EVİM EVİM ♥

28.1.11

Evde mi vakit geçirmeyi seviyorsunuz, dışarıda mı?
Ben evde durduğu gün sayısı arttıkça, dışarıyı özleyenlerdenim.
Birkaç gün dışarıda kalınca da evim evim derim :)
Evde uğraşacak birşeyler bulursam sıkılmam.
Hiçbir şeyle uğraşmadan tv izleyemem. Mutlaka oyalanacak birşey olması lazım.
Zaten keçeler de bu noktada devreye giriyorlar *-*
Gece öylesine fotoğraf çektim evde.
Ev gibisi yok dedim içimden de :))
Yılbaşında Seda'nın organize ettiği çekilişte Pınar bana yukarıdaki takvimi gönderdi.
Yanında magnetler ve çok güzel bir mug da vardı.
Lösev'in takvimine her baktığımda gülümsüyorum.
Geçte olsa buradan da teşekkür etmek istedim Pınar'a!
Her dönem takıntı haline getirdiğim birşeyler oluyor.
Bu aralar kuş takıntım var.
Kuşlu herşeyi almak istiyorum.
Yukarıdaki panolar da kriz anlarından birinde Mudo'dan alındı :)
Ve de potporiler evimin ilk aksesuarı.
2 senedir kokularında birşey kaybetmediler.
Made in Tepe Home :p

İşte böyle..
*
Son olarak konuyla alakasız ama küçük bir ricam var.
Facebook hesabı olanlar bu linkteki 'beğen' butonuna tıklayabilirler mi?
Hatta facebook'a girmişken facebook sayfama da üye olabilirler ^_^
*
Hafta sonunuz çok güzel geçsin!


26 yorum:

ayci dedi ki...

ben çok dışarda vakit geçirdiğimden evde olunca - bakkala bile gidesim gelmez. ama bugün hava cok güzel; cıkarım belki diyorum...ama cıkamıyorum cünkü evimde olmaya bayılıyorum. böyle zevkten 4 köşe oluyorum. sonra nazo zaman geliyor...
benim yine gitmem gerekiyor.
hani gitmesem var ya - patlardım.
böyle iyi bir düzen kuruldu :)

NzlGl dedi ki...

Önemli olan neyle mutlu olduğun değil nasıl mutlu olduğun nazom
önemli olan senin mutluluğun
her zaman sürekli olması dileğiyle....

hayat güzel dedi ki...

dışardayken evi özleyen ama evde bi kaç gün durunca da kendini dışarı atmak isteyen biriyim ben de:) yine de ev gibisi yok:)
evinle ilgili detaylar çok hoş ama en çok düğün fotoğrafınızı beğendim ben:) evinizde huzurla oturmanız dileğimle... heee bi de iyi tatiller canım;)

ratatoule dedi ki...

bende aynen senin gibi evde dışarıyı,dışardaykende evi özleyenlerdenim,ama bu aralar dışarıyı çok özledim,yaklaşık 1,5 aydır evdeyim,oğlum hastalandı zaten çok küçük mecburen evin duvarlarına bakıyorum seni çok iyi anlıyorum...

ipek dedi ki...

sevgili n@zo, tepe home'dan aldığın o kokulu şeylere ne deniyor? :) öyle hepsi birlikte mi satılıyor bir de? ben de almak istiyorum da

n@zo dedi ki...

* ayci;
Al benden de o kadar.. Bazen gece karar veiyorum ertesi gün çıkmak için. Planlıyorum herşeyi. Sabah oluyor, amaaan boşver diyorum.. ya da tam tersi.. ama sen kadar mekan değiştirseydim çook özlerdim evimi :)

* NzlGl,
Nazlı Ablacığım, çok haklısın.. Hepimizin mutluluğu sürekli olsun..

* hayat güzel;
Ev gibisi yok ;) Teşekkür ederim canım.. Yaşasın tatilll di mi?

* rataoule,
1,5 ay da çok uzun bir süre.. Bir an önce iyileşsin kuzucuk.. Yenilemesinden korkuyorsundur gerçi.. Kış bitse, hastalıklar gitse, gönlümüzde gezsek değil mi?
Geçmiş olsun canım..

n@zo dedi ki...

