UCUZ KAÇIŞ NOKTASI OJELER :)

21.10.10

Oje sürmek, en az 2 güne bir yapmayı en sevdiğim şey. 2 sene öncesine kadar yalnızca french ve bazen kırmızı oje tercih ederken, şimdilerde yakıştığını düşündüğüm her rengi kullanıyorum.
Kıyafet tamamlayıcısı olarak takı tercih edenler olur ya ya da makyaj.. ben de kıyafetime göre oje seçiyorum, zaman zaman da ojeye uygun kıyafet :p
Bilindik markaların hemen hemen hepsini kullandım {Chanel dışında :p} Pahalı olup akşama kadar soyulanlarda oldu (Inglot ve Sally Hansen). Bu sanırım ojenin yapısı ile ilgili. Sedefli ojeler çıkmıyor kolay kolay ama mat ojeler daha çabuk soyuluyor.
Ucuz ojelerinde tırnağa nefes aldırmamak gibi dezavantajı olabilir; onu da 2 günden fazla tutmayarak çözebiliriz. Ayrıca bakım ürünleri de var pek çok. Tüm bunlar için en iyi ve ayrıntılı kaynak Zuzu olacaktır.
Onun sayfası cennet gibi geliyor bana ;)
Neyse asıl konumuz ucuz olup, kullanmayı sevdiğim ojeler. Hepimizin aklına ilk Flormar geliyor ama; ona alternatif olarak, ayrıca daha çok memnun kaldığım 3 marka Golden Rose, Alix Avien, Pastel. Hem renk çeşitliliği çok iyi, hem de kalıcılık açısından hiç de fena değiller.
Golden Rose 65, hafif sedefli; vişne çürüğü gibi bir renk. 2 kat sürüldüğünde de güzel oluyor.
Alix Avien 164, nar çiçeği ve sedefli. Sürümü çok kolay. Flormar 378'e alternatif ama bence daha güzel. Bu yaz en çok bu rengi kullandım ben. 2 liralık şişe, işimi fazlasıyla gördü.

Pastel 42 ise yine birazcık sedefli mor. Bunun da rengini çok sevdim. Tek kat da güzel ama 2. katta mor ve hafif ışıltılar daha çok belli oluyor. (Fotoğraf tek kat hali)

Tırnaklarım kısa ve fotoğraf çekmek için birini silip, birini sürdüm. O yüzden biraz garipleştiler. Çok güzel tırnaklarmış gibi bakın lütfen :p
Oje sürmeyi tek başıma kıvırmaya başladım, eskiden daha kötü sürüyordum ama Nail Art olayı temelde kolay gibi görünse de hiç benlik değil. Başkalarının yaptıklarını izliyorum ancak; birilerinin de bana yapmasını bekliyorum :)
Bir de Cecile diye bir marka var. Farını kullanıp, beğenmiştim daha önce. Ojeleri de iyi bence; yine fiyata göre değerlendirecek olursak. Hatta ilk iki rengi sık sık kullanıyorum ben. Kırmızı gibi olan çok koyu bir pembe ama 2 kat sürüldüğünde çok güzel oluyor. Yapısı da pürüzsüz ve tırnak kenarları temiz kalıyor.
İşte böyle 1-2 liraya mutluluk


21 yorum:

Hayatın Ressamı dedi ki...

Pastel'in mor rengi çok güzelmiş.Ben kısa tırnakta seviyorum ojeyi uzun tırnaklar artık bana itici geliyor.Ayrıca güzel ellerine öyle deme zaten güzeller öylede baktık işte.

Flame dedi ki...

çok güzel renkler bence de! Parmaklarda gayet güzelll :)

Moda Çıkmazı dedi ki...

alix avien ve pastel benimde kullandıklarım arasında. sürüp çıkarırken renklerle oynaması eğlenceli :)

n@zo dedi ki...

* Hayatın Ressamı, o halde teşekkür ederim ;) çok uzun tırnak ben de sevmiyorum ama benim tırnak yapım tombul olduğundan, biraz uzun olunca güzel duruyor.

