ÇİÇEK ÇİÇEK

9.7.10

Çiçekler ilgimi çekmezdi eskiden. O yüzden hiç bilmem nasıl bakılır, hangi aralıklarla su veilir vs.
Şimdilerde ise çok seviyorum. Evimde henüz canlı çiçek yok, bakamam diye almadım
ama Koçtaş'ta orkide gördüm. O kadar güzeldi ki.. Almayı düşünüyorum artık.
Resimler ön hazırlık olsun diye annemlerin balkondan.
Arka balkonda da minik domatesler var saksıda.
Babam çok seviyor uğraşmayı. Ben hiç çekmemişim ona :p
Mor olanın rengi nasıl güzel.. 2. resimdeki de öyle.. Bir de turuncular vardı, unutmuşum onları..
Canlı canlı insanın içini açıyor.
Yaşlılık belirtileri hızla ilerliyor bünyemde :o
Güneşli, çiçekli, neşeli, eğlenceli, bol enerjik bir hafta sonu olur umarım!


3 yorum:

sünter dedi ki...

Renk cümbüsü:))

nazpek dedi ki...

ne güzel anne çiçekleri öyle bayıldım ben

sihirli eller dedi ki...

Mutlaka evde çiçek bakmanı tavsiye ederim bende çiçekçiden gelen demet çiçeklerden nefret ederim .Mutlaka canlı topraklı saksıda olucak.Onları sulamak ve yaşadığını hissetmek çok ayrı bir duygu.


Bu arada bloğumun ismini değiştirdim.Sihirliellerankara değilim artık.