☁ CARNIVALE STUDIO ♥

31.12.10

Ben dün bu güzelliklerle mest oldum!
Lale'nin hazırladığı ürünler gerçekten profesyonelce!
Herşeyiyle öyle zevkli ve özenli ki..
İlk elime aldığımda içindekileri unutup, paketlerine hayran kaldım.
Sonra içindekilerle kendimden geçtim :)
 Yılın son gününde, gelecek olan için birşeyler dilemek adettendir;
Ben sağlık ve huzur yanında Lale'nin hayallerinin gerçekleşmesini diliyorum.
O'nun hayalleri gerçekleşsin ki; karnavalın kapıları bizler için de açılsın.
O gün gelene kadar buradalar, benden söylemesi ;)
Mutlu yıllar herkese!


10 yorum:

ebrulikedi dedi ki...

çook güzel.güzel günlerde kullan.yeni yılın kutlu olsun.sevgiler♥♥

Flame dedi ki...

Çokkkkk güzellerrr Nazocummmmm. Çokkk ama çokkk güzel bir yıl olsun 2011.. Öpüyorummm..

Burcu dedi ki...

mutlu seneler N@zo :) hem bizimle ol paylaşımlarınla ve yaptıklarınla :)) sevgiler...
hediyelerin de harika :))

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

iyi seneler Nazoooo...)))))
Sevdiklerimizle çok çok güzel bir yıl olur inşallah...

herşeyden azıcık dedi ki...

Yeni yılın sana ve sevdiklerin mutluluk,sağlık ve huzur getirmesi dileğiyle.... Sevgiyle kal.

uyuz cadı dedi ki...

nazo ne tatlısınnnn! çok teşekkür ederim, ne kadar mutlu oldum. yeni yılla ilgili bişeyler yazmışsındır diye düşündüm, bi açtım sayfayı benimkiler göz kırpıyo.
güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, inşallah hepimizin istekleri yerine gelsin 2011de, sen de anneciğine babacığına yakın ol. her istediğinde gör.

çok mutlu oldum gerçekten.
kocaman öpüyorum

lolipu dedi ki...

Hediyem geldiiii:))) çok teşekkür ederim. Çok zevkli:)) Çok beğendim:)))

Meyra dedi ki...

yeni yılın ve gelecek her yılın en güzel günlerinde kullan canım.
Mutlu seneler:)

Aslı dedi ki...

GÜle güle kullan iki cicini de =) Pasaj indirimini kaçırdım çok üzüldüm... O gün eşim hastanesinde sıkıntı yaşanında adamcağıza "kredi kartını versene bir alışveriş yapacağım" diyemedim... Lale'nin hayal ürünleri zaten çok güzel, bir üzerine böyle güzel paketlenmiş geliyormuş senin de söylediği gibi iki kat mutluluk sebebi =D

pofiş♥ dedi ki...

nazo kuş kardeşim:)

ne şanslıyız demi ne güzel tasarımlar bizim:)

ayrıca mudodaki kuşlu panolardan bende aldım:)hemde 3 tane daha evim nasıl olucak bilmiyorum ama dayanamadım işte sende yazınca çok mutlu oldum*_*