* Flame, teşekkür ederim :)) Avon'nun ki daha güzel amaa, sen almışsın ya; ben de alacaktım ondan, alacağım kız gitti başka şehre.

* Moda Çıkmazı, çok eğlenceli kesinlikle!

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Sedefli mora bayıldım!Çok yakışmış!

nihalasli dedi ki...

Sana en yakisan ten rengine alix avien olmus;)
Hic oje surmem ama surenleri gorunce hosuma gider:)

Adsız dedi ki...

cecile marka ojeleri her yerde arıyorum ama bulamıyorum.nerden bulabilirim?

Aslı dedi ki...

Seni bilmiyorum ama beni Zuzu oje manyağı hale getirdi zaten, her gün değiştire değiştire oyuncak ettim ojelerimi, eşim bile "gri ojen güzelmiş,ondan sürsene" demeye başladı, korkuyorum:)) Pastelin o rengi buralarda yok, olsa kesin fark ederdim! Ama çok sevdim, karşıma çıktığı anda benim olacak,nihohaha:)) Yeşil, sarı ve nar çiçeği hala barışamadığım 3 oje rengi ama aralarından ilk kullanmaya başlayacağım yine de nar çiçeği galiba:)

elfeyp dedi ki...

Aaaa, bir zamanlar ben de deliler gibi sürerdim ojelerimi. Günde birkaç kez renk değiştirirdik ünide kızlarla... Geçenlerde başarısız bir denemem oldu.
Melek Güneş farketti, banaa daaa, diye tutturdu. Parmak boyasıyla resim yaptırdım :)
Minicik kız çocuklarında ojeye, uyduruk makyaj malzemelerine tahammülüm yok çünkü. Sonra da günde elimi milyon kez yıkadığım için, alt değiştir, besle vs, uçlarından tırtıklanmaya başlayınca sildim hemen :)
Ama ben seninki gibi kısa tırnakları daha çok seviyorum.. Sürebiliyorken sür rengarenk :)

n@zo dedi ki...

* Kitap Kurduyum Ben, teşekkürler canım..

* nihalaslı, teşekkürler canım. Bugün bir blogda okudum; oje renklerini ten rengine göre sınıflamışlar ve de bana uygun olanlardan biri nar çiçeği. Yani güzel tespit ;)

* Adsız, Cecile ürünleri satan bir yerden aldım. Geçenlerde Tansaş ve Kipa'da da gördüm.

n@zo dedi ki...

* Aslıcım, öyle valla, bayılıyorum ben de Zuzu'nun bloguna. Benim eşim oje alıyor bana ya da ben alırken, fikir veriyor :))
Ben sana mor oje alacağım hafta sonu. Twitter mesajına bak.
Ayrıca da nar çiçeğini çok seviyorum ben, dene sen de ;)

* elfeyp, geçen gün kuaförde bi anne-kız vardı. Kız 4-5 yaşlarında. Saçına fön çekildi, kırmızı ruj, allık, yeşil far sürüldü. Ojeyi söylememe gerek yok galiba. Annesiyle her geldiğinde rutin olarak yapılıyormuş saçı-makyajı. Kesinlikle yakışmıyor!!
Çocuk olunca hayat değişiyor değil mi? Ben keyfime bakayım azıcık daha ;)

elfeyp dedi ki...

Okuduğum bir yazı kalmıştı aklımda. 'Kız çocuklarınıza, kız çocuklarıymış gibi davranın. Bir daha hiç bu kadar saf ve masum olmayacaklar.' Böyle saçma sapan şeyler yüzünden erken ergenliğe giren, bir yanı çocuk kaldığı için bocalayan birçok küçük kadın var etrafta..
Sen de azıcık daha bak ama keyfine, çok bekletme :)
Kendini harika bir anne olmaktan mahrum etme. Öyle boş insanlar ebeveyn oluyor ki..
Çok uzattım :P öptük seni...

uyuz cadı dedi ki...

oje diyince gözüm dönüyo, hergün sürmüyorum ama bakması bile çok zevkli. benim de tırnaklarım hep kısa, uzun tırnaktan hiç hoşlanmıyorum. koyu renkler özellikle daha hoş duruyo.
ay ben bugün oje alıcam yine gaza geldim :)

Syhn dedi ki...

inanılmaz ama gerçek bende oje hakkında bir şeyler yazabilirim :)
o da oje sürmenin ne kdr zor olduğu :))

kokusunu da seviyorum ben ama ya.. sevmemem gerek değil mi aslında..
mor a bayıldım!

