YAZ AKTİVİTESİ: KINA GECESİ :)

18.7.10

Geçen hafta en yakın arkadaşlarımdan birinin kına gecesi vardı.
Kuaför, hazırlık, eğlence, kına çok eğlendik.
Dün de benim bulunamadığım düğünü vardı.
Nihayet erdiler muratlarına :)
 Geleneksel bir kına gecesiydi. Yöresel kıyafet giydi, kına yakıldı ama ağlamadı :)
 
 Kendi kına gecemde dağıtmak için yapmıştım.
Muzo'da yaptı ve kan kardeşliğinden sonra kına kardeşi de olduk ^_^
 Ve işte benim canım eski ama eskimeyen lise arkadaşlarım :))

Not: Tam 7 gün internet detoksu yaptım. Sadece 1-2 defa maillerime bakmak için açtım ama bir daha yapmayı istemiyorum. Çok sıkıcıydı sanal dünyamdan ayrı kalmak :)


5 yorum:

Zeynep A. dedi ki...

Arkadasina mutluluklar dilerim!! çok güzel olmus!

Burcu dedi ki...

ilk karede gözler süper mutluluklar diliyorum onlara :))

Ess dedi ki...

hepiniz çok hoş çıkmışsnz. arkadaşına mutluluklar ;) kına mendilleri de çok güzelmiş. keşke evlenmeden haberdar olabilseydim blogundan ;)

bu arada sana mail attım. hem gmaile hem yahoo'ya

;*

sihirli eller dedi ki...

Hayat boyu sağlık ve mutluluklar arkadaşına.
Ne güzel lise arkadaşların kopmamak.Ben hiç birinin nerede olduğunu bile bilmiyorum .Biz okul biterbitmez koptuk :((üstelik sınıfımız 10 kişilikti..

Le garçon avec les lunettes dedi ki...

Love those pictures... they are so gorgeous!!!