanbul'da olsaydım kesin giderdim sergiye. Sevgili Nazo, teşekkürler paylaşımın için :)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

canım merhaba;
valla çok güzel bir çalışmaymış çok beğendim ben fikri ve en sevdiğim filmin afişini de keçe haliyle görmek çok hoşuma gitti. harika olmuş.İstanbulda olsam hemen giderdim bugün:)hem de galatada sergi o da sevdiğim başka bir şey:)İyiki bloglardan böyle haberler alıyorum ya valla yoksa dünyadan bi haber kalıcaz buralarda..teşekkürler canım.öpüyorum. sevgiler

uyuz cadı dedi ki...

nazocan ben gidicem bikaç sergiye daha. zaten beyoğlundaymış, çeker fotoğraflarını sana yollarım görmüş olursun :)
muck

n@zo dedi ki...

* Yeşimcim ben de aynı düşünceleri paylaşıyorum seninle..

* Tuğbacım çok farklı değil mi? Kibilir neler yaptı daha Ezgi.. Eminim birbirinden güzeldir. Biz de net.ten takip ederiz, napalım ;) Öpüyorum seni..

* Lalee bitanesin sen.. Valla çok sevinirim. Öpücük!

elfeyp dedi ki...

Persepolis çook güzeldi.. Görünce hatırladım, bi ara tekrar , izlesem iyi olacak..