ENGLISH HOME AKSESUARLAR

1.3.11

English Home sevgimden daha önce bahsetmiştim.
Hiçbir şey almayacak olsam bile mağazaya girip, dolaşmak hoşuma gidiyor.
İnsanın içi açılıyor, renkler yormuyor.
Geçenlerde twitter'da kutu ve çerçeve geldiğini duyunca hafta sonu gidip baktım.
Bakmakla kalmadım aldım da *-*
Pastel tonlarda ve eskitilmiş görünümlü kutular,
kuş ve kelebek figürlü çerçeveler, bardak altlıkları vardı.
Ayrıca benim almadığım ama çok sevdiğim tepsiler, panolar, askılıklar var.
Fiyatları bu tarz mağazalarla kıyaslayınca gerçekten çok uygun.
Mesela resimdeki çerçeve 7.90 TL, bardak altlığı 19.90 TL ve ikili kutu 19.90 TL.
Çarşafları ile ilgili de konuşuyoruz twitter'da (evet herşeyi konuşuyoruz biz orada, bekleriz ^-^)
Ben yatağımın büyük olması nedeniyle lastikli çarşaf kullanıyorum ve hep tek renk buluyordum.
Burada desenli lastikli takımlarda var.
Mağaza bütünü olarak kullandıkları renkler birbiriyle uyumlu olduğu için
bir kaç takımı değiştirerek kullanabiliyorum.
Ütü konusunda da sıkıntı yok.
Kısaca her bakımdan memnunum ben ve tavsiye ediyorum ;)
*
Blogspot kapanacak söylentilerine rağmen yazdım yazımı :(
Okuyabiliyorsanız şuan ne ala..


8 yorum:

Gök dedi ki...

kutular çok hoşmuş :)) English Home benimde sevdiğim bi marka ürünleri çok sevimli:)

Hayatın Ressamı dedi ki...

Çok güzeller güle güle kullan.
evet kapanıyoruz çok üzücü

zeynep dedi ki...

Ah o kutu nekadar güzel öyle, nazocum ne iyi yapmışsın yarın bir uğrayayım ozaman:)

tuku dedi ki...

ben normalde eskitme sevmem ama fotolar negüzel çıkmış huşu kaplıyor bakınca insanın içini:)) keyifle kullann Nazo'cum

marifet ellerimizde dedi ki...

merhaba blogunuzu yenı kesfettım .sımdı gezıntıye cıkıyorum .ellerinize saglık .bende beklerım :)sevgıler.zeynep

moda ve hobi perisi dedi ki...

kutu ne kadar da ciciymiş bende gördüm ama sevgilmi sağolsun çekiştirdi inceleyemedim mağazada gerçekten çok güzelmiş güle güle kullan:)

Burcu dedi ki...

güle güle kullan çok güzeller :)

derya dedi ki...

English home benimde favori mağazam çok sevsemde bazen çarşaf ve nevresimlerde en-boy ölçülerinde sıkıntı yaşadım bazılarında, bu kutularda çok şirin ama içlerinin kapkara teneke olması bu dıştan güzel görünüşe pek yakışmamış bence. Ama güzelliklerine sözüm yok bende çok sevmiştim sende iyi günlerde kullan..