DOLGU TOPUK

28.3.11

Ben şu dolgu topuk olayına bir türlü alışamamıştım. Giydiğimden değil tamamen görüntüsünden. Babaanne ayakkabısı gibi geliyordu hep. Kötü bir benzetme kabul ama gerçekten önden duruşu ne kadar güzelse topuk kısmı o kadar itici idi.
Sonra sonra dolgu topuklara gözüm alıştı. Giyenler çok rahat olduğunu söyledikçe merak ettim. 3-4 hafta önce de Markafoni'de Desa'nın bu ayakkabılarını gördüm. Zaten yaz gelmesini dört gözle bekliyorum, hemen attım sepete.
Sonuç; hayatımda giydiğim en rahat ayakkabılardan biri! Bundan aldığım güçle platform ayakkabıları da denedim ve bunca zaman beni neredeyse düz taban yapan babet egemenliğine son vermeye karar verdim. Kişisel tarihimde dönüm noktası *-* Yürümesi de çok kolay. Bunu kısa topukla bile Bihter'den hallice yürüyen biri olarak gönül rahatlığı ile söyleyebilirim. Gerçi epey yol katettim. Eskiden daha fenaydı durumum :) Daha dik, kendinden emin duruş ve kıyafetlerin havasını değiştirme de cabası ^^


15 yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

İnanmıyorum, geçen seneden beri aradığım ayakkabı modeli bu! Böyle önünde mini mini açıklığı olan dolgu topuklu sevimli bir ayakkabı arıyordum, hiçbir yerde bulamıyordum :) Demek ki Desa'ya bakmak lazım, belki bulurum ben de. Çok çok beğendim, güle güle giy :) Yazın elbiselerle, eteklerle çok tatlı durur :)

n@zo dedi ki...

Marjocum, teşekkür ederim.
Markafoni'den kısa bir süre sonra aynısı Trendyol'da da vardı. Takip et istersen, yine çıkabilir satışa. Lacivert üstüne çiçeklisi ile bej rengi de vardı. Evde kotla denedim, gayet güzel durdu ama etek ve elbise ile daha güzel olur.

Damla dedi ki...

Bana nedense hala itici geliyor. Senin gibi önyargımı yıkmam lazım ama biraz zor :)) Desenine bayıldım ama o topuk yok mu ....

Elifinelizi dedi ki...

çok ciciler güle güle kullan . Özellikle desanın dolgu topukları çok rahat oluyor . Bende rahatına düşkün biri olduğumdan öncelikleri başka şeylere veriyorum ama parmak arası olmasına rağmen çok rahat ettim. Bahar gelmiş hoş gelmiş pabuçlara:))

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazoommmm :)))

Ozledim seni hem de cok :)) Simdi craftlarina da bakacagim :))

prettyflowery dedi ki...

nazo güle güle giy ayakkabını çok güzelmiş:)
bence sorun topuk boyunda değil de platform olup olmamasında;bir ayakkabım var taş çatlasa 5cmdir topuğu ama önü dümdüz;giydiğim zaman ayaklarım acıyor resmen;ama platform topuklu olunca topuğu ne kadar yüksek olursa olsun sorun yaşamıyorum hiç:)

Ceren dedi ki...

Çok şık, güle güle kullanın. Dolgu topuk bana kaba, aynı zamanda çok kadınsı gelir :))

Majo; Miss F'in bu tarz çok şık ayakkabıları var. Flo mağazalarında bulabilirsiniz.

Sevgiler.

Syhn dedi ki...

benim rahat ayakkabılarla aram yoktur.
dün yürüşte çok fena ayaklarım su toplayınca bir daha ayakkabı almamaya karar verdim :D
nasıl ama :)

Ful yaprakları dedi ki...

eğer rahatsa benzer bir model denemeliyim bende çünkü topuklu giyemeyenlerdenim:)
bu arada blogunuzu geç de olsa keşfettim,
benim bloguma da beklerim:)

sevgiler,

hayat güzel dedi ki...

ben de geçtiğimiz yaz ilk defa denedim ve rahatlığına alıştım:) güle güle kullan nazocum:)

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

Çogselmiş papilerin,birde bunlarla giymek için şifon uçuş uçuş bir elbise al olur mu?

Burcu dedi ki...

vay bayıldım ayakkabılarına güle güle kullan canım :) şöyle elbiselerin eteklerin altında salına salına yürürsün güzel yaz aylarında :) fotoda isteriz ama :)) ben beğeniyorum güzel duruyor hem bacaklarıda sevenler için ince gösterir dolgu topuk buda notumuz olsun sevgiler :)

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Modeli çok hoş.

small button nose dedi ki...

cidden cok hosmus ayakkabi.iyi gunlerde giy

burçin dedi ki...

ben de çok beğendim, yeni koleksiyonundaki ürünler de biraz farklı ama onlar da güzel bi göz atmak lazım şuraya