MART AYI DERT AYI

4.3.11

Şubat, Mart, Haziran, Ekim en sevmediğim aylar..
Arada kalmış hepsi de..
Mesela Mart daha ilk günden sevdirmedi kendini, bir an önce bitse de kurtulsak..
Gelse Nisan, Mayıs..
Bahar, nergis, lahana gibi sarınmaktan kurtulmak, yürüyüşler.. 
Blog da açıldı galiba, okuyanlar, sorunsuz girenler bir ses verse..
Hayat bayram olsa :p

Tamam kestim *-*
Son birşey;
Çok mutlu bir hafta sonu olsun..
Yeni hafta öyle güzel başlasın ki, bu haftayı unuttursun!


16 yorum:

đerkenαя dedi ki...

DNS ayarlarım değiştirilmiş olduğu halde ara ara yine giremiyorum bloglara :( Umarım sorunların bittiği, keyifli bir haftasonu olur herkes için.

Sevgiler..

oytunla hayat dedi ki...

sanada mutlu hafta sonları

Meyra dedi ki...

ahh nazocum yeni hafta öyle başlasınki bu haftaki kabustan uyandırsın hepimizi:)) bende mayısı bekleyenlerdenim:) iyi haftasonları canım

moda ve hobi perisi dedi ki...

sanırım açıldı bilemiyorum çoğu bloga ulaşabildim çok sevindim inşallh bir daha yaşanmaz:)

Sümeyye dedi ki...

hu hu bende buradayım :) güzel bir hafta sonu geçirmeni dilerim..sevgiler

ŞuŞu dedi ki...

Nazoo çok sorunsuz olmasada giriyorum bazen ama bazen de ı-ıh o saçma sapan yazı yazıyor:(
Şu anda senin sayfanın sağında yazan cinsten. Çok gıcık yahu...
Bende sevmem şubat ve mart'ı ama haziran ayına diyecek lafım yok:)

Burcu dedi ki...

inşallah diyorum tatlım güzel bir hafta sonu ve devmı da güzel olur inşallah :) sevgiler...

GÖNÜL dedi ki...

ben de burdayım dns ayarlarını değiştirdim sorun yok şimdilik

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım merhaba;
ben de seni okuyabilenlerdenim..Ne mutlu valla:)gerçi ben herkes görüyorum buradan ama olsun:)sen hep yaz valla..ben de senin gibiyim şu sıra geçen günleri ayları sayıyorum bir an evvel yaz gelsin diye. hava güneşli olunca daha da bi heyecanlanıyorum hadi diyorum gel artık yaz:
senin için de canım güzel bir hafta sonu olsun ve bundan sonraki haftaların da süper geçsin canım inşallah:)
öptüm kocaman..

derya dedi ki...

Mart ayı aslında baharın ilk habercisi diye düşünüyorum, gerçi kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır diye de bir ünü olsa da sevmem için tek nedenim kuzumun aramıza katıldığı aydır. Bloğumu da dns ayarlarıyla oynadıktan sonra rahatça kullanıyorum bende.

.ankara düşleri. dedi ki...

ay çok şükür bgn kavuştum bloğuma ve tüm sevdiklerime :)
ben dns ayarlarını değiştirmedim ama ultrasurf diye bi programdan bağlandım:)
çok şükür diyorum :))
bu arada ben de nisan ayını çok severim:)
doğduğum ay olduğu için olsa gerek:)
nedense söylerken bile içimde kelebekler uçuşur.
ama hazirana da arada kalmış deme be nazocum biliyor musun benim 27 haziranda düğün&kına gecem var memleketimde:))

.ankara düşleri. dedi ki...

bir de seni okuyabilmek ne güzel nasıl özlemişim içimi açan yazılarını :))
öptüm nazocum :)

Çileksuyu Sibel dedi ki...

nazo,bende iple cekiyorum martin bitmesini inan ki...gicik bir ay ve buralar cok soguk:(

tuku dedi ki...

en özel günlerimiz mart'da hep güzeldir yaaa:P

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

MErhabaaa:))) Ben de bu ayın bir an evvel geçmesini dileyenlerdenim:)) Ilık hava, hafif giyecekler hatta dondurma:)) İyi haftalar canım!

nihalasli dedi ki...

Oyle deme ama Nazo'cum ben Mart dogumluyum (: Koc burcunun ayidir MArt.Tamam kapidan baktirir kazma akurek yaktirir ama..
Ama tabi senin bunu bahar ozlemi cekip soguk havadan siyrilma istegi ile soyledigini biliyorum(: