NONI'S STORE & MAGNETLERİM

3.4.10

Kelebeği, renkleri ve sevimli etiketi ile kalp atışlarımı hızlandıran bu kutudan
bu şahaneler çıktı. İçinde ne olduğunu bilsem de ilk kez görüyormuş gibi heyecanlandım.
Sonra koştum buzdolabına. Artık yeni yerlerinde ikamet ediyorlar ve mutluluar.
Hemen uyum sağladılar diğerlerine. Diğerleri de onları seve seve kabul etti.
Magnetleri çok seviyorum. Gittiğim yerlerden almaya çalışıyorum unutmadığım müddetçe.
Daha çok azlar ama olsun.
Fil ve kalp canım arkadaşım Alev'in daha evli bile değilken magnet seviyorum diye,
evimde kullanmam için hediye ettikleri :))
En sevdiklerim bunlar {artık bunlara Noniciğim'in yaptıkları da eklendi}
.
Noni's Store'a mutlaka tıklayın. Noni özel sipariş de alıyor ve şuan ücretsiz kargo imkanı var.
Kişiye özel hediye olarak düşünülebilir bence.
Ayrıca -bir çoğunuzun bildiği- Noni'nin çok eğlenceli bir kişisel blogu var.
.


14 yorum:

derya dedi ki...

Magnetlerin çok güzel, yenilerini güle güle kullan.Bende buzdolabı üzerinde şirin sevimli magnetleri çok seviyorum,

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Bayıldım hepsine!Güle güle kullan!

n@zo dedi ki...

* Teşekkür ederim Deryacım. Farklı, renkli ve neşeli magnetleri ben de çok seviyorum.

* Kitap kurdum :) teşekkür ederim!

fotograf penceresinden dedi ki...

mor kelebek kondurmuş noni
ama yaptıkaları şahane :)

Adsız dedi ki...

Canım magnetler çok hoş..abd magnetleırnı gorunce aklıma geldı:) abd de sertıfıka programları ya da 1.5 yıl gıbı bır surede dılı ıyı ogrenebılmek ıcın bıldıgın neler var:)
öpüorum

türkan

Yeşim dedi ki...

Çok çok çok güzeller bayıldım canım :) güle güle kullan.

n@zo dedi ki...

* Ceydacım, ben kelebek seviyorum, sen mor.. ikisi bir arada :) Noni harika şeyler yapıyor!

* Yeşimcim çok teşekkür ederim canım

n@zo dedi ki...

* Türkancım, master-doktora gibi eğitimle ilgili bilgilerim var az çok ama sertifika programları ve dil öğrenme ile ilgili hiç bilgim yok. Yabancılar için kurslar var. 1,5 yıl azımsanacak bir zaman dilimi değil. Kursa gidersen ve bol pratik yaparsan iyi bir seviyeye gelebilirsin bence.

pofiş dedi ki...

benim siparişlerimden 2 si bunlar:)bende heycanlandım :):)

Deniz dedi ki...

benim de magnet koleksiyonum var(dı). Eve küçük bir cincon girince magnetlerden canını kurtaran kalıyor geriye:))

güle güle kullan

Noni dedi ki...

Canım Nazocuğum pissi ve kuşlara burada yer verdiğin için çok teşekkür ederim :) Beni onore ettin. Diğer magnetlerin de çok güzelmiş özellikle take it or leave it olana bayıldım :)

Pofiş senin siparişler de bitmek üzere bir aksilik çıkmazsa bu hafta kargoya veriyorum :)

Herkese güzel bir hafta dilerim! Sevgiler...

n@zo dedi ki...

* Pofiş şahaneler, benden söylemesi ;)

* Deniz, desene ben keyfini çıkarayım şimdilik ;) Teşekkür ederim..

* Nonicim, pisi sever herkes nasiplensin! Gerçekten çok beğendim, ellerine sağlık..
take it or leave it .. ne kadar manidar değil mi? :)))
Öpüyorum kocaman..

Pasaklı Kraliçe dedi ki...

Magnetler süper. Kuşlu olanı çok kıskandım ve hemen sipariş üzerine iletişime geçtik. çok tatlılar

Burcu dedi ki...

ne güzel şeyler seçmişsin, güle güle kullan