TRU. PROJECT

10.3.10

Yaz-kış en çok beyaz t-shirt giyiyorum ve kaliteli olmalarına özen gösteriyorum. Elbette kalitelisini bulmak her zaman kolay olmuyor. Arayıpta bulamadığım basic'ler Hazal Yılmaz'ın sitesinde karşıma çıktı.
Tru. 2010 başında kurulmuş. Atlet, tunik, elbise, etek, tayt, sweatshirt gibi diğer basic ürün grupları da var ancak beni en çok beyaz t-shirt'ler ilgilendiriyor.
Marka sahibi Aysu Akagündüz tarafından"amacını ve önündeki zorlukları iyi bilen, proje olarak başlayıp, basic denince ilk akıla gelmeyi hedefleyen marka olma yolunda sabırla ilerleyen bir proje" diye tanımlanıyor tru.
.
Online satış sitesi için tık !


4 yorum:

Yeşim dedi ki...

Nazocuğum tavsiyen için teşekkürler. İnceledim çok şık ürünler. Ödemelerimi düzenleyip ben de almak istiyorum :)

pride dedi ki...

Yaratıcı blogger ödülünü almak üzere bloğuma bekliyorum seni:)

hülya dedi ki...

çok güzel t-shirtler var canım teşekkür ederim nazo. her an bi sipariş verebilirim.. yakında zaten bi yarışmayada katılıyorum güzel olacak inşallah.. mavi'nin yarışması isterseniz bakabilirsiniz; http://www.mavipeople.com/

Somethin'Special dedi ki...

Nazocumm, Ayyıldız' ın tişörtleri de çok kaliteli oluyor. 2005 de Bahariye mağazasından almıştım, inan hala yeni gibiler. Bu tavsiye de benden :)