GÜNÜN EN GÜZEL ANI

21.4.10

Erik
.
Tuz
.
Su


16 yorum:

Dela dedi ki...

bu mükemmel 4lü sevilmez mi ki?

sibel dedi ki...

hayatımın meyvasıdır,tuzsuz hiç yiyemem.sevgiler

yaseminkale dedi ki...

ama haksızlık bu:(((

betül dedi ki...

cok lezzetli gözüküyorlar amaa

Püstüklü Mama dedi ki...

Ah! Ben henüz erik yemedim...

Ayşe dedi ki...

anacim yapilir mi bu bana? gidip tulumbaya bakayim (uluyarak aglar, ve cikar).

n@zo dedi ki...

Dela, Sibel Abla, yaseminkale, betül, Püstüklü Mama Ben ekşi hiç yiyemem.. Sadece eriğin ekşimsi ama sulu olanı; yani tam da bu mevsimdeki can erikler.. en sevdiğim meyvelerden biridir. Karı-koca bitirdik hepsini, yarın bir daha alacağız :) Hala yiyememiş olanlar elini çabuk tutsun ;)

* Ayşecim geçen senenin acısını çıkardık biz de..
Tulumbadan mail geliyordu erik çıktı diye :))
Gönderebilme imkanımız olsa keşke..

Ayşe dedi ki...

yok guzelim, takiliyorum. Tulumba'nin "erik cikti"sini bekliyorum dort gozle ben de... sagolasin.

ozlem dedi ki...

nazocum sahleple gece gece ettiklerin daha tazeyken bu ne şimdi yauffs ;)

Shopping Mage dedi ki...

ben de butun yurtdisindaki arkadaslar gibi Nazo hanim sizi esefle kiniyorum;-))

Biz de cagla yedik gecen hafta.. Ohh Ohhh;-)))

n@zo dedi ki...

* Ayşecim, çabuk çıksın öyleyse.. Biliyorum ne sinir bir durum olduğunu :(

* Özlemmm, ben yemekten başka birşey düşünemiyorum artık.. Oburluğum son seviyelerde galiba :))

* Shopping Mage, çok suçlu hissettim kendimi ama gelir oraya da.. Sen ortadoğu marketi kolaçan et canım.. Bu arada çağla hiç sevmem :))

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Yazın habercisi:)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

off canım yaa valla nasıl da güzel görünüyorlar. ben çok özledim eriği.burda malesef bu yeşillerden yok kırmızı büyük eriklerden var veya sarılardan. türkiyeye gelince artık bol bol yerin inşallah..sen ye benim içinde tuzlayıp tuzlayıp..öptüm canım afiyet olsun

Elçin dedi ki...

En sevdiğim yaz meyvesiii...

serrose dedi ki...

Nazo
cook ayip ettin cook :(
kusecem sana
CANIM CEKTIII hem de cook fena :(((
oy Nazom yaa naptin sen banaa :(

moda ve hobi perisi dedi ki...

off offf ne yaptın sen özendirdin beni şimdi olsa da yesek gerçekten bu 4'lüye değişmem hiçbirşeyi....:)

http://modavehobiperisi.blogspot.com/