BURCU ÇALIŞKAN PHOTOGRAPHY

7.6.10

Hayatınızın en özel günlerinde "o an'ları" ölümsüzleştirerek hatıralarınıza renk katmak, en heyecanlı ve mutlu anlarınızın yansıdığı karelere sahip olmak ister misiniz?
Burcu Çalışkan şimdi en özel günlerinizde "o an'ları" paylaşmak için yanınızda...
Sizden ve yarattıklarınızdan kendinize kalan mutluluklar, kişisel çalışmalarınız, dünyaya gelen o en kutsal varlığınızla ilk anlarınız, yada tek bir dünyaya aynı yüzden gülümsemeye karar verdiğiniz an.
İşte en başından sonuna kadar doğum, evlilik ve diğer kişisel karelere yansıyacak hikayenizi birlikte yaratmak için artık doğru yerdesiniz...


***
Burcu Heyacanıma Ortak Olur musunuz? diye sormuş.
Ben ortak oluyorum, bu hayalini gerçekleştireceği küçücük bir adım.
İnanıyorum ki kısa zamanda çok daha iyi yerlere gelecek.
Yolun açık olsun Burcucum..
***


2 yorum:

Burcu dedi ki...

nazocuğum, ne söylesem az kalacak, kocaman sarılıyorum sana :))

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

fotoğrafçılık ayrı bir sanat burcucum tebrikler ve başarılarının dvamını dilerim