Adsız dedi ki...

Niye öyle diyorsun şekercan, zaten çok güzel tırnakların! Bayıldım ojelere, ben de çok severim renkli renkli ucuz ucuz:P

Bir de strese girnce kemirmesem, koparmasam şunları:/

aslıcan x

Aslı dedi ki...

Yarın gidip nar çiçeği renginde bir oje alacağım bir terslik olmazsa ;)

madammoda dedi ki...

Ben Cecile'in ojelerini hic sevmemidtim, yapisi cok garip geldi bana, ama benim aldiklarim duz mat renklerdi..

Filiz dedi ki...

oje sürmeyi çok sevsem de namaz kıldığım için süremiyorum ancak kılmadığım dönemlerde,fransız manikürüne bayılırım bir de tabiki kırmızı ojeye..blogunuz çok şeker,hemen izlemeye alıyorum.benim blogumu da ziyaret ederseniz çok mutlu olurum:)
sevgiler

Flame dedi ki...

Nazocum Avon'dan sipariş vermek istersen bizim ofiste arkadaş var geliş fiyatına veriyor bize. İstersen alırım yani sana %20 indirimli oluyor katalogtan genelde.. Aklında olsun.. PTT ile falan da yollarım sorun değil.. Yeter ki tırnaklar güzelleşsin :DDD

n@zo dedi ki...

* Elfeypcim maalesef canım.. Haketmeyen çok insan var anneliği/babalığı ve bir o kadar da çok isteyip olamayan.. Ben bazen çok istiyorum ama en çok korkuyorum. Şuan istememe sebeplerimiz var kendimize göre ama zamanı gelince korksam da olacak :)

* Cadıcım, ben de sevmiyorum çok uzun tırnağı; özellikle yemek yaparken.. Pis bişey sonuçta :( Koyu renk ojeler güzel duruyor cidden; özellikle kışın.. Hem ucuzlar, hem eğlenceliler, daha ne olsun ;)

* Syhn, evet sevmemen gerekir :)) Çok fazla uğraşınca baş ağrısı yapıyor ben de.. Ben hiç süremezdim. Hiç fena değilim. Sür-sil alıştım sanki :)

* Aslıcan, sakın haa.. koparma be canım.. eşim de öyle.. sıkılınca başlıyor kemirmeye :(
teşekkür ederim bu arada, öptüm!

* Aslıcımm, aldın mı şekerim?

* madammoda, dediğin gibi yapıları garip. Özellikle resimdeki bordo gibi olanın ama 2 kat sürünce hiç beklemediğin kadar güzel oluyor. Hemen soyulmuyor ve parlak kalıyor.

* Filiz, hoşgeldin.. haklısın canım.. O açıdan sıkıntı olur ama bazen sürmek de güzeldir. Geleceğim bloguna, sevgiler..

* Alevcimm, canım benim çok sağol.. Bundan sonra aklımda olsun, ihtiyacım olduğunda söylerim sana..

Zuzu dedi ki...

Nazo'cum ben yazilari daha yeni okuyorum.. Gorunce bloguma olan ilgini cok mutlu oldum. Bende senin yazilarini okumaktan cok zevk aliyorum =) Cok tesekur ederim =)

Asli, Nazo: Bizde de ayni dert var. Surmesem bile aciyorum her birine bakiyorum, seviyorum onlari tek tek =) Tasindim bu aralar tirnaklarim kirildi. Biraz sekle girdikleri anda yeniden beraberiz =)