GEÇEN HAFTA

25.4.11

... ilk kez acıbadem kurabiyesi yedim. Ne çok seveni varmış, ben daha yeni keşfettim.
 ... bir kitap daha bitirdim. Son zamanlarda okuduğum kitaplar üzüyor beni ve ben bundan garip bir mutluluk duyuyorum. Ne kadar duygusalsa, o kadar sarıyor. "İz" de çok duygusal bir kitaptı. Çünkü anne-baba özlemi/sevgisi vardı. Bana iyi ki hayattalar dedirtti bol bol.. Sevdim!

... eski şarkılar dinledim

... "meksika fasulyeli salata" yaptım bol bol.. Çok leziz!

... topuklu ayakkabı giyme çalışmalarına son sürat devam ettim; giyebildikçe yenisini istedim!
... kocaman ve kokusuz çileklerin organik olduğunu söyleyen bir manavla tanıştım. Herkes herkesi kandırmaya çalışıyor :/

... çok çok üşüdüm. 'Nisanlar eskiden böyle olmazdı' diye söylenip durdum. Hatırlamıyor muyum yoksa üşüdüğümü mü bilmiyordum o zamanlar? bilemiyorum..
Mutlu, güzel, sıcak bir hafta olsun!


18 yorum:

Burcu dedi ki...

Naz bayıldım o topuklulara :)) acıbadem kurabiyeyi ben de çok severim afiyet olmuş :) istanbulda resmen kış gibi buz buz :( ayırca kitabı bende okumak istiyorum bakalım çilek mi dedin :)) güzel haftalar canım sevgiler ...

adasehir dedi ki...

Canan Tan'ın yeni kitabını bende okumayı istiyordum, alınacaklar listemdeler hala ama :) Ayakkabıların ise harika! :)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canan Tan-Iz'i aldim ama henuz okumadim, merakla okuyacagimdir :) Bu arada topuklular cok seksi yaw :)

Gizzy dedi ki...

acıbadem kurabiyesine biz de ailecek bayılırız:) iz okumak istediğim bi kitap o zaman en kısa zamanda alınıp okunmalı ve son olarak o topuklular giyilmez mi hiççç bayıldımmm:)

Meyra dedi ki...

topukluya diyecek yok çok güzel, acıbademe diyecek yok çok leziz,
Canan Tan İz'i okumadım ama eminim anne-baba sevgisiyse konu okunmalıdır kii tavsiye eden sensen canım..ne güzel bir hafta geçmiş dolu dolu herşey var içerisinde;)

soluk dedi ki...

nisan hiç bu kadar soğuk olmamamıştı gerçekten. sevgiler :)

http://hayatiminrenkleri.blogspot.com/ dedi ki...

bende yıllarca yemeyip sonradan sevenlerdenim acıbadem kurabiyelerini :) ahh bir de bende senin gibi topukalara alışabilsem aldığım cicileri rahat rahat giyebilsem :)

n@zo dedi ki...

* Burcu;
Teşekkürler canım. İstanbul soğuk da olsa güzeldir. Tadını çıkarmaya bak..

* adasehir;
Serenad kadar etkileyici değildi ama yine de güzeldi bence. Teşekkürler ;)

* Moonish (moonsun);
Canım Moonish'im, sen bi gecede yutarsın kitabı, kesin! Bir de ayakkabılar kadar seksi yürüyüşüm yok henüz ama zamanla :))

* Gizzy;
Sen de beğendiysen tamamdır Gizzy ;) kitabı oku canım, hemen sardığı için zaman geçip gidiyor.. Acıbadem benim de favorim artık ;)

n@zo dedi ki...

* Meyra;
Sağol tatlım.. Havalar ısınsa daha güzel olacak herşey.. Çünkü ister istemez karanlık hava etkiliyor insanı :(

* soluk;
Değil mi? Benim gibi düşünen birilerinin olmasına seviniyorum :)

* Burcu;
Canım, platformlardan başla. Gerçekten rahat.. Babet ve spor ayakkabıdan sonra ben bile rahat diyorum, düşün :) Acıbadem ise hep rastladığım ama hiç tatmadığım bir lezzetti, güzelmiş! Sevgiler Burcucum..

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

Platformlarına bayıldım,lacivert ve taba rengi birlikteliğine zaten hastayım,eminim sana da çok yakışmıştır:)

Swotpisces dedi ki...

acıbadem ben de çok severim, kitabı not aldım. :)

Demet dedi ki...

Ayakkabılar süperr; güle güle kullan canım :) Evet, Nisan' lar eskiden böyle olmazdı, artık güneş açsın :/ Yeterrr! :)

zeynep dedi ki...

Of acıbademi yedigün dörtmevsim bıkmadan yiyebilirim.. ama böyle benim yediğim iki tane kurabiyenin birbirine yapışmış hali..iz'i halam okuyordu:) bana da içinden karadenizli anıları okuyordu.. ben okumadım ama seni sardığına sevindim..
bir de nazo o topuklular nefisss onları ayağından çıkartmaa!

n@zo dedi ki...

* Sevgi Tuncer Dalgıç;
Ben de çok severim o iki rengin uyumunu ve çok teşekkür ederim ;)

* Swotpisces;
Acıbademin seveni çok, ben de açığı kapatacağım :))

*Demet;
Sağol canım.. Çarşamba düzeliyor gibi görünüyor meteor.da, umarım soğumaz artık..

* Zeynep;
Gerçek hali öyle ikili olanmış zaten ama kilo açısından bunlar daha iyi gibi :) Evet, kitabın bir bölümünde Karadeniz gezisi var. Ayakkabılarımı giyiyorum sık sık, giyebildikçe mutlu oluyorum ;) Sağol tatlım..

Flame dedi ki...

Oyyy oyyy oyyyy! Çok sevdim ben bu postu! hımmm, lezzetli, şık ve okunmalık olmuş :p

GEZİ/YORUM... dedi ki...

Canan Tan'ın kitabı ilgi çekici, okunacaklar listeme aldım.. teşekkürler arkadasım paylaşımın için...

tuku dedi ki...

Papiler harika nazo'cumm ben şu sıralar paso düzlerleyim özledim onları bir de yüzüstü yatmayı :P

Adsız dedi ki...

ayakkabınızı nerden aldınız cok hoslar