ONDAN BUNDAN ŞUNDAN

19.12.10

Annem ve babam bir saat sonra yanımıza gelmek üzere yola çıkacaklar.
Yani pazar kahvaltısını birlikte yapacağız
Nedense heyecanlıyım, mutluyum bir de..
Sabah hummalı bir çalışma vardı evde.
Hummalı dediğime bakmayın aslında, ev birbirimizi kaybedecek kadar ayaktayken biz aşure hayalleri kurabildik. Sonuçta da temizliğin devamını akşama bırakıp, gittik, yedik.. Biraz dolaştık.
Eve gelince bulutu sıkıştırdım araya acil ihtiyaç gibi ^_^
Blog arkadaşlarımın ikisine yaptım {1-2 :)}
Kendime de yapmak istedim -kıskancım-
Evimizin ilk canlı bitkisini aldık nihayet.
Cansızlarla idare ettik bunca zaman, ben çiçek bakımından anlamadığım için ilgilenmiyordum.
Markette görünce deneyelim istedim. Süslemişler de, bir nevi yılbaşı ağacı :p
Alakasız konular silsilesine devam ediyorum :)
*
Hafta içi verdiğim kitap siparişim de geldi bugün.
Dukan Diyeti'ni çok merak ettim, sırf meraktan hayatımın ilk diyetini de yapacağım.
Bununla ilgili ayrı bir yazı gelir kesin.
Tahran'ın Damları'nı tavsiyeler üzerine aldım. Birazdan başlayacağım okumaya.
İşte böyle
*
Uyuyunca zaman çabuk geçer değil mi?
İyi pazarlar herkese..


13 yorum:

Meyra dedi ki...

canım gözün aydın bol sohbetli pazarlar annişinle:)) çiçeğin çok güzel canlı noel ağacı hakikaten:))

lolipu dedi ki...

Dukan diyeti git gide yayılıyor:)) Bir ay oldu başlayalı, 4 kilo verdim:))) 2 hafta daha:)))

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

bu yazını okuyunca sen amerika da bir bayramda yazdığın yazı aklıma geldi...bayram sabahı kahvaltıda olamayacağın için duygularını ifade ettiğin ve okuduğumda ağladığım bir yazıydı

ve sana yorumda seneye bu zamanlar çok daha güzel şeyler yazacaksın ve yaşayacaksın demiştim

şimdi o zaman yazdığın yazı aklıma geldi ve şükür ne güzel sabah annenler gelecek ve ailece birlikte olacaksınız :)

nihalasli dedi ki...

Allah kavustursun ne guzel !
Dukan diyetini bende gazetede okumustum canim cok hatirlayamiyorum ama nasil bir uygulama oldugunu.Paylasirsin artik bizimlede ;)

Ayca Karaoglan dedi ki...

*anne-babayla kahvaltı ve olmadık zamanda yapılan aksesurlar paha biçilemez :)

*aşureyi bu sene yapamadım ben, size afiyet bal şeker olsun.

*canlı bitki olayında aynı durumdaymışız. yalnız hastalık gibi :) bakabildiğini görünce çoğaltıyorsun sayıyı :))

*diyeti çok merak ettim. en kısa zamanda ediniyorum kitabı :)

.ankara düşleri. dedi ki...

annenlerin gelmesine ne çok sevindim biliyor musun nazo ?
:)

Aslı dedi ki...

Şİmdiye gelmişlerdir çoktan, keyif kahvelerinizi bile içmişsinizdir herhalde =) Bu yıl ne ben aşure yaptım, ne sevgi dolu(!) komşularımız üst katta bir gariban oturduğunu hatırlayıp bir kasecik aşure getirdi... Evde olsam babanemler, ananemler, dayımlar, komşular, çeşit çeşit aşure dolardı ev ve kardeşimle kiminki daha güzel diye yarıştırırdık =)))

Dukan diyeti sonuç verme açısından çok iyi görünüyor ama sadece protein ile beslenme konusunda korkuyorum be Nazo... Yine de yap bakalım, belki fikrimi değiştirecek bir yorumun olur??? Bir bakarsın dukan dukan besleniyorum =))

Aslı dedi ki...

N@zocum, http://dukandiyetim.blogspot.com çıktı karşıma, dukanda "ne yiyeceğim" diyenler içinmiş, bu da benden diyet gazı olsun =)

tuku dedi ki...

çoktan özlem giderilmiştir bile ama post'a bakması öyle güzeldiki yazılar sıkmadan su gibi okudum bitti,resimler bitmesin istedim.

n@zo dedi ki...

* Meyra;
Teşekkürler canım.. Dün güzel ve çabuk geçti. Neyse ki daha buradalar..

* lolipu;
Bu da moda oldu galiba :) Uygulaması diğer diyetlere kıyasla daha kolay gibi. mantıklı açıklamaları da var. Darısı başıma canım. 6 kilo fazlam var benim. Dişimi sıksam azıcık gider di mi?

* ELÇİN'İN YERİ;
Hatırlıyorum o yazıyı.. Nasıl içim buruktu. 2 sene geçti neredeyse.. Canım Elçincim teşekkürler..

* nihalasli;
Bu ara çok yaygın.. Sürekli karşıma çıkıyordu benim de.. Ayrıntılı bir şekilde yazmayı düşünüyorum canım..

n@zo dedi ki...

* Ayça Karaoglan;
Kahvaltı zaten güzel, sevdiklerinle olunca daha da güzel :) Bulut ise bu aralar pek kıymetli :)
Aşure yamadım ben hiç.. Zaman alan ama zor olmayan bir tatlıymış. Yine de henüz cesur değilim :)
Çiçek açtı biliyor musun? Çocuk gibi sevindim ben de..
Diyet kitabını al, uygulamasan bile bir fikrin olur canım.
Öpüyorum srni..

* Aslı;
Benim 3 tanecik komşum var. Onlarla da tek bir muhabbetimiz yok :) Aşağı inerken, kapıda olsalar bile içeri giriyorlar!
Annem-babam bir hafta burada.. Çok iyi oldu, çok özlemişim :)
Dukan bana mantıklı geldi açıkcası. Protein ağırlıklı ama bir süre.. Kitabı okuyayım da, açıklarım. Aklıma yatarsa başlayacağım. Bakalım.. Siteyi de inceleyeyim, sağol tatlım..

* tuku;
Hasret giderildi :)) Sevdiğine sevindim :) Öpüyorum canımcım..

lolipu dedi ki...

valla şöyle diyim 5. haftaya başladım bu gün. toplamda 4kilo 400 gr., gramlar bile gittikçe insan bu kadar mı mutlu olur:))))Benim de hedefim 6 kilo, kaldı 1 kilo 600 gr:))))

Aysun dedi ki...

Ben bu bulutu çooooookkk beğendim istesem ayıp ederim değil mi ? Şansım var mıdır :( Hergün muhakkak girdiğim bloğunuzun sessiz takipçi olarak yorum konusunda geri planda kalmamın sebebi hayranlığımdır :) Ellerinize yüreğinize sağlık..