KÜÇÜK APTALIN BÜYÜK DÜNYASI / PUCCA GÜNLÜK

16.9.10

PuCCa'yı okumayanı dövüyorlar diye duydum okudum bir günde :p
Gerçi okuyanları da dövüyorlarmış ya da oku diyenleri..
Küfürbaz, sınırları zorluyor, ne biçim kitap yorumlarını da okudum ama PuCCa bu, biz O'nu uzun zamandır böyle olduğu için okumuyor muyuz?
Her neyse..
Blogunda yazdıklarından farkı birşey yok kitapta ama böyle basılmış halde, arka arkaya okumak daha eğlenceli geldi bana. Gerçi ben onun blog yazılarını da günü gününe değil de 3-5 yazı birden okumayı seviyorum.

Arka kapakta Radikal Kitap'tan Elif Ekinci'nin yorumu var. Ben harfiyen katılıyorum yazdıklarına ve ekliyorum buraya da:

¨ Kitapta, belki ilişki koçlarının bile çıkaramayacağı tespitler, veremeyeceği nasihatler var. Filazoflara taş çıkartan aforizmalar, küfürler arasında kaynayıp gidiyor ama yakalayanı da inanılmaz eğlendiriyor. Hatta kitabın bazı yerlerinde artık gülmekten ne okuduğunuzu bilmez halde devam ediyorsunuz sayfaları çevirmeye. ... PuCCa'nın hayatına giren birçok erkekte kendinizinkilerden de bir şeyler buluyorsunuz. ... kitabı okurken, birçok yerde Pucca'yı alnından öpmek istiyorsunuz. Sizin için, sizin intikamlarınızı da alıyor sanki.. ¨


6 yorum:

Ozge Sipahioğlu dedi ki...

ben de kıtabı merak edıoodum cnm paylasım ıcın saol

hande ne yapıyor? dedi ki...

bazen,
böyle kendimi enerjisiz,
yorgun hissttiğim zamanlarda,
amaaann şimdi kim yapcak şunu bunu dediğim, sıradanlaştığım zamanlarda
SENİNKİ GİBİ bir blog, beni nası kendime getiriyo biliyo musun Nazo:D Gökkuşağı gören çocuk gibi oldum hemen her yazını okudum:)tüm paylaşımların harika
takipteyim:)
Sevgiler HANDE

n@zo dedi ki...

* Özge, blogundan farklı bişey yok. oradaki yazılarının kitaplaştırılmış hali ama sevdim ben..

* Handecim hoşgeldin,
yorumun beni nasıl mutlu etti anlatamam. ben de gökkuşağı gören çocuk gibi oldum :))Hep gel olur mu?
teşekkür ederimm, sevgiler..

Burcu dedi ki...

hiç bir yazısını okumadım desem :)) hemen denemeliyim o zaman :))

"Objektifime Yansiyanlar" dedi ki...

Bende daha kitabını edinemedim bir türlü D&R gitmek lazım yakın bir zamanda ozaman..Alınca da okumaya fırsatım olucak mı bakalım :)

ENN MODA dedi ki...

Bloğunun tamamını okumamıştım. Çoğu yerinde kahkaha atarak okudum:)