* İpek,
Potpori deniliyor canım. Tümü bir kutunun içindeydi. Daha küçük ve daha büyükleri de vardı yanlış hatırlamıyorsam. Farklı renk tonlarında oluyor. Mor, kırmızı, mavi vardı mesela ben alırken. Akseuarlarımda yeşil ve tonları düşündüğüm için bunu almıştım ben.

ratatoule dedi ki...

sorma yaa patladım,oğluşu bronşit ettik hastanede yattı 3 gün,şimdi korkudan odanın dışına çıkamıyoruz bide lojmanda oturuyoruz,evimide sobalı tam bi bela yani allah beterinden saklasın ama böyleside zor geliyor dediğin gibi bir an önce havalar ısınsa,ayy o zamanda sıcaktan durulmaz bu muğlanın sıcağında

Flame dedi ki...

Nazocummm ne güzel detaylar bunlarrrr.. Tabloyu da almışsınnnnn şimdi hatırladım :D

Burcu Çalışkan dedi ki...

ben bu evden detayları pek bir sevdim, seni de gördük değil mi :))

ceydabural dedi ki...

karar vermek zor ev mi dışarısı mı?
her ikiside makul ölçüde diyelim :)

görkisan dedi ki...

aaa nazo!! ben seni ilk goruyormusum, tanistigimiza cok memnun oldum :))

Cheerful Demet dedi ki...

Nazocum, evinle ilgili detayları çok beğendim. Kuşlu panolar çok cici. Ben de evde olmayı sevenlerdenim- hele İstanbul' da dışarısı çok yorucu oluyor... İyi tatiller :)

zeynep dedi ki...

evde olmak gibisi yok artı evde fotoğraf çekmek gibisi de yok insanı mutlu ediyor:)

Burcu dedi ki...

dönüp dolaşıp geleceğimiz yerimiz evimiz olduğu için gidip gelmeler zevkli olur...ilk fotograf çok güzel :))sevgiler iyi tatiller bu arada...

CEYLAN dedi ki...

TABİKİ EVVVVVVVVVV

n@zo dedi ki...


* ratatoule;
Sıcak memleketlerin kışı zor aslında. Sobalı evde, sobanın olduğu oda dışındakiler soğuk olur. Çocuğu tek oda da tutmak başlı başına zor. Allah kolaylık versin, hastalık tekrarlamadan atlatılsın kış..

* Flame;
Teşekkürler canım.. İy k ikisini de almışım. Tek daha çok sırıtırmış.

* Burcu Çalışkan;
Canım teşekkür ederim. Evett :)

* ceydabural;
İkisi de makul ölçüde! Gayet mantıklı ;))

* görkisan;
Ben de çok memnun olsum canımm :)

n@zo dedi ki...

* Cheerful Demet;
Teşekkür ederim Demetcim. Doğru söylüyorsun İstanbul faktörü yorucu..

* zeynep;
Evde fotoğraf çekmek de zevkli değil mi? Ben de daha sık yapacağım..

* Burcu;
Haklısın ;) Çok teşekkürler canım..

* Ceylan;
;) Ben de dışarıda olmaktan birazcık daha fazla seviyorum sanırım evde olmayı ;)

ratatoule dedi ki...

inşallah canım sabırla güneşli günleri bekliyoruz

nihalasli dedi ki...

Evvvv kesinlikle..Tabi dedigin gibi arada bir farkli insan yuzu gormek adina (yalan !!!alisveris olsun dolasmak olsun:) )
disari cikmak iyi oluyor.
Senin burcun ne Nazo'cum?

n@zo dedi ki...

* ratatoule;
Hastalıksız gelsin güneşli günler ;)

* nihalasli;
Gezmek bahane alışveriş şahane :p
Burcum ikizler canım. N'oldu ki? :)

Elifinelizi dedi ki...

Ev gibisi olurmu bende evim evim güzel evim düşüncesinde yaşayanlardanım . birde keyifle yapılacak işler varsa tadından yenmez.
Kuşlu panolar çok hoşmuş güle güle kullan:)

Meyra dedi ki...

ev gibisi yok huzur ve dinlence mekanı benim içinde..ama fazla kalıncada sıkılıyorum dışarı atasım geliyo kendimi:))
bu arada ilk kare çok güzel, sağ löşeyede nazar boncuğu iliştir:))

tuku dedi ki...

ilk fotografı hatırlıyorum hazırlıklarını, heyecanını, şimdi evin düzenine geçildi sonra bebek adrenalini olcak:)) negüzelbişi blog ya ta oralardan buralara köprü oluyorr. Maşallah size:)

tuku dedi ki...

ilk fotografı hatırlıyorum hazırlıklarını, heyecanını, şimdi evin düzenine geçildi sonra bebek adrenalini olcak:)) negüzelbişi blog ya ta oralardan buralara köprü oluyorr. Maşallah size:)

pofiş♥ dedi ki...

:)panolardan çeyize aldım umarım bişi olmadan sağ salim asabilirim duvarıma:)