PON PON POĞAÇALAR

30.8.10

Saat sabaha karşı 3.00 ve fırından yeni çıkmış, sıcacık poğaçalarım var!

Bugün garip bir gündü benim için. Sabah hasta uyandım, boğazım acıyordu, ateşim vardı ve birkaç gündür süren diş eti iltihabım artmıştı. Gün içinde biraz kendime geldim. Akşam yemeğinden sonra yeniden kötü hissettim kendimi. Biraz uyudum ve iyileştim :)
1 saat öncede poğaçayı yaptım. Çünkü tatilimin son 2 günü ve geç yatıp-geç kalkma günlerim bitecek. Hem sahur için de değişiklik olsun istedim ve benim için önemli bir yeri olan poğaçayı yaptım.
Poğaçanın bile önemli bir yeri var hayatımda :)) Çünkü yaptığım ilk mayalı hamur ve hep güzel oluyor. Ayrıca çok basit. 1 saat içinde hazırlayıp, pişiriyorum. Hamuru bekletmeye falan gerek yok ve bekletilmediği halde çok güzel kabarıyor.
Tarif Çilli'cimden.. O da yazmış zaten garanti bir tarif olduğunu. Ben de gerçekten tavsiye ettiğim tarifleri yazıyorum buraya ve bu poğaça da onlardan biri.
Nasıl yapıldığını merak edenler, buraya tıklayıp, ayrıntılı öğrenebilirsiniz Çilli'den
Zafer Bayramımızı kutluyorum ve herkese güzel bir hafta diliyorum.
Biraz tıkınıp, doğru uykuya gidiyorum. Sonra da çok kilo aldım, diyetisyene gitmem lazım diyorum :p ama bu senede bir böyle ^_^


15 yorum:

Abuk Kraker dedi ki...

sonra da basenler neden böyle :P

çok güzel görünüyor nazo! ellerine sağlık.

nazpek dedi ki...

Bir bardak çay alıp geliyorum:))

n@zo dedi ki...

* Abuk Kraker, sahi basenler nedeb böyle :)))

* Nazpekcim, hadi gelin kızlarla. çaysız gelin ama ben yaparım :)

hayat güzel dedi ki...

oruçlu oruçlu nası canım çekti anlatamam:) çok güzel gözüküyorlar,ellerine sağlık... tatil 2ay bile olsa,çocuklar okulda olmasa da,biz okulda boş vakit geçirip bol sohbet edecek de olsak; "tatil bitti","iş başı" gibi cümleler benim psikolojimi bozmaya yatiyor:) insanoğlu nankör:) en zoru sabah erken kalkmak olacak:) sevgiler...
http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

hayat güzel dedi ki...

oruçlu oruçlu nası canım çekti anlatamam:) çok güzel gözüküyorlar,ellerine sağlık... tatil 2ay bile olsa,çocuklar okulda olmasa da,biz okulda boş vakit geçirip bol sohbet edecek de olsak; "tatil bitti","iş başı" gibi cümleler benim psikolojimi bozmaya yatiyor:) insanoğlu nankör:) en zoru sabah erken kalkmak olacak:) sevgiler...
http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

a. gizem dedi ki...

eline sağlık nazo :)
artık aralıktan itibaren ben de yaparım :P

Modafobik dedi ki...

Poğaçalardan sonraa sizin eve bi hücum edesim geldi! Tanrımm acıkmışımmmm! :D

Haydins dedi ki...

Bende istiyorumm ama şimdi koluma kaldıracak halim yok :(Yoruldum..

Girls-On-Blog dedi ki...

Nefiiss görünüyo...ben de bugun yeni bi tarif denedim..üşenmezsem koyucam yarin:)
bu arada ben de caya geliyoruuummm:))

sihirlieller dedi ki...

Yani 10 yıl aç kalsam bir tane yemem ama nefis görünüyorlar.Arada yemek gerekli :Ama evlendiğimden beri sadece 1 kere yaptım.Malesef eşimde sevmiyor hamur işi.Bu fotoyu görünce sevesi geliyor insanın.

NiLaY dedi ki...

gerçekten mükemmel görünüyorlar, ellerinize sağlık :) sevgiler..

CAFE PEPELA / Tavuk Suyuna Çorba Tadında dedi ki...

Süper bir kare en pofuduğundan.
Ben alabilirim,hayır diyemem hani..
Muhabbet ve sevgi ile :)

hellianthusannus dedi ki...

çok kötüsün :( çok canım çekti ve ne evimde fırın var nede ben böle seyleri becerebilirim :) bloguna bayılıyorum takipçin oldum bana da beklerim :)
http://hellianthusannuus.blogspot.com/

n@zo dedi ki...

* hayat güzel, çok özür dilerim canını çektirdiğim için. sen de yapsana kendine, çok basitt :) sabah erken kalkmak olmasa benim için hiç sorun olmaz ama saatimi kurmak bile ağlama isteği uyandırdı az önce :)

* Gizoşum tabii ki yaparsın, azıcık kaldı :))

* Modafobik, gellll :))

* Haydins bi boş vaktinde yap canım.. sen daha güzelini bile yaparsınn!

* GOBcum sağol.. gelirken kek de getir :D

n@zo dedi ki...

* Sihirlicim ben de hamur işine hayatta hayır diyemem. çok kötü bir zaaf :( sevmemek en güzeli..

* Nilay,teşekkür ederim, sevgiler benden de..

* Cafe Pepala, bekliyorum o zaman ;)

* hellianthusannus, kıyamam canım.. birlikte yiyelim demek isterdim çok ama ben çok uzaktayım :(
Teşekkür ederim, ben de geliyorum bloguna..